Hei rakas, laittaisitko whatsapin niin, että näen koska olet paikalla? Olisi kuumottavaa olla samaan aikaan paikalla. Voisin ajatella, että olisin edes hetken "lähelläsi".
Whatsapp paikalla
5
1585
Vastaukset
- Anonyymi
Tietääkseni se näkyy. Viimeks paikalla olo näkyy myös mutta valituille ja kuvan laitoin näkyyn kaikille koska jakelen mun numeroa ja se kuva on hyvä näkyä sellaselle joka ei oo vielä kirjottanu koskaan. Mutta piilotan taas senkin sitten kun joku laittaa sinne viestin.
- Anonyymi
Tiedän tuon fiiliksen, kun jonkin aikaa meni niin, että aina tiettyyn kellon aikaan iltapuolella hän oli saman aikaan paikalla. Oli kuin olisi oltu hetki yhdessä joka ilta. Sitten hän ilmeisesti poisti yhteystieoni, kun hävisi kokonaan ja hän ei enää koskaan ole "paikalla."Ja nyt tunteet laimenevat ja laimenevat. Kohta loppuvat kokonaan, kun ei enää edes livenä nähdä. Tiedä silti mies, että olen rakastanut sinua jo
yli vuoden. - Anonyymi
Ei kai kukaan fiksu ihminen mitään whatsappia tai muitakaan Metan tuotteita käytä!
- Anonyymi
Käyttäähän.
- Anonyymi
En!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819