Mitkä ovat olleet sinulle haastavampia vyökokeita? Mitkä seikat ovat vaikuttaneet haastavuuteen? Itse jännitän ja stressaan kaikkia vyökokeita mutta peruskurssin vyökoe oli haastavin, koska huonon tekniikan lisäksi ei ollut vielä tuttu mikään graduointitilaisuus, että miten ja missä muodossa kaikki tapahtuu yms. Myöhemmin. 1 danin vyökoe, koska sitä oli odottanutkin eniten ja se piti suorittaa oman seuran sijasta liiton edessä.
Haastavin vyökoe
Anonyymi-ap
2
157
Vastaukset
- Anonyymi
Shotokan Karaten peruskurssi.
- Anonyymi
Itellä oli se, kun koitin pikku tuhmuissa pujotella leveää nahkavyötä, jossa oli painava country-solki, 501:n lenksuista läpi naapurin rouvan makkarissa aamuyön hämärinä tunteina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530