Viime viikolla Nysse-linjani kuljettaja kertoi että hän on syvästi huolissaan työnantajansa tulevaisuudesta. Hän kertoi että kaikki viimeaikaiset Nysse-kilpailutukset on hävitty ja markkinaehtoinen liikennekin supistettu lähes olemattomaksi niin että iso osa hänen työkavereistaan on saanut potkut. Yrityksen piha on kuulemma täynnä tarpeetonta kalustoa. Mihin tämå maailma on menossa?
-Heikki
Hei. Olen Heikki Nokian Viholasta ja olen hyvin huolissani Nysse-liikennöitsijäni ahdingosta!
29
941
Vastaukset
- Anonyymi
Heikki, minä tunnen tuon yrityksen. Siellä on tosiaan hätä kädessä. On tehty paljon virheratkaisuja eikä osattu ajoissa lukea ajan merkkejä. Surku.
- Anonyymi
On totta, että tuo yritys on ihan tuuliajoilla ja kaatuu minä hetkenä tahansa. Mutta huoli pois. Ei tätä mainittua Valkeakosken Liikennettä kukaan oikeasti tule kaipaamaan kuitenkaan.
- Anonyymi
Iso määrä busseja mätänee Nekalassa. Eikö niillä voitaisi alkaa liikennöidä esim. Ähtäriin, Vaasaan, Kotkaan, Himokselle, Pälkäneen kautta Helsinkiin, Tarttoon jne. niin kuin vanhoina hyvinä aikoina?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso määrä busseja mätänee Nekalassa. Eikö niillä voitaisi alkaa liikennöidä esim. Ähtäriin, Vaasaan, Kotkaan, Himokselle, Pälkäneen kautta Helsinkiin, Tarttoon jne. niin kuin vanhoina hyvinä aikoina?
Toisilla on varaa omistaa enemmänkin kalustoa, toiset ei pysty edes hankkiin käypiä laitteita..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisilla on varaa omistaa enemmänkin kalustoa, toiset ei pysty edes hankkiin käypiä laitteita..
Kunpa Paunu löytäisi sugardaddyn pelastamaan firman 🆘🙏✝️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa Paunu löytäisi sugardaddyn pelastamaan firman 🆘🙏✝️
Miltä se Paunu pitäisi pelastaa? Meneillään on hallittu firman alasajo, jossa omistaja tekee omistamalleen omaisuudelle mitä huvittaa. Ei siihen sugardaddyja tarvita.
Ne on nämä sugardaddyt olleet vähän epäkelpoja tässä bisneksessä,
Souter huijasi rahoitusfirmat ottamaan epäkurantit daffukaiset ja karkasi rahat mukanaan kotiin, Vekkulin daddy pihtailee kuin impi juhannuksena, eikä anna rahaa ostaa autoja ja Elykös siitä suuttui ja irtisanoi sopimuksen. Pelottaa jo ajatellakin, mitä pohojolaisten daddy tekee Nordic Bussissa.
Capdaddy taas tuhlaa sijoittajien rahaa sähkövirveleihin ja pian laittaa hanskat tiskiin tai kuten noissa piireissä sanotaan, tekee exitin. Voitolla tai tappiolla ei ole suurta merkitystä, kun eivät ole omia rahoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä se Paunu pitäisi pelastaa? Meneillään on hallittu firman alasajo, jossa omistaja tekee omistamalleen omaisuudelle mitä huvittaa. Ei siihen sugardaddyja tarvita.
Ne on nämä sugardaddyt olleet vähän epäkelpoja tässä bisneksessä,
Souter huijasi rahoitusfirmat ottamaan epäkurantit daffukaiset ja karkasi rahat mukanaan kotiin, Vekkulin daddy pihtailee kuin impi juhannuksena, eikä anna rahaa ostaa autoja ja Elykös siitä suuttui ja irtisanoi sopimuksen. Pelottaa jo ajatellakin, mitä pohojolaisten daddy tekee Nordic Bussissa.
Capdaddy taas tuhlaa sijoittajien rahaa sähkövirveleihin ja pian laittaa hanskat tiskiin tai kuten noissa piireissä sanotaan, tekee exitin. Voitolla tai tappiolla ei ole suurta merkitystä, kun eivät ole omia rahoja.Kannattaako tuon yhden Paunulta irtisanotun sanasepon kirjoituksiin kovin vakavia vastauksia miettiä?
Kun Paunun ovi sulkeutuu, jonkun toisen ovi avautuu.
Näin on aina ollut, ja aina tullee olemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako tuon yhden Paunulta irtisanotun sanasepon kirjoituksiin kovin vakavia vastauksia miettiä?
Kun Paunun ovi sulkeutuu, jonkun toisen ovi avautuu.
Näin on aina ollut, ja aina tullee olemaan.No näinpä, Fiskarseja ei ole montaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä se Paunu pitäisi pelastaa? Meneillään on hallittu firman alasajo, jossa omistaja tekee omistamalleen omaisuudelle mitä huvittaa. Ei siihen sugardaddyja tarvita.
Ne on nämä sugardaddyt olleet vähän epäkelpoja tässä bisneksessä,
Souter huijasi rahoitusfirmat ottamaan epäkurantit daffukaiset ja karkasi rahat mukanaan kotiin, Vekkulin daddy pihtailee kuin impi juhannuksena, eikä anna rahaa ostaa autoja ja Elykös siitä suuttui ja irtisanoi sopimuksen. Pelottaa jo ajatellakin, mitä pohojolaisten daddy tekee Nordic Bussissa.
Capdaddy taas tuhlaa sijoittajien rahaa sähkövirveleihin ja pian laittaa hanskat tiskiin tai kuten noissa piireissä sanotaan, tekee exitin. Voitolla tai tappiolla ei ole suurta merkitystä, kun eivät ole omia rahoja.Ei kyllä ole mitään järkeä ajaa "hallitusti alas" liki satavuotiasta yritystä. Eihän niin Valkeakoskellakaan tehdä vaan valmistaudutaan täyttä häkää yrityksen toiseen vuosisataan. Eespäin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä ole mitään järkeä ajaa "hallitusti alas" liki satavuotiasta yritystä. Eihän niin Valkeakoskellakaan tehdä vaan valmistaudutaan täyttä häkää yrityksen toiseen vuosisataan. Eespäin!
"Ei kyllä ole mitään järkeä ajaa "hallitusti alas" liki satavuotiasta yritystä. Eihän niin Valkeakoskellakaan tehdä vaan valmistaudutaan täyttä häkää yrityksen toiseen vuosisataan. Eespäin!"
Onhan tuossa hyvinkin järkeä. Omistaja, joka on 70-vuotias, ja jolla ei ole perillisiä, haluaa jäädä eläkkeelle, ja jättää jälkeensä "puhtaan pöydän". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei kyllä ole mitään järkeä ajaa "hallitusti alas" liki satavuotiasta yritystä. Eihän niin Valkeakoskellakaan tehdä vaan valmistaudutaan täyttä häkää yrityksen toiseen vuosisataan. Eespäin!"
Onhan tuossa hyvinkin järkeä. Omistaja, joka on 70-vuotias, ja jolla ei ole perillisiä, haluaa jäädä eläkkeelle, ja jättää jälkeensä "puhtaan pöydän".Saapa nähdä, ehtiikö markkinointipäällikkö ajamaan VL:n konkurssiin ennen kuin toinen vuosisata alkaa? Viime aikoina yritys tätä kohti on ollut niin kova, että en epäilisi, vaikka tässä onnistuisikin. Tämä henkilöhän on tullut tunnetuksi siitä, että oikeastaan mikään ei onnistu mihin hän näppinsä laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso määrä busseja mätänee Nekalassa. Eikö niillä voitaisi alkaa liikennöidä esim. Ähtäriin, Vaasaan, Kotkaan, Himokselle, Pälkäneen kautta Helsinkiin, Tarttoon jne. niin kuin vanhoina hyvinä aikoina?
Niin en usko että niihin hoimeisiin autoihin hirveesti saa matkustajia puhumattakaan kuljettajia, ovat kuitenkin seisseet 3 vuotta. Toki tarviis olla rahaa liikennöinnin aloittamiseenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin en usko että niihin hoimeisiin autoihin hirveesti saa matkustajia puhumattakaan kuljettajia, ovat kuitenkin seisseet 3 vuotta. Toki tarviis olla rahaa liikennöinnin aloittamiseenkin.
Paunu on P. A.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunu on P. A.
Lauri ajoi Paunun suohon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauri ajoi Paunun suohon!
Onko Kimmo vihainen jostakin kun tulee taas tällaisia ihmeellisiä kommentteja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauri ajoi Paunun suohon!
"Lauri ajoi Paunun suohon!"
Ja itsensä pöllikuskiksi suon laitaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauri ajoi Paunun suohon!
Niin Lauri tosiaan taisi olla bussikuski harjoittelussa paunulla aikanaan. Mutta sitä ei tiennytkään että hän ajoi bussin suohon silloin. No, mutta, ei kyllä ihmetytä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Lauri tosiaan taisi olla bussikuski harjoittelussa paunulla aikanaan. Mutta sitä ei tiennytkään että hän ajoi bussin suohon silloin. No, mutta, ei kyllä ihmetytä
Lauria ankarampaa suohonajajaa joukkoliikennehistoriamme ei ole ennen nähnyt ja tuskin enää tulee näkemäänkään. Vainiota lukuunottamatta kaikki paronit ovat suossa. Eikä Vainiokaan enää sukuoikeusaikojen veroisesti kukoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauria ankarampaa suohonajajaa joukkoliikennehistoriamme ei ole ennen nähnyt ja tuskin enää tulee näkemäänkään. Vainiota lukuunottamatta kaikki paronit ovat suossa. Eikä Vainiokaan enää sukuoikeusaikojen veroisesti kukoista.
Ehkä kaikkein hassuin yksityiskohta on se, että ensin Lauri pani Satakunnan Liikenteen ja Jyväskylän Liikenteen polvilleen. Sitten armahti ne. Ja nostipa lopuksi itse SL:n uuteen kukoistukseen. Ja lopuksi teki KA konsernista koko Suomen kaukoliikenteen ja koko Pirkanmaan lähiliikenteen kuninkaan. Paitsi että Lauri on nero, hänellä on myös draaman tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kaikkein hassuin yksityiskohta on se, että ensin Lauri pani Satakunnan Liikenteen ja Jyväskylän Liikenteen polvilleen. Sitten armahti ne. Ja nostipa lopuksi itse SL:n uuteen kukoistukseen. Ja lopuksi teki KA konsernista koko Suomen kaukoliikenteen ja koko Pirkanmaan lähiliikenteen kuninkaan. Paitsi että Lauri on nero, hänellä on myös draaman tajua.
Ja draaman kaari huipentui, että Punapöksy ajoi lopulta Koiviston Auton tuhon partaalle ja taas tarvittiin pelastajaa.
Eli varsinainen anti-Midas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauria ankarampaa suohonajajaa joukkoliikennehistoriamme ei ole ennen nähnyt ja tuskin enää tulee näkemäänkään. Vainiota lukuunottamatta kaikki paronit ovat suossa. Eikä Vainiokaan enää sukuoikeusaikojen veroisesti kukoista.
Hyväksyn tämän kommentin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kaikkein hassuin yksityiskohta on se, että ensin Lauri pani Satakunnan Liikenteen ja Jyväskylän Liikenteen polvilleen. Sitten armahti ne. Ja nostipa lopuksi itse SL:n uuteen kukoistukseen. Ja lopuksi teki KA konsernista koko Suomen kaukoliikenteen ja koko Pirkanmaan lähiliikenteen kuninkaan. Paitsi että Lauri on nero, hänellä on myös draaman tajua.
Ehkä muistini hieman pätkii, mutta ihan kuin SatLi olisi tehnyt muhevia tappiota Punapöksyn kaitsemana ja sitä ennen SatLin tulos hupeni, kun piti antaa konserniapua eräälle Onnibussukalle.
Minä miellän kyllä sanan kukoistus hieman toisenlaiseksi... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauri ajoi Paunun suohon!
Laurin johdolla Pirkanmaan Tilausliikenne vei Paunulta hampaatkin suusta kun Paunu hävisi viimeisetkin Nysse kohteensa eli Sahalahden suunnan linjat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laurin johdolla Pirkanmaan Tilausliikenne vei Paunulta hampaatkin suusta kun Paunu hävisi viimeisetkin Nysse kohteensa eli Sahalahden suunnan linjat.
Ja kuinka kävikään Pirkanmaan Tilausliikenteelle ja Punapöksylle?
Perisuomalainen tapaus, parempi ajaa itse kunnon tappiolla ettei toiset saisi ajaa.
/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuinka kävikään Pirkanmaan Tilausliikenteelle ja Punapöksylle?
Perisuomalainen tapaus, parempi ajaa itse kunnon tappiolla ettei toiset saisi ajaa.
/Lauri on NERO.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuinka kävikään Pirkanmaan Tilausliikenteelle ja Punapöksylle?
Perisuomalainen tapaus, parempi ajaa itse kunnon tappiolla ettei toiset saisi ajaa.
/Paunu ei ollut pyytänyt Laurilta anteeksi ja "Punapöksyn" kosto oli kauhea!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunu ei ollut pyytänyt Laurilta anteeksi ja "Punapöksyn" kosto oli kauhea!
Punapöksy "kosti" niin ankarasti, että siinä sivussa hankki itselleen nöyryyttävät potkut. Tämä on seuraus, kun mielipuoli pääsee leikkimään muiden rahoilla. CapMan joutuu hoitamaan PirTilin tappiollista liikennettä useita vuosia eteen päin. CapMan olisi voinut hakea punapöksyltä korvauksia, sen verran ammattitaidotonta oli hänen "johtamisensa".
- Anonyymi
Lauri on astetta hauskempi tapaus. Kirjoittaa itsestään kolmannessa persoonassa mm.täällä. Ja taitaa olla ainoita ihmisiä maailmassa, joka on itse tehnyt itsestään Wikipedia sivun
- Anonyymi
Laurilla on ilmiömäinen kyky tuhota kaikki missä hän on ollut mukana. Oma "yritystoiminta" olisi ajautunut vararikkoon ainakin kolmesti, ellei olisi löytynyt pelastajaa. Kaiken huipuksi hän sössi pelastajansa talouden siihen tilaan, että avuksi tarvittiin pääomasijoittaja. Loppuvaiheessa Lauri sössi erään yrityskaupan niin pahasti, että hankki potkut itselleen. Nyt hän on työssä junafirmassa, mutta kuinka pitkään ennen kuin sielläkin alkavat vaikeudet?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633749Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941247
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651034Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58847- 38840
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60829- 65821
Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11817