Toki ymmärrän sosialismin ja eläkkeen

Anonyymi-ap

Ymmärrän toki, että sosialismi on nostanut palkkoja ja eläkkeitä veroilla ja muodostanut nykyisen tulopohjan. Sehän näkyy pelkästään jo siinä, että halpatuotantoa ei voida Suomessa harjoittaa muuten, kuin tehokkaasti koneellistettuna suurilla massoille. Se taas tarkoittaa olemista EU:n jäsenenä näin kaupallisessa ajattelussa. SDP koulutusjärjestelmän uusiminen 2 vuotta ilmaista koulutusta nojaa myös tähän. Jos et ymmärtänyt mitä kirjoitin, niin pidä suusi kiinni, ettet nolaa itseäsi.

Niin, kyllä aikaisempien ikäluokkien korkeista veroista saadaan kiittää nykyisiä eläkkeitä, jotka on melkein keski EU:n tasolla. Veroilla helvetinmoxxxx sosiaalisella pyrokratialla korkea tuloaste on luotu. Samalla on hävitetty monet käsityöalat ja pienyrittäjyys. Pienyritykset pohjautuu usein pimeään työhön. Massa marketit ja tuotanto ja kaikki koulutusta vaativat alat menestyy. Töiden ja liiketalouden keskittymän näkyy kaikkialla maailmassa. Tietenkin palvelualat ja poliittiset sidonnaisuudet liike-elämässä korostuu.. Ei tämä mitään rakettitiedettä ole.

Pyrokratia pyrokratia on luonut nykyisen tason eläkkeet... Kambodza on halpa.. sekä monipuolinen.

15

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain tuo humalainen sössötyksesi on noloa.

    • Anonyymi

      Kotitalouksien nettovarallisuutta tarkastellessa käy ilmi, että yli 64-vuotiaiden omaisuus on kasvanut nopeasti. Kaikkein varakkaimpia ovat 65–74-vuotiaiden kotitaloudet.
      PERHEYRITYSTEN liitto

      • Anonyymi

        Juuri kerroin samaa... Mutta et tajunnut. Kerroin perustelut ja perusteet tuohon sinun kirjoitukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri kerroin samaa... Mutta et tajunnut. Kerroin perustelut ja perusteet tuohon sinun kirjoitukseen.

        💩💩💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri kerroin samaa... Mutta et tajunnut. Kerroin perustelut ja perusteet tuohon sinun kirjoitukseen.

        Tarinasi oli humalaisen työttömän Kouvolalaisen sopertelua.


    • Anonyymi

      Minä olen ollut yksinyrittäjä, enkä ole tehnyt ikinä pimeää työtä, eikä se ole Suomessa edes nykyisin mahdollista, koska käteistä rahaa ei enää oikeen käytetä missään.
      Olen nyt ollut eläkkeellä vuoden, ja teen edelleen keikkatöitä, koska olen terve ja tykkään työstäni ja olen sinkku.

      • Anonyymi

        Pakosta... Älä viitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakosta... Älä viitsi.

        Ei, kyllä tulisin hyvin toimeen eläkkeelläkin ja perintöäkin olen saanut kivasti, koska olen ainoa perillinen, mutta tykkään tosiaan työstäni ja sinkkuna ei ole muutakaan tekemistä.


    • Anonyymi

      Kambodza on paskanen kehitysmaa.

      • Anonyymi

        Happamia sanoi Kettu pihlajan marjoista. Toki onhan se hyvä, että on kateellisia ja niin pitääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Happamia sanoi Kettu pihlajan marjoista. Toki onhan se hyvä, että on kateellisia ja niin pitääkin.

        Kateellinen, siis mistä.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateellinen, siis mistä.😂

        Elämästäni... Luuletko, että onni on asua Suomessa, sehän on pakollista velkaisille ja vajaille.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämästäni... Luuletko, että onni on asua Suomessa, sehän on pakollista velkaisille ja vajaille.

        Kateellinen sun elämästäsi 😂 en edes tunne sinua , heh ,harvat eläkeläiset on velkaisia ja vajaita , mitä sillä sitten tarkoitat, vanhimmissa ikäluokissa on noin 85-90 v on jo dementoituneita , siis niitä ”vajaita”, jos haluaa näin asian ilmaista.
        Siellä Kambodzassa ihmisten elinikä keskimäärin on 68 v ja täällä Suomessa vajaa 90 v., ja kun noin vanhoiksi eletään niin ei ole ihme, että joillekin tulee ja kaikkia tauteja, kuten dementiaa.


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe