Huomasin jo noin parin kuukauden kuluttua
kun lopetin juomisen että en edes ajatellut
alkoholia ollenkaan.Oli niin paljon muita
mielenkiinnon kohteita kuten tyttöystävän
kanssa kodin sisustus, urheilu ja lenkkeily,
kirjojen lukeminen jotka olivat pölyttyneinä
vuosia kirjahyllyssä ym ym
Huomasin että aivot ja kroppa alkoivat tuntua
terveiltä ja olin innostusta ja energiaa täynnä.
Nyt elämä menee tavallisesti ja olen mieleltäni
rauhallinen enkä polta päreitäni helpolla.
Kun käytin alkoholia niin painoin 98 kiloa
Nyt painan 78 kiloa ja on hyvä olo
Farkut joita käytin nuorena mahtuvat päälle.
Syön lihaa mutta myös kasviksia.
Leivästä olen luopunut ja korvannut kaurapuurolla.Suklaasta en ole pystynyt luopumaan enkä kahvista.Tykkään vihreästä
teestä. Kannattaa vaihtaa alkoholi terveeseen
elämään ja hyvään fiilikseen.
Olen ollut juomatta alkoholia monta vuotta
6
204
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla ei ole kavereita.
Lauantait on tappotylsiä.
Elämä valuu ohitse, mitään ei tapahdu.- Anonyymi
Kavereita saa kyllä ilman alkoholiakin, jos haluaa.
Eikä ilman viinaa ole välttämättä yhtään tylsää.
Alkoholistillahan ne vuodet valuu ohitse, kun ei mitään muuta tapahdu kuin juominen. - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178109164
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Totta kerrot, ystäväni!
Itsekin laihduin monta kiloa kun jätin kaiken viinan pois. Aivot kirkastuivat ja elämä alkoi näyttämään paljon valoisammalta.
Hermosto parani ja raivonpuuskat jäivät historiaan, samoin masennusaallot.
Uudet asiat , kuten luennot, taide, vapaaehtoinen auttaminen jne. alkoivat taas kiinnostaa, - Anonyymi
Mahtavaa. Moni tuhoaa alkoholilla ja tupakalla päänsä ja siihen latva läkeet.Ymärtämättä mikä koktaili on ja se näkyy ulkonäössä kuin ihmissuhteissa. Kukaan mies ei halua paaristaselaista naista
- Anonyymi
Kyllä kavereita ja aitoja ystäviä saa juuri heistä Jotka eivät dokaa,eivät tupakoi.Ihan selvänä tänä päivänä vi mennä yö ravintolaan omien kavereiden kanssa,Juoda alkohoiton juoma.Joka on jo muotia ravintoloissa.Kaikea sama voi tehdä siis ,nautia hyvästä serausta,kalasta pelaa lauta pelejä.Risteillä lomailla kavereiden kanssa. Vietää sauna iltaa ymm.Koskaan ei morkis,ei krapual selvänä.Mutta edellä mainitusta juopot ei tie mitään,kun samanlaisten juoppojen kanssa on ja elää.Tai juovat yksin koti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818