Kohta taas on vappu ja saan pukeutua ylioppilaslakkiini, joka todistaa että olen selvästi älykkäämmän kansanosan puolella.
Pirkkaa juodessa on kiva juoksennella alasti ympäri katua vappuna, lakki päässä tietenkin että kaikki näkevät älykkyyteni.
Asd
Ylioppiluus -suomalaise älyn terävin keihäänkärki?
5
127
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle kävi sillä tavalla ikävästi että sosiaalitoisto sai selville juomiseni ja ryhtyi asiassa päättäväisiin toimenpiteisiin. Toimeentulotuki ja asunto on evätty niin kauan kuin en osallistu kuntouttavaan työtoimintaan 9 euron kulukorvausta vastaan lapioimalla päivittäin 8 tuntia sianpaskaa läheisellä tuotantotilalla.
Olen ylioppilas ja älykäs joten ansaitsen parempaa kohtelua.
mies maikkulasta - Anonyymi
Olet kussut aivosi viemäriin vuosia sitten,,
nykyään olet liuskaotsainen tyhmä sontaseppo, joka ei huomaa toisten ivaa eikä tajua omaa tyhmyyttän.
Aivosi juomut on vuodet siloittaneet jälkeem jättäen vain koprofilistiset touhuilut kaltaistesi kanssa - Anonyymi
Haluan puolustautua. Feikki luulee toista feikkiä aidoksi and vice versa. Provosoituvat toistensa viesteistä vain entistä enemmän feikkaamaan, luullen toisiansa aidoksi.
Ikuinen noidankehä. Loputon looppi. Suljettu silmukka.
k - Anonyymi
No joo joo, mutta haluan painottaa, että en koskaan ole edes kieltänyt olevani feikki. Kai se nyt kaikille on selvää joiden aivot eivät täysin ole liuenneet, että vähän "savolaisen lisää" lienee jutuissani :)
Asd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256