Asiakirjat oli pekan sierran repsikan penkillä. Epäsiisti matkamies hyppäsi penkille ja laski alleen, tuhoten paperit
Metsänhoitoyhdistyksen kohu asiakirjat tuhoutui jo vuonna 2006
24
146
Vastaukset
- Anonyymi
Paperit saivat vain sopivan kesäisen rusketuksen.
- Anonyymi
VEEESEENPÖNTTÖ
- Anonyymi
Saiks sillo paprut haltuun?
- Anonyymi
ruikku-ketelän uutisia
- Anonyymi
hyvä että hän kertoo totuuden tapahtuneesta mysteeristä.
- Anonyymi
paikallisesta kakkapyllystä .
- Anonyymi
Palstalla monet asiat on kytkeytyneet toisiinsa ja se tekee jutuista hauskoja ja kiinnostavia.
- Anonyymi
Voi nyt pikku kakkapyllyt.nyt pesulle ja maate .myös iso timo pesee kakkosen ja menee maate ristamäenriitan kanssa
- Anonyymi
Mites ykkösen kanssa?
- Anonyymi
Olen tutustunut riitan kloaakkiin.sieltä on tullut uusia ikaalislaisia vähän älyisiä
- Anonyymi
oliko kloaakki nätti ja sievä ?
- Anonyymi
Kloaakki on ummessa nyt on vain avanne .uusia lapsosia odotellessa
- Anonyymi
Olipas hassun hauska kommellus , ja niitähän meitin palstalla piisaa
- Anonyymi
Todella fantastista että meillä on tuottelias apukuski ikaalisissa.
- Anonyymi
skittso-ketelän pekalla kakkafantasioita piisaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
skittso-ketelän pekalla kakkafantasioita piisaa
ja toivottavasti hyvin pitkään. ruikut autonpenkillä on hienoo.
- Anonyymi
mitens se juttu ku hää vähä tyydytteli kättään
- Anonyymi
Kyllä osasikin käydä huono tuuri. Vaipat olisivat pelastaneet yhdistyksen aineiston.
- Anonyymi
Metsänhoitoyhdistyksen papereita sotkeentui myös toisella kertaa. Jampe ampui tamperelaismiestä pekan sierrassa. Sillä kertaa mies selvisi pikku naarmuilla mutta yhdistyksen muistiot sotkeentuivat verestä.
- Anonyymi
eiköös se Sierra tuhottu jo vuosia aikasemmin kaatopaikalla, kylähullu mode ei
muista hourujansa, onko modella sokerijuurukas puossa- Anonyymi
Autohan tuhottiin myöhemmin kun epäsiisti mies laski alleen sierrassa ja sotki penkin ja yhdistyksen paperit. Yhdistyksen työntekijöiden muistiot tuhoutuivat aikaisemmin ampumisen yhteydessä.
- Anonyymi
Totta vai tarua että tuohon rane työnsi kynttilän?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882