Löytyykö kokemusta millainen paikka kieppi on tehdä töitä? Saako vaan juoda kahvia taukotilassa vai joutuuko tekemäänkin jotain raskaampaa?
Kieppi työpaikkana
10
404
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna tulee pitämään asiasta valottavan esitelmän.
- Anonyymi
Kuuluuko työsuhde etuihin wc paperi? Vai pitääkö työntekijöiden tuoda omat?
- Anonyymi
Oon ihan kylmän viileästi sipaissut myytävien vaatteiden helmaan.
- Anonyymi
Työsuhde-etuihin?
- Anonyymi
Lähetin CV:n kieppiin.
- Anonyymi
Työpakka missä ei voi tehdä muuta kun juoda kahvia taukohuoneessa kuulostaa kauhealta. Siinähän aika vain matelisi eikä saa minkäänlaista tyydytystä työstä. Itselläni ainakin hajoaisi vain mielenterveys moisesta.
- Anonyymi
Millainen työ fetissi sulla on kun housuun lirahtaa töitä tehdessä? Käytätkö edes kondomia?
- Anonyymi
Olin työhaastattelussa kiepissä. Kiepin johtoporras oli myös mukana haastattelussa. Jännitti niin paljo että paskansin taskuun.
- Anonyymi
Myydäänkö kiepissä pakkopaitoja?
- Anonyymi
Löysin darrassa kiepistä ostetun pyjaman povitaskusta hodarin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482482Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502407- 982065
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253