Ei enää eläkkeellä röitä.

Anonyymi-ap

Ei enää eläkkeellä töitä. Päätin sen jo kauan sitten, että 55 vuotiaana on oltava jo eläkkeellä ja pääsin jo 54 vuotiaana eläkkeelle.

Itsetunto on valtava propagandan väline. Suomessa ja varsinkin Ruotsissa se aiheuttaa hirveästi ongelmia ihmisille. Toki se saa, jotkut laiskat ihmiset myös työskentelemään tahtomattaan. Eli ruohonjuuritasolla pitää olla sitä ja tätä ja pitää olla jos jonkinmoinen. Propaganda on suunnattu juuri itsetuntoon. Kuinka moni lentää kohti Havis Amandaa, kun Suomi voittaa tai kuinka moni tuntee hyvää, kun Suomi meni Natoon. Toki se on hyvä heille, kenellä on omaisuutta ja sen suojaksi, mutta jos on tyhjä lämiskä ja pysyy tyhjänä, niin mistä se onni tulee. Se tulee itsetunnosta.

Osittain se johtuu myös harvaan asutusta maasta. Sitten tulee ongelmia, kun jäädään eläkkeelle ja huomaat, että se kellokas on poissa. Olisiko pitänyt jo vähän aikaisemmin ajatella asioita ihan itse. Minulle itselleni maailma ja elämä alkoi avautumaan matkusteluun ja kaupan kautta. Itse olen markkinointi ihminen ja voin sanoa, että markkinoinnilla vaikutetaan ihmiseen aika aika paljon. Samaa täytyy poliittisen ihmisen myös tehdä ja luoda kuvaa toisenlaisesta arjesta.

Kaikki sarjat ja Aku ankat markkinoidaan teille myös, vaikka maailmassa on muunkinlaisia ohjelmia. Monesti ne rahoitetaan myös poliittisesti ja liiketaloudellisesti. Yksi Suomen valtion rahoittama ohjelma oli Amerikan raitti. Yksi hyvä ohjelma itä-saksasta oli toisten elämä. Näissä molemmissa on poliittinen viesti aika selvä, taas vastakohtana.

Ei enää eläkkeellä Röitä ja todella ulkomailla on turvallisinta asua eläkkeellä. Ihan siitä syystä, että päätät silloin omista asioista ja elämästä ihan itsenäisesti jos ei ole puolisoa. Voimakas puoliso varmasti käyttää heikompaa hyväksi rahallisesti tai ulkoisella olemuksella. Varmasti tulee solvauksia ja panettelua.

Tiesittekö, että Kambodzassa on myös sininen taivas ja lämpimät säät ja puhdas ilma ja puhdas meri. Itämeri on kovin leväinen ja ei kovin kirkas... Älä selitä. Suurin syy miksi selittelisit on se, että sinulla ei ole rahaa eikä mahdollisuutta muuttaa omaa elämääsi. Taas tuli kolaus itsetuntoosi. Pelot voi myös olla esteenä ja yleinen osaamattomuus. Ihmiset kautta maailman on kiinnostuneita matkustelemaan ja mikäli kokemuksia on vain ryhmä matkojen turisti kohteista, niin se on aika säälittävää.

Tuossa vähän aika sitten oli haastattelu Suomen Thaimaalaisesta, että minäkö Suomeen tällä eläkkeellä. Tiesitte varmasti, että kirjoitan Kambodzasta ja vastaan varmasti samoin, että tällä eläkkeelläkö. En ollenkaan sano, että rahallisesti on väärää muuttaa itä-eurooppaan. Siellä varmasti on ruuissa rasvaprosentit kohdillaan ja olut ja vodka virtaa. Toki viinin viljelyä on myös ja saatte omistaa maatakin EU alueelta.

Olen matkustanut aika paljon ja valitsin Aasian näin aluksi ja täytyy katsoa paikkoja ja asioita. Mutta elämä on seikkailu ja näin sen täytyy ollakin. Elämän suola on juuri kokemuksia ja näkemyksiä. Jos olet koko elämän asunut Suomessa, niin voin taata ja allekirjoittaa, että sinun näkemykset ei ole todellakaan mitään todellista ja puhumattakaan mistään tiedosta. Minä en pystynyt olemaan siellä sen jatkuvan propagandan vuoksi. Se on niin tajunnan ja todellisuuden vääristymisen keskus. Monella menee oikeasti siellä todellisuuden taju. Se on myös ymmärräetty lääketieteessä. Masennus ja ahdistuksen ja todellisuuden tajun menettäminen. Se johtuu siitä, kun yritetään ymmärtää vääristymää ja aivot hakkaa toisen laista kokonaisuutta.

Se on kuin Matrix elokuvasta herääminen. Ensimmäinen asia on poistaa itsestäsi toinen persoona, jotta sinun oma sielu ja persoona voidaan parantaa. Sinä olet oma itsesi ja poista se yleispersoona suomalainen. Olet toki rekisteröitynyt Suomeen ja siten Suomalainen vain rekisteröityneenä. Se ei ole persoona. Suomalainen ei ole persoona. Jokainen teistä on yksilö ja omanlaisensa yksilö. Joillekin on annettu enemmän ja joillekin vähemmän ja ette ole samoja persoonia.

Ei kukaan maailmassa ole yhtä ja ketään ihmistä ei voi yleistää samaksi persoonaksi. Elämässä ihmisten arviointiin minulla riittää katse ja näin on myös tutkittu. Oli hän mistä maasta tahansa kotoisin. Minä itse en lainkaan edes ajattele sitä mistä maasta joku on. Sanon kyllä, että Venäläisillä on vastuu ja sanon kyllä, että älkää menkö sinne ihan persoonana. Ei ihminen ole minkään valtion alainen ja ketään ei ketään voida pakottaa tappamaan minkään valtion ja johtajansa puolesta. Jokainen tervejärkinen kyllä ymmärtää mutta aivopesty ei.

Raamatun opetukset perustuu juuri samaan. Siellä missä aarteesi on on myös sydämesi. Kolminaisuus on keskeinen osa mikä avaa Raamatun kirjoituksia ja niinkin viisas, kuin minä en ole pystynyt siitä virheitä löytämään.

Matkustelkaa eläkkeellä ja nauttikaa se kyllä avartaa.

0

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 154
        4453
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        115
        4040
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        25
        2720
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        28
        1901
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        23
        1764
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1659
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        21
        1643
      8. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        91
        1571
      9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        30
        1553
      10. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        18
        1511
      Aihe