Hei
Kiitos Komplett Bank Mastercard -hakemuksesta. Valitettavasti emme voi tällä hetkellä tarjota sinulle Mastercard -korttia. Päätös perustuu pankin tekemään kokonaisarvioon asiakkaasta.
Mikä viitun kokonaisarvio?
3
337
Vastaukset
- Anonyymi
Se, että sulla ei oo massia luottokorttiin. Nykyiset velat/varat riittää tuloihin ja menoihin nähden.
- Anonyymi
Yleensä tuollainen kortti otetaan omasta pankista, eikä kenenkään oma pankki ole komplett bank. Ilmeisesti arvio omasta pankista olisi ollut saman suuntainen?
- Anonyymi
Pankeilla on yleiset ohjeet luoton antamiseen. Se perustuu kokemuksiin ja lainsäädäntöön.
Itselle kävi niin, että pankki tarjosi oman luottokorttifirman tonnin korttia koska pankki oli saanut näytön kyvylleni käyttää rahaa. Mutta tulonlähteenä oli tulo jota vastaan ei saanut antaa korttia. Itseasiassa tiesin tämän, mutta annoin pankin testata. Ehkä luottokorttifirman vastaus ja asenteeni olisi ollut eri jos vakuutena olisi ollut vähintään 1,5 kertainen asiointi
Pankeilla on yrityksiä kohtaan tunnettu luottoluokitus AAA,AA+ jne. Mutta itse ainakin uskon että pankit tekee tiskinalla kuluttajista aivan samanlaisia luokituksia. Skaala voi olla esim. rintaliivien kuppikokojen mukaan tai esim. Nollasta sataan, mikä tuntuu äkkiseltään liian hienolle.
Itse olen miettinyt omaa luokitustani mutta en ala sitä tässä perkaamaan enempää. Mutta jos olisin ottanut/saanut sen tonnin limitin, niin se ei olisi nostanut arvoani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083