Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Puff & Pouch nikotiinipussit kokemuksia??

Anonyymi-ap

oon pitkäaikainen nuuskankäyttäjä ja nyt löyty Puff & Pouch nikotiinipussit. Onks kokemuksia? Näytti kyl tyylikkäält.

44

8869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      haiskahtaa joltain kusetukselta taas, ei oikein näytetä tietävän vielä tehäänkö kauppaa englanniks vai suomeks ja jotain kotitekosia pusseja. Nythän tuo nikotiinipussi peli vielä muuttui Fimean päätösten takia ja esimerkiksi https://www.snuush.com näyttää myyvän noita vähän vahvempia kunnon nikotiinipusseja ihan laillisesti

      • Anonyymi

        Toi oli iha paskaa :D Testasin, joku hikipaja, kandee kattoo firman tiedot…


    • Anonyymi

      Onko tietoa tuleeko toimitus postin noutopisteeseen vai suoraan ovelle

    • Anonyymi

      Khyl pakko sanoo et oli parhaita pusseja mitä meikä testannu! Pakettiautomaattiin tuli lähetys.

      • Anonyymi

        Kai se tulee pakettiautomaattiin jos sinne paketin tilaa. Daah voi näitä nikotiinipellejä


    • Anonyymi

      Täyttä paskaa. Ei oikeen tuntunut missään ja korkea hinta.

    • Anonyymi

      Suosikaa suomalaisomisteisia kauppoja, ei tuu ongelmia. Yhen kaverin/tutun kauppa https://nikkanen.co/

      • Anonyymi

        Toi Nikkanen myy kyllä ulkomaista tavaraa, mua ainaki kiinnostaa kun tykkäsin tosta Puff&Pouch Suomalainen perheyritys jutust.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi Nikkanen myy kyllä ulkomaista tavaraa, mua ainaki kiinnostaa kun tykkäsin tosta Puff&Pouch Suomalainen perheyritys jutust.

        Kirjoilla virossa:D


    • Anonyymi

      Ainakin ite tykkäsin kun vaihdoin nuuskasta noihin. Paljon fressimpi!

    • Anonyymi

      Www.puffandpouch.com/nikotiinipussit kyllä muuten rokka-n

    • Anonyymi

      Nyt on kyllä ketju täynnä puff n pouchin poikien sissimarkkinointia että pakko nostaa hattua. 😅

      Nuo pussit whitelabelataan joltain hikipajafirmalta ja kyseisen ”suomalaisen perheyrityksen” pääkonttori on Virossa.

      En laittaisi rahojani moiselle kusetukselle.

      • Anonyymi

        Tämä palstahan on mainio ilmainen mainosmedia. Vähän omakehua peliin ja kaverin tekemä vastaus niin kauppa käy paremmin.


      • Anonyymi

        Väittävät muuten, että heillä on oma tuotanto Suomessa. Lienee kuitenkin whitelabel kamaa jostain?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        mä ostin tommosen purpoura purkin. paras kaikista mitä maistanu yli 20 erilaista eri valmistajilta


    • Anonyymi

      On mukavan makeita pusseja eikä vuoda, kokeillu useita eri merkkejä ja tää menee varmaan itellä ykköseks. Makuvaihtoehdotkin on omaan makuun, hedelmiä ja marjoja yms. Minttuun kyllästyy nopeeta ja joidenkin merkkien minttu tekee pitkällä käytöllä ikenet kipeiks itellä.

      • Anonyymi

        Ei se siitä mintusta johdu se kipu. Hölmö. Se johtuu niistä pussien lisäaineista. Kannattaa vilkaista kiekon takaa mitä niissä pusseissa on


    • Anonyymi

      Ei poraa yhtään ja vähän liian makeita mun makuu. Jää pussin käytön jälkeen yläpelti sellaiseksi makeutusaineen turruttamaksi. Hinta oli ainakin K-Kaupasta ostettuna aika suolainen 6,90€/purkki. Tuli kuitenkin annettua mahdollisuus.

      • Anonyymi

        Ohhoh mikä hinta. Ja köyttökokemus surkea. Pysyn valossa ja velossa. Hyvät jämäkät pussit ja ok hinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh mikä hinta. Ja köyttökokemus surkea. Pysyn valossa ja velossa. Hyvät jämäkät pussit ja ok hinta

        valo nyt on ainakin ihan paskaa, mitä kylän kauppiaitten kanssa puhunu niin ei enää oo ees tulossa hyllyyn


    • Anonyymi

      Huonoimmat pussit mitä kokeillut ja asiakaspalvelu vielä sitäkin huonompaa.

    • Anonyymi

      "Yleellinen suutuntuma" ei tuntunut edes alapellissä. Takas denssiin.. Pitikin kokeilla :D

    • Anonyymi

      Mun lempipussit ICE, poraa tosi lujaa 💪

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ostin K-kaupasta hemmetin hyvii 12 mg 6,5 e. Suoraan tilattuna 4,95 purkki. tilaan heti lisää...

    • Anonyymi

      tilasin verkkokaupasta viime keskiviikkona ja torstaina oli perillä ,mitä vittua täytyy laittaa uus tilaus vetää. pikkusen hyviä oli pusseja ja varsinki palvelu. 5/5 tälle jengille

    • Anonyymi

      P&P on kyllä riima! Tykkään paljon menosta ja ite jatkossakin tuen kotimaista toimijaa. Lemon 12 mg on lempi käyttö pussi. 5/5

    • Anonyymi

      On kokeiltu ja todettu parhaimmaksi merkiksi mitä markkinoilta tällä hetkellä saa, hyvät maut ja kiva tukea suomalaisia pussiyrittäjiä :)

    • Anonyymi

      Olen kokeillut näitä nikotiinipusseja ja valitettavasti minun on sanottava, että laatu on kauhea.

      He yrittävät myydä näitä nikotiinipusseja korkealaatuisina pusseina ja veloittavat hullua hintaa purkista.

      Älkää antako hämätä, että kyseessä on suomalainen yritys ja suomalainen tuote. Rahat menevät Viroon ja tuotteet tehdään Puolassa/Romaniassa.

      Tämän tuotteen kutsuminen suomalaiseksi on väärää markkinointia. Aikanaan ihmiset tajuavat tämän.

      Saku voit lopettaa yrityksen mainostamisen tällä foorumilla. Kuka aloitti tämän ketjun:D Pidätkö ihmisiä tyhminä:D?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        sivuilla kuitenkin eri firma, satutko olemaan kilpailija kenellä kusi sukassa? :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sivuilla kuitenkin eri firma, satutko olemaan kilpailija kenellä kusi sukassa? :DD

        Saku is it you?;)


    • Anonyymi

      Toi Greatesti on kyllä aivan hullu tuote huh huh, legit paras pussi mitä oon kokeillu. Puff pusseista mun mielestä beery paras cherry ei kyllä iske yhtään

      • Anonyymi

        Jep ihan sairasta jöööötiä!


    • Anonyymi

      Omaan mieleen liian kuivia pusseja ja laatu pikkasen epäilyttää?
      Esim citrus 20mg tuntuu kuin kiekoissa ois eri vahvuuksia.,toinen kiekko pelityää ja toinen on kuin jotain 4mg pussiin imeskelis? Tilasin uudelleen vielä noita citruksen 20mg 5kiekkoo "testiin," jos edelleen tuntuu kiekoissa olevan eroja niin saa kyseinen putiikki olla rauhassa minun puolesta ja palaan nikotiinipussit.comin asiakkaaksi takas DENSSIN pariin.
      plussaa P&P toimituksesta,pussit antaa makua kohtalaisesti,pusseille toivon enemmän kosteutta ja niksaa vois olla se mitä luvataan?

      • Anonyymi

        Aika kuivakoita ja tunnottomia oli puff&pouchin pussukat. Voi toki olla että on vain tottunut Denssiin ja muu ei enää toimi


    • Anonyymi

      on kyllä oikeesti parhaat nikotiinipussit mitä suomesta saa. nopea toimitus

    • Anonyymi

      Greatest tosi hullu! Kiitos puff & pouch tää on kun odenssi

    • Anonyymi

      Mistä kiskalta näitä voi ostaa? Olen kaikissa stadin ärrä kiskoilla kyselly, mutta ei valikoimassa. Mistä saa?

    • Anonyymi

      k-kaupoista pääosijn ite saanu

    • Tuoreen tutkimuksen mukaan Nikotiinipussit ovat maailman vaarattomin ja haitattomin nikotiinivalmiste:
      https://www.tukkupussit.fi/c/blogit/nikotiinipussit-ovat-ylivoimaisesti-haitattomin

      Itse suosittelen Brändin KOZMO -tuotteita.
      Nikotiinipusseissa on paljon eroja. Hyvän ja huonon nikotiinipussin erot ovat kuin hyvällä viinillä ja kiljulla. Laadukkaat pussit ovat niin maun, kuin pussin sisällön puolesta laadukkaita. Suosittelen brändin KOZMO-tuotteita. Asiakkaat ovat olleet todella tyytyväisiä. Ei ole mitään halpaa kuraa vaan kunnon laatu tuote. Ovat niin maun, kun pussin laadun suhteen kärki kastia.
      https://www.tukkupussit.fi/c/brandit/nikotiinipussit/kozmo

      Alkuvuoden tupakkavero muutti radikaalisti nikotiinipussien netti tilaamisen. Suosittelen lukemaan alla olevat linkit huolellisesti:
      https://www.tukkupussit.fi/c/blogit/tarkeaa-tietoa-nikotiinipussien-netista-tilaajalle
      https://www.tukkupussit.fi/c/blogit/vinkkeja-yrityksen-taustojen-selvittamiseen

      • Anonyymi

        Tullin sivuilla lukee edelleen, että saan tilata nikotiinipussit aivan laillisesti Suomeen ulkomailta. Minun ei myöskään tarvitse erillisiä veroja maksaa.


    • Anonyymi

      puff & pouch rokkaa,, varsinkin greatest on kyllä paras pussi. ainut sivusto myös miltä saa perille päivässä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe