Älä vaan tila tältä sivustolta!! Vaikuttaa kotimaiselta. Ilmaiset toimitukset ja palautukset. Tilausvahvistuksesta selvisi Kiina! Eli mikään ei ole ilmaista.
Sports-suomi.com
4
6026
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kukaan saanut tilauksiaan ko. sivustolta? Tuttava teki sieltä tilauksen ja pahoin pelkään, ettei saa tuotetta. Vaikuttaa huijaussivustolta, kun mitään yrityksen tietoja ei ole löydettävissä ja sivuston perustiedot on käännöskoneella tehtyjä.
Huijareita on netti väärällään, joten kannattaa olla tarkkana mitä tietoja sivustolta löytyy. - Anonyymi
Nyrkkisääntö on että jos firman nimessä on Suomi niin silloin hääräilee taustalla AINA ulkomaalaiset.... vähän sama asia kun joku firma mainostaa itseään rehelliseksi niin AINA on huijari.
- Anonyymi
Tilasin itsekin samalta sivulta ei tullut tilausvahvistusta tai mitään
Rahat lähti tililtä mutta sen koommin ei ole kuulunut mitään
Sivulla on sähköposti johon voi lähettää palautetta ja kun sen koittaa tehdä, Gmail sanoo ettei sitä osoitetta ole olemassa
ETHÄN TILAA TÄLTÄ KYSEISELTÄ SIVULTA: sport-suomi.com - Anonyymi
Olin jo tilaamassa, onneksi luin täältä varoitukset ensin. En tee tilausta, vaikuttikin liian hyvältä ollakseen totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085