Herra Bäckman esiintyi Venäjän tv:ssä pääkanavalla sotapropagandisti Solovjevin haastattelussa. Katsokaa se ja hämmästykää ! Tuollaista valepropagandaa harvoin näkee Suomesta. Miksi suomalaiset vihaa venäläisiä, miksi Suomi katkaisi suhteet sinne, vaalien väärentäminen, 100 hengen eliitti vei Suomen Natoon, Suomen armeija romahtaa, SannaMarinin panettelu, venäläiset eivät saa kävellä Euroopan kaduilla, talous romahtanut, sähkön hinta on 10-kertainen, ruuan hinta 5-kertainen jne.
Solovjevkin ymmärsi, että eduskuntavaaleissa Nato-vastustajien osuus on entistä pienenpi. Bäckmanin alle 400 äänimäärä ja VKK:n ainoan edustajan putoaminen kertoo Suomen kansan tahdosta.
Venäjä ei tietenkään syypää mihinkään ! Vaikea ymmärtää, miksi
Bäckmanin hävyttömyys
2
131
Vastaukset
- Anonyymi
Kremlin "sotasankari", desantti päkmanilta loppuvat ruplat ellei lauo mottipäisiä, epailen ma.
- Anonyymi
Desantti on vain tienaamassa ruplapalkkaansa Solovjevin ohjelmassa. Tavan venäläinen katsojakin tietää, että kysymys on propagandasta. Kuulevat kyllä Suomessa asuvilta maamiehiltään kuinka täällä asiat ovat. Ei kannata dosentin juttuihin kiinnittää huomiota sillä Suomessa häntä pidetään hylkiönä, jolla ei ole painoarvoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008624
- 926615
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636439Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345181Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634237- 553461
- 503335
- 513042
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512876