Hei rakas, laittaisitko whatsapin niin, että näen koska olet paikalla? Olisi kuumottavaa olla samaan aikaan paikalla. Voisin ajatella, että olisin edes hetken "lähelläsi".
Whatsapp paikalla
5
1605
Vastaukset
- Anonyymi
Tietääkseni se näkyy. Viimeks paikalla olo näkyy myös mutta valituille ja kuvan laitoin näkyyn kaikille koska jakelen mun numeroa ja se kuva on hyvä näkyä sellaselle joka ei oo vielä kirjottanu koskaan. Mutta piilotan taas senkin sitten kun joku laittaa sinne viestin.
- Anonyymi
Tiedän tuon fiiliksen, kun jonkin aikaa meni niin, että aina tiettyyn kellon aikaan iltapuolella hän oli saman aikaan paikalla. Oli kuin olisi oltu hetki yhdessä joka ilta. Sitten hän ilmeisesti poisti yhteystieoni, kun hävisi kokonaan ja hän ei enää koskaan ole "paikalla."Ja nyt tunteet laimenevat ja laimenevat. Kohta loppuvat kokonaan, kun ei enää edes livenä nähdä. Tiedä silti mies, että olen rakastanut sinua jo
yli vuoden. - Anonyymi
Ei kai kukaan fiksu ihminen mitään whatsappia tai muitakaan Metan tuotteita käytä!
- Anonyymi
Käyttäähän.
- Anonyymi
En!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876