Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Haistakaa v***t Sastamala! Ottakaa rekkarimainokset vittuun autoistanne!

Anonyymi-ap

Miksi ihmiset eivät irroita noita vitun rekisterikilpimainoksia ostamistaan vaihtoautoista? Levoranta ja Kamux kiittävät lampaita.

Ohje:

-irrota 2 ruuvia jotka pitää rekisterikilpeä
-heitä levorannan/kamuxin mainos vittuun
-ruuvaa kilpi takaisin
Menee max 5min

Menikö tämä vittu nyt kaaliin?

19

1216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä et tajua kaalissasi, että tuonne alle saattaapi tarvita uuden mainoksettoman pohjan. Toki jokainen päättää itse, vetääkö peltiruuvilla suoraan luukkuun kiinni..

      • Anonyymi

        äidilläni on hollannissa kolme autoa ja yhdet kilvet,magneetilla. aina siinä autossa millä ajaa. valtio ja vakuutusyhtiö ei ole siinä maassa kusettavia rahanahneita p-reikiä


    • Anonyymi

      Mutta ethän sinä itse edes omista autoa.

    • Anonyymi

      On sulla ongelma. Taisi tulla mulle ongelma myös,kun edes tiennyt et tällainen ongelma voi edes olla. Sinulla on asiat hyvin ,jatka samalla linjalla kyllä näitä ongelmia löytyy...

      • Anonyymi

        Mainosta vaan firmoja ilmaiseksi, vammalalainen lammas!


    • Anonyymi

      Täytyy käväistä Hollannissa jossa on järkeä!🤪

      • Anonyymi

        imaset pari kertaa kannabispiipusta niin olo helpottaa.


    • Anonyymi

      Multa vei poliisit kilvet oopelista vko sitten

      • Anonyymi

        Miltä kilpinesi suojauduit vai oletko vain harras Mad Max fani? -Poliisin suojautumistarpeen kyllä ymmärrän joten tarpeeseen meni.


    • Anonyymi

      En tiennytkään vittujen tarvitsevan rekisterikilpiä.

    • Anonyymi

      Ai että mulla ei ole vittuautoa. Missä vittuautoja myydään ja onko niissä katalysaattori ja tiputtaako ne?

    • Anonyymi

      Joskus 15...20 vuotta sitten ihmettelin itsekin, että miksi ihmiset suosruvat mainostamaan jonkun firmaa takaikkunaan tai rekisterin taustalaattaan laitetuissa mainosteksteissä.

      Omassa vaihtoautossa kuin tuli noi rekkarin taustatekstit, niin en vaan ole viitsinyt niitä ruuvaamaan ja purkamaan pois. Se ei ole kuitenkaan niin suuri haitta meikäläiselle, tuo ilmaisen mainostilan varastus, että olkoon, kun ei itseä huvita.

      Ehkä tämän ketjun aloittaja viitsii ja repii vielä 30 v. kuluttuakin autoistaan rekkarin taustalevyt irti.

    • Anonyymi

      Jos ongelmat ovat tätä luokkaa niin peli on menetetty.

      • Anonyymi

        Kia on jälkipeliä varten kuten sitrieen.


    • Anonyymi

      Juuso ko sielä rähjää.

    • Anonyymi

      En todellakaan ruuvaa omastani.

    • Anonyymi

      onko aloittajalla kenties jäänyt se päivän tärkein pilleri ottamatta vai miksi kärpäsestä härkänen? Aattelin jättää levorannan kyltin paikoilleen.

    • Anonyymi

      Onko se keulija Juuso H... joka rähjää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe