minulla on fantasia lihavasta miehestä joka panee mua perseeseen kun esitän nukkuvaa,ja pelkkä sylki liukasteena.
bi alistuva minä
8
834
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko päässyt toteuttamaan unelmaasi?
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17812877z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Elämäni noloin tapaus oli juuri tällainen!
Heräsin kun tunsin raskaan painon selkäni päällä ja jäykän kullin tunkeutuvan peräreikääni.
Niin lihavan pari sataa kiloisen miehen taakan alta ei ollut mitään mahdollisuutta siinä vaiheessa enää päästä pois ja oli vain nöyrryttävä vanhan sedän nussittavaksi.
Olin päätynyt kaverini kanssa tuntemattomien miesten matkaan alkoholin houkuttamana ja ei aikaakaan kun siellä sammuin.
Aikamoisen häpeällinen kokemus heterona aina aiemmin itseään pitäneelle nuorukaiselle!!
Eki- Anonyymi
kalewirauta kirjoitti:
tuohan olisi mitä ihanin tapa herätä
Nyt kyllä mutta silloin se oli käsittämättömän noloa varsinkin kun lapsuudestani saakka paras kaverini oli siinä sen näkemässä.
Painavan, hikeä valuvan ja haisevan iäkkään sedän pantavana ei ollut vielä silloin siihen aikaan mitenkään kunniakasta olla!
Eki Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä mutta silloin se oli käsittämättömän noloa varsinkin kun lapsuudestani saakka paras kaverini oli siinä sen näkemässä.
Painavan, hikeä valuvan ja haisevan iäkkään sedän pantavana ei ollut vielä silloin siihen aikaan mitenkään kunniakasta olla!
EkiTällainen on miesten maailma. Vanhempi saa ottaa nuoremman.
JoneTampereelta kirjoitti:
Tällainen on miesten maailma. Vanhempi saa ottaa nuoremman.
heh kun vain saa kyrpää
- Anonyymi
Kävisipä näin itselle joskus
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810