Mikä viitun kokonaisarvio?

Anonyymi-ap

Hei

Kiitos Komplett Bank Mastercard -hakemuksesta. Valitettavasti emme voi tällä hetkellä tarjota sinulle Mastercard -korttia. Päätös perustuu pankin tekemään kokonaisarvioon asiakkaasta.

3

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se, että sulla ei oo massia luottokorttiin. Nykyiset velat/varat riittää tuloihin ja menoihin nähden.

• Anonyymi

Yleensä tuollainen kortti otetaan omasta pankista, eikä kenenkään oma pankki ole komplett bank. Ilmeisesti arvio omasta pankista olisi ollut saman suuntainen?

• Anonyymi

Pankeilla on yleiset ohjeet luoton antamiseen. Se perustuu kokemuksiin ja lainsäädäntöön.

Itselle kävi niin, että pankki tarjosi oman luottokorttifirman tonnin korttia koska pankki oli saanut näytön kyvylleni käyttää rahaa. Mutta tulonlähteenä oli tulo jota vastaan ei saanut antaa korttia. Itseasiassa tiesin tämän, mutta annoin pankin testata. Ehkä luottokorttifirman vastaus ja asenteeni olisi ollut eri jos vakuutena olisi ollut vähintään 1,5 kertainen asiointi

Pankeilla on yrityksiä kohtaan tunnettu luottoluokitus AAA,AA+ jne. Mutta itse ainakin uskon että pankit tekee tiskinalla kuluttajista aivan samanlaisia luokituksia. Skaala voi olla esim. rintaliivien kuppikokojen mukaan tai esim. Nollasta sataan, mikä tuntuu äkkiseltään liian hienolle.

Itse olen miettinyt omaa luokitustani mutta en ala sitä tässä perkaamaan enempää. Mutta jos olisin ottanut/saanut sen tonnin limitin, niin se ei olisi nostanut arvoani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8948
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2581
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2368
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1552
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1401
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1320
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe