Hei
Kiitos Komplett Bank Mastercard -hakemuksesta. Valitettavasti emme voi tällä hetkellä tarjota sinulle Mastercard -korttia. Päätös perustuu pankin tekemään kokonaisarvioon asiakkaasta.
Mikä viitun kokonaisarvio?
3
288
Vastaukset
- Anonyymi
Se, että sulla ei oo massia luottokorttiin. Nykyiset velat/varat riittää tuloihin ja menoihin nähden.
- Anonyymi
Yleensä tuollainen kortti otetaan omasta pankista, eikä kenenkään oma pankki ole komplett bank. Ilmeisesti arvio omasta pankista olisi ollut saman suuntainen?
- Anonyymi
Pankeilla on yleiset ohjeet luoton antamiseen. Se perustuu kokemuksiin ja lainsäädäntöön.
Itselle kävi niin, että pankki tarjosi oman luottokorttifirman tonnin korttia koska pankki oli saanut näytön kyvylleni käyttää rahaa. Mutta tulonlähteenä oli tulo jota vastaan ei saanut antaa korttia. Itseasiassa tiesin tämän, mutta annoin pankin testata. Ehkä luottokorttifirman vastaus ja asenteeni olisi ollut eri jos vakuutena olisi ollut vähintään 1,5 kertainen asiointi
Pankeilla on yrityksiä kohtaan tunnettu luottoluokitus AAA,AA+ jne. Mutta itse ainakin uskon että pankit tekee tiskinalla kuluttajista aivan samanlaisia luokituksia. Skaala voi olla esim. rintaliivien kuppikokojen mukaan tai esim. Nollasta sataan, mikä tuntuu äkkiseltään liian hienolle.
Itse olen miettinyt omaa luokitustani mutta en ala sitä tässä perkaamaan enempää. Mutta jos olisin ottanut/saanut sen tonnin limitin, niin se ei olisi nostanut arvoani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774