Mitä kuuluu?
Mä just söin ja join ja nyt tulin taas tänne teidän syntisten keskelle.
Päivän opetus voisi kuulua näin: Mitä itsenäisempi olet ja mitä enemmän erossa maailmasta pysyt, sitä onnellisempi olet ja sitä huolettomampaa elämä on.
Itsenäisyys ei kuitenkaan tarkoita sinkkua taikka yksinäisyyttä vaan sitä, että et ole maailman vietävänä, määräiltävänä ja ohjailtavana.
No, tämä paha maailma puhdistetaan, sillä kaikkien on tehtävä parannus.
Miten muuten menee, mitä olet puuhaillut?
Mä itse rakentelen jotain, mutta ei oikein tunnu löytyvän sopivia osia.
Nainen, mun takiainen
195
2265
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin tässä samalla koodailla parit rivit koodia samalla kun kirjoittelen.
Ehkä vois mennä nettikauppaan katselemaan jotain mitä sieltä tilaisi.
Joku päivä menen kanssasi tuonne chillailemaan.....
https://www.youtube.com/watch?v=0tyxswfEbAc
Nyt koodia......- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17814376b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pääsiäisloma alkoi juuri. Joten minulla tiedossa vain lepoa. Ehkäpä syön pari pääsiäismunaa ja vähän mämmiä. Kerään energiavarastot täyteen tekemällä "ei mitään". Eikö ole ihan hyvä suunnitelma
- Anonyymi
Tiedätkö miltä tuntuu olla niin väsynyt ettei energiavarastot enää palaudu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikeastaan. Minulla ne aina palautuu. Joskus menee pidempi aika ja joskus lyhyempi. Sen kestää, kun tiedostaa sen olevan väliaikaista. Joskus meidän ympärillä on myös paljon energiasyöppöjä, silloin olisi hyvä tehdä pesärakoa heihin, keskittyä vain itseensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kutsutaan loppuunpalamiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai ihan vaan masennukseksi. Jos taas tarkoitat työperäistä burnouttia, niin siihenkin on ihan lääke: lepo. Niin pitkään lepoa, kun tarvitsee. Kuitenkin tarvitsee muistaa, että liika löhöily passivoittaa lisää. Eli jotain pientä sen levon rinnalle.
Joskus työpaikan vaihtaminen auttaa.
Itse olen yleensä tehnyt jonkun radikaalin ratkaisun, jos työ aiheuttaa pahaa oloa. Yleensä vaihtuu työpaikka. Tällä hetkellä se tuottaa hyvää mieltä omalla kohdalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muuten todella rasittavaa sellainen burnout ja siihen vielä päälle kaikenlaista muuta taakkaa, niin ei ole todellakaan mikään hyvä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tosi huolissani sinusta ollut jo pitkään luulen, että alat kaatua sen vastuukuorman alle. Et pääse nollaamaan? Tulee loppuun palamisen tunne ja se masentaa niinkö? Olenko oikeassa voisitko hän kertoa onko se mun tunne totta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tosi huolissani sinusta ollut jo pitkään luulen, että alat kaatua sen vastuukuorman alle. Et pääse nollaamaan? Tulee loppuun palamisen tunne ja se masentaa niinkö? Olenko oikeassa voisitko hän kertoa onko se mun tunne totta?
ei tässä mitään hätää ole, hyvänen aika XD mistä sä sellaista oot saanu päähäs? jösses XD taitaa ittellä sulla olla nyt jotenkin huono olla. älä vaivaa päätäsi, ei todellakaan ole mitään vastuukuormaa eikä muitakaan mulla. otahan iisisti vain ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei tässä mitään hätää ole, hyvänen aika XD mistä sä sellaista oot saanu päähäs? jösses XD taitaa ittellä sulla olla nyt jotenkin huono olla. älä vaivaa päätäsi, ei todellakaan ole mitään vastuukuormaa eikä muitakaan mulla. otahan iisisti vain ;)
No hyvä jos ei luulin et ne nuoremmat vaatii enemmän niiltä vaaditaan jotka tekee eikä mikään riitä. Et ole tyhmä tosin. Mulla hyvin ei mitään hätää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän miltä tuntuu olla todella väsynyt ja kipeä.
- Anonyymi
Millä tavalla olen takiainen? Kaveriko olet vai joku muu?
- Anonyymi
Tietäjät tietää...
- Anonyymi
Otan mun iltanapit ja alan nukkuun.
- Anonyymi
Spotify sano, jotain meni vikaan, ei toimi nyt. En hyväksyny vastausta ja päätin että toimit sää, ja kyllä, toimii.
- Anonyymi
Sinun takiainen salli nauraa. 🤣😂
- Anonyymi
Kaikki on minun ja muista, että se parhaiten nauraa joka viimeiseksi nauraa.
- Anonyymi
Kaikki mitä luotu on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida ätmillä nauru hersyä sen jälkeen kun lapsi -ja teinifantasiat tulee julkiseksi vai mitä luulet
T: Parin teinin faija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida ätmillä nauru hersyä sen jälkeen kun lapsi -ja teinifantasiat tulee julkiseksi vai mitä luulet
T: Parin teinin faijaOta yhteys suoraan sinne ätmiisi, turhaan sä täällä vieraisiin pöytiin huutelet.
Ihan oikeasti, hakeudu nyt hoitoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki mitä luotu on
Paitsi minä en ole, ketä takiaiseksi kutsut. Suosittelen kuitenkin varomaan lausetta "minä omistan sinut". Se on huono iskurepla, se saa naisen juoksemaan karkuun. Sitäkö haluat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi minä en ole, ketä takiaiseksi kutsut. Suosittelen kuitenkin varomaan lausetta "minä omistan sinut". Se on huono iskurepla, se saa naisen juoksemaan karkuun. Sitäkö haluat
Et ehkä ole se takiainen, mutta kaikki minun valtakunnassani on minun ja kuuluu minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota yhteys suoraan sinne ätmiisi, turhaan sä täällä vieraisiin pöytiin huutelet.
Ihan oikeasti, hakeudu nyt hoitoon.Tulemme ottamaan yhteyttä ja muutakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ehkä ole se takiainen, mutta kaikki minun valtakunnassani on minun ja kuuluu minulle.
Tule sitten taas sieltä pilvilinnastasi alas, tiedät kyllä mitä tarkoitan kun oikein kovasti mietit. Sinä et tule edelleenkään löytämään ketään tuolla tyylillä. Ehkäpä sen alistetun naisen. Onko se sinulle kuitenkaan se paras vaihtoehto?
Sanoit, että sitä takiaista tarvitsee käsitellä oikein ettei se pistä. Onko tuo sinun käsitys siitä oikeasta käsittelystä? Näin meidän kaikkien naisten puolesta voin varmaan kertoa sen olevan hyvin väärä Jotain pientä oppia sinullakin tässä elämässä vielä on.
Tulet taas suuttumaan tästä, tiedän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule sitten taas sieltä pilvilinnastasi alas, tiedät kyllä mitä tarkoitan kun oikein kovasti mietit. Sinä et tule edelleenkään löytämään ketään tuolla tyylillä. Ehkäpä sen alistetun naisen. Onko se sinulle kuitenkaan se paras vaihtoehto?
Sanoit, että sitä takiaista tarvitsee käsitellä oikein ettei se pistä. Onko tuo sinun käsitys siitä oikeasta käsittelystä? Näin meidän kaikkien naisten puolesta voin varmaan kertoa sen olevan hyvin väärä Jotain pientä oppia sinullakin tässä elämässä vielä on.
Tulet taas suuttumaan tästä, tiedän.Jostain syystä puhelin nyt jättää välimerkkejä pois, mutta ehkä jotain saat selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulet taas suuttumaan tästä, tiedän.Se on todellisuutta, ei mikään pilvilinna.
En etsi ketään, omistan ja juttelen omilleni.
Oikea käsittely on kun käsittelee kuin omaansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on todellisuutta, ei mikään pilvilinna.
Oikea käsittely on kun käsittelee kuin omaansa.Se on sinun todellisuuttasi ei muiden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sinun todellisuuttasi ei muiden.
Ei ole muuta totuutta kuin minun todellisuuteni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se totuus on vain sinulle. Avaa silmäsi. Sinä et näe kuin oman mielipiteesi totuunena. Jos joku on toista mieltä, niin et edes suostu miettimään sitä toisen kantilta. Se tekee sinusta itsekkään. Tämä ei ole sitä kutsuvaa mistä joskus puhuin. Tämä on se toinen ääripää siitä itsesäälissä ja masennuksesta. Löydä se kultainen keskitie.
En jaksa tuhlata nyt sinuun yhtään enempää energiaa. Olet taas energiasyöppö moodissa (puhuinkin tuolla alussa asiasta). Näet taas vaan itsesi. Palaan taas joskus. Irrotan piikit hetkeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se totuus on vain sinulle. Avaa silmäsi. Sinä et näe kuin oman mielipiteesi totuunena. Jos joku on toista mieltä, niin et edes suostu miettimään sitä toisen kantilta. Se tekee sinusta itsekkään. Tämä ei ole sitä kutsuvaa mistä joskus puhuin. Tämä on se toinen ääripää siitä itsesäälissä ja masennuksesta. Löydä se kultainen keskitie.
En jaksa tuhlata nyt sinuun yhtään enempää energiaa. Olet taas energiasyöppö moodissa (puhuinkin tuolla alussa asiasta). Näet taas vaan itsesi. Palaan taas joskus. Irrotan piikit hetkeksi.Tämä on se oikea tie, ainoa oikea.
Olen nähnyt molemmat puolet, ollut ylhäällä ja alhaalla.
En ole energiasyöppö vaan se virvoittava lähde.
Tästä lähteestä tulee sitä raikasta vettä ja tuoretta viiniä, paras viinihän on säästetty viimeiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun totuus on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun totuus on
Todellisuutta joka perustuu totuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on todellisuutta, ei mikään pilvilinna.
Oikea käsittely on kun käsittelee kuin omaansa.Ketään ei omisteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketään ei omisteta.
Luoja omistaa luotunsa ja olen kaiken omaisuutensa hoitaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole luoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole luoja.
Olen kaiken omaisuutensa hoitaja ja hoidan sitä kuin omaani.
Kaikki mikä on isän on minun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat nauraa ihan luvan kanssa mua ei naurata yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan se ätmi sellanen narsissi joka inhoaa...Vähän kaikkivoipanen hannuhanhi jotenkin alkanut taas tulla tutina että turhamainen omahyväinen itseään ylentänyt. Inhoaako naisia? Paitsi joitain nuoria...en sano mitä mutta äitisuhde huono muusa on selvänäkijä näkee sut selvästi. Taidat tietää jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan se ätmi sellanen narsissi joka inhoaa...Vähän kaikkivoipanen hannuhanhi jotenkin alkanut taas tulla tutina että turhamainen omahyväinen itseään ylentänyt. Inhoaako naisia? Paitsi joitain nuoria...en sano mitä mutta äitisuhde huono muusa on selvänäkijä näkee sut selvästi. Taidat tietää jo.
No koita nyt ensin edes tietää kenelle keskustelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: Parin teinin faijaTäysin samaa mieltä tästä, siinä loppuu kyl elämämkolun ilotkin samalla
- Anonyymi
En ole takiainen.
- Anonyymi
Mitä jos naisella olisi eri elämänkatsomus kuin sinulla?
- Anonyymi
Se muuttuisi tietenkin paremmaksi seurassani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se muuttuisi tietenkin paremmaksi seurassani.
Eli yrität aivopestä hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli yrität aivopestä hänet?
En, vaan seura tekee kataisekseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, vaan seura tekee kataisekseen.
Eli jos nainen olisi vaikkapa satanisti, niin sinä muuttuisit hänen kaltaisekseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos nainen olisi vaikkapa satanisti, niin sinä muuttuisit hänen kaltaisekseen?
Ei, vaan hän palvelisi minua.
Ilolla ja riemulla hän palvelisi minua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan hän palvelisi minua.
Ilolla ja riemulla hän palvelisi minua.Jep jep. Maniajakso kannattaa katkaista jollain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep. Maniajakso kannattaa katkaista jollain.
Silloin kun tiedät mitä oikeat henkivallat ovat ja nekin palvelevat, niin silloin joku "satanisi" rebel tyttö on pelkkä teini angsta, jonka saa kuriin kun sille korottaa vähän ääntä, jos tarvis.
Ei sitä satanismiakaan niin ole oikein määritelty, ennemminkin musiikki ja pukeutumistyyli se on.
- Anonyymi
Kuka olet aloittaja oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
No etkö häntä tunnista? Kaikki hänet tietää täällä 😉
- Anonyymi
Mies olen.
- Anonyymi
Mene nyt nukkumaan siitä.
- Anonyymi
Syntisiä ihmisiä tässä ollaan. Minulle riittää yksi puuha päivässä...tällä viikolla laitoin omenansiemeniä multaan. Tänään aloitettu hommelli kyllä kestää jonkun päivän...lopputulos on mukava ja tulee tilaa kaappeihin! Puhdistus ja parannus on hyvä.
Ilm.3:20 Katso minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
Ilm.19:9 Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat he, jotka on kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat on totiset Jumalan sanat".
Kor.v.6:9 yksi ainoa on kyyhkyseni, puhtoiseni, äitinsä ainokainen, synnyttäjänsä valio. Neitoset hänet nähdessään kiittävät hänen onneansa, kuningattaret ja sivuvaimot ylistävät häntä..... - Anonyymi
En ole kenenkään takiainen. Miksi olisin?
- Anonyymi
Enkä sinua mies palvelisi. Ehkä töissä voisin jos maksetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä sinua mies palvelisi. Ehkä töissä voisin jos maksetaan.
Parempi ilolla ja riemulla palvella kuin tulla myydyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi ilolla ja riemulla palvella kuin tulla myydyksi.
Olisihan se huvittavaa. En tiedä pystyisinkö miten pitkään olemaan vain työlinjalla.
- Anonyymi
Minä ainakin olen vahvimmallaan kun elän yksin sen olen huomannut.Tämä yhteis kunta on tehnyt ihmisistä katkeria ja kateellisia toisiaan kohtaan.
- Anonyymi
Ikävä palstallako on syntisiä?
- Anonyymi
On, heitä on kaikkialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, heitä on kaikkialla.
Oletko itse syntinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse syntinen?
En ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole.
Uskovainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole.
Ei ole synnitöntä ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskovainen?
Tietäväinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole synnitöntä ihmistä.
Jumalalle kaikki on mahdollista.
- Anonyymi
Mä olen aina ollut aina hieman heikkona "dynaamisiin" naisiin. Näin meidän kesken.
- Anonyymi
Voitaisiin mennä tuonnekin.
https://www.youtube.com/watch?v=1zYrEDHfuw8 - Anonyymi
Jos mä oon takiainen, niin ei sulla ole itsellä ihan puhtaat jauhot pusissa hani.😘
- Anonyymi
On on, olen vastustamaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On on, olen vastustamaton.
Höpö höpö. Ei nyt kaikkia voi miellyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Ei nyt kaikkia voi miellyttää.
Ei tarvitsekaan, mutta silti voi vetää puoleensa.
- Anonyymi
Takiaisella kuuluu itseasiassa hyvää tänään. Hän on mm. levännyt, pohtinut asioita ja antanut aikaansa ilmaiseksi hyvän asian puolesta kuten monena muunakin päivänä. Tuota viimeistä suosittelen muitakin kokeilemaan.
- Anonyymi
No hyvä, mä itse räyhäsin ja ärjysin ääneni käheäksi hyvän asian puolesta eilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä, mä itse räyhäsin ja ärjysin ääneni käheäksi hyvän asian puolesta eilen.
Toivottavasti ääni ei kovin pahasti lähtenyt.
- Anonyymi
Hän löysi nyt monta takiaista täältä, mutta kuka on se oikea?
- Anonyymi
Se joka pysyy takertuneena koko matkan ja tulee mukana kotiin asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se joka pysyy takertuneena koko matkan ja tulee mukana kotiin asti.
Ei taida haluta täältä ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida haluta täältä ketään.
En siten enää halua enkä ikävöi kuin jokin aika sitten.
Joku sitten jossain aikanaan tarttuu matkalla mukaan missä ikinä sitä kulkeekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sitten jossain aikanaan tarttuu matkalla mukaan missä ikinä sitä kulkeekin.Jatkoa.
Ja vaikka vastasin omasta puolestani, niin samoin on toivottavasti muidenkin laita.
Liiallinen ikävöinti tekee vain epätoivoiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku sitten jossain aikanaan tarttuu matkalla mukaan missä ikinä sitä kulkeekin.Kiva kuulla.
- Anonyymi
Kaikkien ei ole tehtävä parannusta. Ne jotka tuomitaan kadotukseen eivät tee parannusta. He jatkavat ylpeinä valitsemallaan tiellä, rakastaen syntiä.
- Anonyymi
Kaikkien tulee tehdä parannus ja se tehdään viimeistään tuomiolla kun kaikki maksetaan sitä viimeistä ropoa myöden.
Sitä ei pääse pakoon, eikä sitä vastaan voi taistella, se on edessä jokaisella.
- Anonyymi
Hyvää ja huonoa. Kyllä kait siihen pitää vaan sopeutua, että aina ei pysy kaikki stabiilina, vaan sopivasti tulee niitä veemäisiä v-käymisiä, ettei liian helpolla pääse. Oon joutunut kasvattamaan paksumman nahan. On välillä ihan hauskaakin, ei siinä mitään.
- Anonyymi
Vastoinkäymiset silloin tällöin on ok, mutta jos niitä tahallaan järjestetään, niin se on jotain todella vastenmielistä ja tuomittavaa.
- Anonyymi
Ollako sinä aloittaja takiainen
- Anonyymi
En, olen se vaeltaja jonka hihaan se takiainen sitten matkalla tarttuu.
- Anonyymi
Nainen, ihanainen, unelmien kuvajainen..
t: Quasimodo - Anonyymi
Eikö vastustamattomalla Miehellä ole kotona puolisoa? Luulisi olevan jos puheisiisi uskoo.
- Anonyymi
Heti kun se löytyy ja ihan pian tästä liikkeelle lähdenkin, saapi nähdä löytyykö jo heti ensimmäisen matkan varrelta.
En kyllä elättele toiveita siitä enkä lähde hakemalla hakemaan.
- Anonyymi
Nyt kirjoitan takiaisesta pienen tarinan.
Takiainen hihassa roikkui kiukutteli,
se mukamas paremman tien ja suunnan tiesi,
vähän piikitteli tuimasti mulle jutteli,
päästää irti hihasta se uhkaili.
Mut ei se irti päässytkään,
niin se oli kiinni tarrautunut,
kiukkuisenakin mukana vaan tullut,
ja vaellusta katsellut.
Sillä taisi olla vaan jano,
siksi se vähän kiukutteli,
reitti valintaa se ihmetteli,
ja miks toinen sitä määräili.
Sitten se jotain ymmärsi,
ja hiukan hymyili,
vaik mielessään ajatteli,
olipa vittumainen kyyti.
Miks reitti tää niin kamala,
voi kuitenkin olla ihana,
ja vaikka siitä pidä en,
on hyvä tässä roikkua.
Oli takiainen sanaton,
mut sanoi: mun ihan hyvä on,
tässä mukana roikkua
ja katsella ja kulkea.
Olisit sä kuitenkin,
vähän voinut kuunnella,
kun sua kerran neuvosin,
tässä pelkääjän paikalla.
Vastasin hälle.
Mä ajan, tää tie on mun,
mut kuuntelen myös,
mä ohjeita sun.
Erinopee vasen,
ei niin nopeesti siitä,
tosta hyppyristä et ainakaan aja,
ei sinne lätäkköön, varo noita kuoppia!
Joo joo, pian ollaan perillä,
otahan vähän vettä että jaksat taas,
seuraavan reitin mukana matkustaa,
se on parempi, ei mikään rallipätkä.
:)- Anonyymi
Siinä kun kulkee ja ajelee,
on katse pidettävä tiellä,
ja varovasti tunnustelee,
onko piikkejä täällä tai siellä.
Matkaseura on mukavaa,
mut täytyy se muistaa,
että juo välillä vettä,
niin jaksaa taas ohjeistaa.
vai mitä?
:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kun kulkee ja ajelee,
on katse pidettävä tiellä,
ja varovasti tunnustelee,
onko piikkejä täällä tai siellä.
Matkaseura on mukavaa,
mut täytyy se muistaa,
että juo välillä vettä,
niin jaksaa taas ohjeistaa.
vai mitä?
:)Elävää vettä. 🌧☀️🌱
- Anonyymi
Osaat, niin hyvin kirjoittaa😍😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaat, niin hyvin kirjoittaa😍😍😍
Elävä vesi on Jumalan sanaa...sieltä raamatusta niitä kauniita sanoja löytyy 🌧☀️🌱
- Anonyymi
Semmoinen kokemus tapahtui viime keväällä.
Tuolla takapihalla kasvoi takiainen keskellä nurmikkoa.
Mulla oli joku keppi tai harava tms. siinä kädessä ja päätin poistaa sen.
huitasin sitä ja se tietenkin taipui ja tarttui piikeillään heti hihaan kiinni ja tiukasti, vähän raapaisikin siinä samalla.
Tuntui kuin se olisi tarrautunut kiinni ja pyysi, että antaa hänen olla siinä ja sitten annoin sen olla siinä.
Nyt tänä kesänä sitten näkee kun lumet lähtee, että onko se vieläkin siellä.
En mä niin julma ole, vaikka voi joskus kirjotuksista sellasen kuvan saada.
Monet olisi leikannut sen pois, taikka ajanut sen leikkurilla silpuksi.
Mun pihalla on paikka sillekin ja se saa rauhassa elää ja olla.
Itse se sinne tuli ja se joka tulee, sitä minä en aja pois.
Vapaasti saa tulla ja mennä. - Anonyymi
Vois laittaa tähän sopivan biisin.
https://www.youtube.com/watch?v=Z9VB7jgWBi8 - Anonyymi
Näitä kukaan ees lue
- Anonyymi
Lukee lukee
- Anonyymi
Oon 99 takiasi sun.
- Anonyymi
Leipää on kaikilla ja sitä saa jonosta, mutta onko lempee ja lämpöö?
Se leipäjono on Suomen häpeäpilkku, sellaista ei pitäisi olla missää oikeusvaltiossa taikka hyvinvointivaltiossa.
Aikamoinen kehitysmaa, vaikka korruptio selittääkin, miksi asiat ovat täällä niin huonosti.
Missä sitten sitä lämpöä ja lempeä?
Missä rakkaus, mihin kadonnut? - Anonyymi
Onko Takiainen tunniste vai takerrunko liikaa, ahdistaako sinua?
- Anonyymi
Taisi saada vain inspiraation jostain toisesta ketjusta, missä kutsui jotain takiaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi saada vain inspiraation jostain toisesta ketjusta, missä kutsui jotain takiaiseksi.
No tästä tuli sellainen ajatus, että se takiainen kyllä puhui jostain muusasta.
Ehkä hänestä tuli se muusa jota mulle toivoi, ainakin nyt kun mainitsit tuon inspiraation niin palautui mieleen se asia.
Mieti miten olisi voinut käydä, jos hän olisi toivonut mulle vaikka sitä elämänkumppania.
Mut eihän tässä mitään, takiaisesta ja takiaisellekin on kiva kirjoitella.
Energiat vähän törmäilee ja hän ei oikein aina tykkää mun vaeltelusta ja reittivalinnoista, mutta mitä kauemmin mukana roikkuu, niin sitä paremmin menoon tottuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tästä tuli sellainen ajatus, että se takiainen kyllä puhui jostain muusasta.
Ehkä hänestä tuli se muusa jota mulle toivoi, ainakin nyt kun mainitsit tuon inspiraation niin palautui mieleen se asia.
Mieti miten olisi voinut käydä, jos hän olisi toivonut mulle vaikka sitä elämänkumppania.
Mut eihän tässä mitään, takiaisesta ja takiaisellekin on kiva kirjoitella.
Energiat vähän törmäilee ja hän ei oikein aina tykkää mun vaeltelusta ja reittivalinnoista, mutta mitä kauemmin mukana roikkuu, niin sitä paremmin menoon tottuu.Löysit sä kuitenkin sen muusasi tuosta ennustus ketjusta ☺️ Miksi hän heti sinut tunnisti ja miksi häntä kuuntelit? Totta on, että energiat törmäilee. Se on tarkoituskin. Kai tällä on joku tarkoitus? Se muusahan ei tarkoita rakastavaiset. Voin olla se ystävä ja perseelle potkija välillä. Joskus ärsytän sinua ja joskus taidan antaa vähän voimia.
T. Ennustaja, Muusa, takiainen, Justiina... Mitä näitä lempinimiä nyt onkaan kertynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysit sä kuitenkin sen muusasi tuosta ennustus ketjusta ☺️ Miksi hän heti sinut tunnisti ja miksi häntä kuuntelit? Totta on, että energiat törmäilee. Se on tarkoituskin. Kai tällä on joku tarkoitus? Se muusahan ei tarkoita rakastavaiset. Voin olla se ystävä ja perseelle potkija välillä. Joskus ärsytän sinua ja joskus taidan antaa vähän voimia.
T. Ennustaja, Muusa, takiainen, Justiina... Mitä näitä lempinimiä nyt onkaan kertynyt.No ei se muusa tarkoita rakastavaisia ei, Justiinakin peruttiin ja tilasin Lauran.
Ja loppujen lopuksi se on ihan sama mitä olet milloinkin, kun mä omistan kerran kaiken. :P
No joo, mä kävin siellä kysymässä ennustusta ja ennustelin myös ite ja hyvin ennustinkin aloittelijaksi, vai mitä? ;)
Mut mieti nyt, jos sinusta itsestäsi kerran tulee se mitä mulle toivot, niin toivo nyt jotain kivaa mulle sitten.
Miten olisi se Ingalsin Laura? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se muusa tarkoita rakastavaisia ei, Justiinakin peruttiin ja tilasin Lauran.
Ja loppujen lopuksi se on ihan sama mitä olet milloinkin, kun mä omistan kerran kaiken. :P
No joo, mä kävin siellä kysymässä ennustusta ja ennustelin myös ite ja hyvin ennustinkin aloittelijaksi, vai mitä? ;)
Mut mieti nyt, jos sinusta itsestäsi kerran tulee se mitä mulle toivot, niin toivo nyt jotain kivaa mulle sitten.
Miten olisi se Ingalsin Laura?Niin, voisit toivoa mulle sinne oikopolulle jonkun takiaisen siihen matkaseuraksi.
Vois jossain jämsässä käydä laskettelemassa kun on vielä lunta.
Toivo nyt joku äkkiä, kellä olis lomaa ens viikolla, niin ei tarttis yksikseen ajella.
Joku siihen seuraksi "neuvomaan" miten ajetaan ja minne.
Pistäs tilaus menemään ja äkkiä.
Vois tulla ihan ovelle asti sitten kuitenkin.
hehe - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se muusa tarkoita rakastavaisia ei, Justiinakin peruttiin ja tilasin Lauran.
Miten olisi se Ingalsin Laura?Kyllä sä osaat ennustaa aloittelijaksi. Aloittelija minäkin olen. Se vaan tulee luonnostaan. Ajattelin vaan valjastaa omaa energiaa ja jakaa sitä muille. Olen nähnyt usein enteitä, jotka toteutuu. Nyt vaan teen sitä vaan korttien muodossa. Kyllä ihmisen pitää jotain harrastaa 🤷
No ehkäpä toivon sinulle sen Lauran. Mutta minä en voi Lauraksi muuttua, liian kiltti. Siinä missä sinä olet se miekkojen ritari, niin minä olen naispuolinen versio sinusta. Peilikuva, naisellisempi,hieman ystävällisempi vain. Enkä kuitenkaan ole se maailman helpoin ihminen.
Siinä missä sinä tunnet arvosi, niin minä tunnen myös omani. Tässä kohtaa tömähtää yhteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, voisit toivoa mulle sinne oikopolulle jonkun takiaisen siihen matkaseuraksi.
Toivo nyt joku äkkiä, kellä olis lomaa ens viikolla, niin ei tarttis yksikseen ajella.
hehekato ku se on yks ja sama kenen kans sä oot ja vehtailet, kun nämä kaikki on kuitenkin tulossa päivänvaloon :) ihan kaikki .. ei enää jatkoon XD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, voisit toivoa mulle sinne oikopolulle jonkun takiaisen siihen matkaseuraksi.
heheMuista: kärsivällisyys 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heheJa eikös Himos ole hieman syntisten pesä. Pirkanmaan ulkopuolelle vaan. Astu mukavuus -alueen ulkopuolelle ja kokeile vaikka Satakuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä osaat ennustaa aloittelijaksi. Aloittelija minäkin olen. Se vaan tulee luonnostaan. Ajattelin vaan valjastaa omaa energiaa ja jakaa sitä muille. Olen nähnyt usein enteitä, jotka toteutuu. Nyt vaan teen sitä vaan korttien muodossa. Kyllä ihmisen pitää jotain harrastaa 🤷
No ehkäpä toivon sinulle sen Lauran. Mutta minä en voi Lauraksi muuttua, liian kiltti. Siinä missä sinä olet se miekkojen ritari, niin minä olen naispuolinen versio sinusta. Peilikuva, naisellisempi,hieman ystävällisempi vain. Enkä kuitenkaan ole se maailman helpoin ihminen.
Siinä missä sinä tunnet arvosi, niin minä tunnen myös omani. Tässä kohtaa tömähtää yhteen.No, katso meille mitä kortit kertovat.
Ystävällisempi, hah :D
Mä olen ystävällinen, sinä se piikittelet ja potkit kun mä oon taas ollut herrasmies ja rämpinyt suot ja syvänteet kun toinen roikkuu vaan hihassa....
Et ole kyllä mikään helpoin varmaan, mut et nyt mikään ihan toivotontonkaan tapaus.
Sä kykenet muuttumaan oikeassa seurassa, susta voi tulla vielä ihan kelpo yksilö.
Kerrohan mitä kortit meistä kertovat.
Oot varmaan jo kysellytkin.
Mäki tsekkaan asian. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, katso meille mitä kortit kertovat.
Mä olen ystävällinen, sinä se piikittelet ja potkit kun mä oon taas ollut herrasmies ja rämpinyt suot ja syvänteet kun toinen roikkuu vaan hihassa....
Et ole kyllä mikään helpoin varmaan, mut et nyt mikään ihan toivotontonkaan tapaus.
Sä kykenet muuttumaan oikeassa seurassa, susta voi tulla vielä ihan kelpo yksilö.
Mäki tsekkaan asian.Eijei. Nyt ei sellasta ennusteta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eijei. Nyt ei sellasta ennusteta.
No nyt tuli kyllä sellainen ennustus, että pitää kysellä vähän lisää.
Ei mikään paha meinaan.
Katsotaanpas, miten toi meidän laskettelureissu sitten menee...... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäki tsekkaan asian.täällä ei kortteja tarvita XD menty kato intuition mukaan ja nyt myös muita reittejä :) sekin selviää eli tulevaisuus tuo mukanaan :) just wait :) kaikki lähdemme ryminällä eräänlaiselle matkalle .. hmm .. ilmassa väreilee odotusta, kyllä .. aivan selvästi .. odotusta .. kyllä .. odotusta .. se junnaa paikallaan ennenkuin pääsee askeleilleen suorastaan POMPAHTAEN ja räjähtää vauhtiin .. hmm .. jokin vastatuuli puhaltaa lujaa, ei varmuutta vielä sen voimasta .. ei kun sittenkin se laantuu koska vuorihan tuohon eteen tulee estäen vastaan tulevaa virtausta .. kertoo siitä, että joutuu seisahtumaan ilmeisestikin kiperien asioiden äärelle .. synkkä pilvi .. mikä tuo on .. myrsky? MYRSKY??!! kovin tummalta näyttää ja tuntuu luihin asti henkivä kylmyys .. käärmeitä .. kertoo salakavaluudesta, mutta takana enkeli seisomassa levittää siipiään kuin suojellakseen .. ei, ei sittenkään, vetäytyy pois vain ..vetää siipensä pois ympäriltä ihmisten .. katsoo kavahtaen .. katsoo ihmisiä, joita tahtoisi auttaa. ei pysty. vuori on vahva. järkkymätön. ehkä hei .. tuolla näkyy pieni murros vuoressa, voisiko sen murtaa, pääsisikö nuo ihmiset turvaan .. mietin, mietin .. mitä pystyn tekemään .. vieläkö jaksan yrittää auttaa ja ojentaa käteni .. saisinhaan minä tuon vuoren rikottua .. kaikki katsoo .. odottaa ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäki tsekkaan asian.Kysyin korteilta Satakunnasta.
Matka on haasteellinen, mutta voitokas 😁
Jämsä: lanttien vitonen. Tuossa kuvassa on ihminen jolla on kävelykepit🤣 kannattaako? Ei.
Me: the tower ja temperance
Eli vastoinkäymisiä, joista selvitään. Temperance edustaa harmoniaa, tasapainoa, maltillisuutta ja parantumista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt tuli kyllä sellainen ennustus, että pitää kysellä vähän lisää.
Ei mikään paha meinaan.
Katsotaanpas, miten toi meidän laskettelureissu sitten menee......Ihan kivaa meillä näköjään on, vaikka et haluakaan laskettelemaan.
Tuli sinulta EI laskettelulle, mutta muuten olisi meillä ihan mukavaa, niinku kavereina tai sille tultaisiin toimeen.
Otan lisää tuohon meidän kohtaloomme ja yhteiseen eloomme, mitä se olisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin korteilta Satakunnasta.
Matka on haasteellinen, mutta voitokas 😁
Jämsä: lanttien vitonen. Tuossa kuvassa on ihminen jolla on kävelykepit🤣 kannattaako? Ei.
Me: the tower ja temperance
Eli vastoinkäymisiä, joista selvitään. Temperance edustaa harmoniaa, tasapainoa, maltillisuutta ja parantumista.Entä jos ne on laskettelusauvat eikä kävelykepit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kivaa meillä näköjään on, vaikka et haluakaan laskettelemaan.
Tuli sinulta EI laskettelulle, mutta muuten olisi meillä ihan mukavaa, niinku kavereina tai sille tultaisiin toimeen.
Otan lisää tuohon meidän kohtaloomme ja yhteiseen eloomme, mitä se olisi.No minäpä katsoin lisää. Tämän ennustuksen sain kauan aikaa sitten itselleni. Nyt se näköjään tuli taas eteen.
Yhteistyö, jollain tavalla ihmisten auttamista tai jompi kumpi auttaa toista löytämään kykyjään. Koko maailma on meidän, ympyrä sulkeutuu. Ei kuitenkaan mihinkään romantiikkaan liittyvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos ne on laskettelusauvat eikä kävelykepit?
Se ihminen oli hyvin sairaan näköinen. Googleta, niin näet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kivaa meillä näköjään on, vaikka et haluakaan laskettelemaan.
Otan lisää tuohon meidän kohtaloomme ja yhteiseen eloomme, mitä se olisi.Yhteiseen eloon tulisi talo ja suojaa turvaa, (under my umberella) ja iloa.
Sitten tulee jotain muuta sinun puoleltasi, jota ilmeisesti pitää lukea sun ajatuksista.
Mutta sitten vilahti aurinkokin.
On se jännä kun ne vaan kertoo aika paljon.
Tuntuu kuin olisit siinä läsnä ja kommunikoisit.
Hyssyttelet siellä, ymmärrän.........
Mut ei mikään sellanen paha, ihan hyvältä näyttää, mutta välissä on jotain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minäpä katsoin lisää. Tämän ennustuksen sain kauan aikaa sitten itselleni. Nyt se näköjään tuli taas eteen.
Yhteistyö, jollain tavalla ihmisten auttamista tai jompi kumpi auttaa toista löytämään kykyjään. Koko maailma on meidän, ympyrä sulkeutuu. Ei kuitenkaan mihinkään romantiikkaan liittyvää.No, tohon olisi kyllä jotain juttuja ja suunnitelmia, mutta ne on jäissä kun kaikkea muuta niskassa tällä hetkellä ja täytyy ne laittaa pois.
Mutta joo, ne on sellaisia johon täytyy sitten valmistautua ja ei niitä yksin kai tehdä.
Onhan se vähän vaikeaa näin pintaraapaisulla tietää asioita, ne on sellaisia jotka tulee joskus keskustella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiseen eloon tulisi talo ja suojaa turvaa, (under my umberella) ja iloa.
Sitten tulee jotain muuta sinun puoleltasi, jota ilmeisesti pitää lukea sun ajatuksista.
Mutta sitten vilahti aurinkokin.
On se jännä kun ne vaan kertoo aika paljon.
Tuntuu kuin olisit siinä läsnä ja kommunikoisit.
Hyssyttelet siellä, ymmärrän.........
Mut ei mikään sellanen paha, ihan hyvältä näyttää, mutta välissä on jotain.Toi oli tosi jännä juttu, tiedätkö.
Ne kortit tuntuu oikeesti kuin juttelevan ja kertovan sen mitä toinen ajattelee tai tuntee tms.
Mitäköhän sinä minusta oikeasti ajattelet siellä kuoresi alla?
Katsotaan....... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, tohon olisi kyllä jotain juttuja ja suunnitelmia, mutta ne on jäissä kun kaikkea muuta niskassa tällä hetkellä ja täytyy ne laittaa pois.
Mutta joo, ne on sellaisia johon täytyy sitten valmistautua ja ei niitä yksin kai tehdä.
Onhan se vähän vaikeaa näin pintaraapaisulla tietää asioita, ne on sellaisia jotka tulee joskus keskustella.Kysyin vielä oraakkelikorteilta yhteistyöstä.
Chakana
Sinänsä mielenkiintoinen merkitys tuolla ristillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli tosi jännä juttu, tiedätkö.
Ne kortit tuntuu oikeesti kuin juttelevan ja kertovan sen mitä toinen ajattelee tai tuntee tms.
Mitäköhän sinä minusta oikeasti ajattelet siellä kuoresi alla?
Katsotaan.......Ai jaahas.
Minäkö muka epästabiilinen?
Mietit, että murehdin tai sinä murehdit jotain minussa.
Sitten tuntuu, että välillä ajattelet ihan hyvääkin minusta ja jotenkin kuin yrittäisit auttaa tai jotain.
sitten se näyttäisi, että toi mun "viha" ja "sotaisuus" tekee sut surulliseksi tai jotain.
Mutta nehän on sun tulkintojasi, ja oot ite sellanen myös, piikittelijä ja sotaisa ja mä oon oikeesti tosi ihana, sulle mun täytyy vähän välillä kuka on pomo. :)
Mut joo sitten on toi, että sun vaan täytyis juoda vettä.....
:)
Aika jännä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaahas.
Sitten tuntuu, että välillä ajattelet ihan hyvääkin minusta ja jotenkin kuin yrittäisit auttaa tai jotain.
sitten se näyttäisi, että toi mun "viha" ja "sotaisuus" tekee sut surulliseksi tai jotain.
Mutta nehän on sun tulkintojasi, ja oot ite sellanen myös, piikittelijä ja sotaisa ja mä oon oikeesti tosi ihana, sulle mun täytyy vähän välillä kuka on pomo. :)
Aika jännä.Niin... Ehkä olen täälläkin kuitenkin sinulle nuo asiat jo sanonutkin joskus aikaisemmin. Joskus toisen luonteenpiirteitä ei kestä, koska se peli heijastaa siltä niitä omia samoja juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaahas.
Aika jännä.Tulkitsen itse tietenkin ja mitään sääntöjä ei ole kun luen näitä korttejani asioista.
Mutta kyllä ne jotenkin kommunikoi.
Mitä ajattelet minusta niin ensimmäinen oli aalto, ylös, alas, ylös, alas.... epästabiili ja sitten muitakin ja sitä mukaa tulkitsin tietenkin.
Mut ei kaikki ollut negatiivista, aurinko siellä on myös.
mut en tiedä, murehditko sitten minusta, kannatko jotenkin huolta minusta, sellaseltakin se vaikuttaa.
Ihan kuin jopa vähän välittäisit, vaikka olenkin sellainen kuin mielestäsi olen.
Enkös olekin aikamoinen velho? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä osaat ennustaa aloittelijaksi. Aloittelija minäkin olen. Se vaan tulee luonnostaan. Ajattelin vaan valjastaa omaa energiaa ja jakaa sitä muille. Olen nähnyt usein enteitä, jotka toteutuu. Nyt vaan teen sitä vaan korttien muodossa. Kyllä ihmisen pitää jotain harrastaa 🤷
Siinä missä sinä tunnet arvosi, niin minä tunnen myös omani. Tässä kohtaa tömähtää yhteen.Voi hyvänen aika suomen noloin mies ksi nyt jokainen näkee sun kirjoittelevan itsellesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaahas.
Aika jännä.Mies voi olla pomo. Sen pomon takana kuitenkin on nainen joka saa miehen päähän ajatuksia, ohjaa häntä tietämättään. Mies ei välttämättä tajua asiaa. Kuka se oikea pomo siinä tapauksessa on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies voi olla pomo. Sen pomon takana kuitenkin on nainen joka saa miehen päähän ajatuksia, ohjaa häntä tietämättään. Mies ei välttämättä tajua asiaa. Kuka se oikea pomo siinä tapauksessa on?
No se mies tietenkin, se mies vaan kuuntelee eli ottaa sen naisen toiveet huomioon.
Ei se sen kummempaa ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulkitsen itse tietenkin ja mitään sääntöjä ei ole kun luen näitä korttejani asioista.
Mutta kyllä ne jotenkin kommunikoi.
Mitä ajattelet minusta niin ensimmäinen oli aalto, ylös, alas, ylös, alas.... epästabiili ja sitten muitakin ja sitä mukaa tulkitsin tietenkin.
Mut ei kaikki ollut negatiivista, aurinko siellä on myös.
mut en tiedä, murehditko sitten minusta, kannatko jotenkin huolta minusta, sellaseltakin se vaikuttaa.
Ihan kuin jopa vähän välittäisit, vaikka olenkin sellainen kuin mielestäsi olen.
Enkös olekin aikamoinen velho?Hyväksyn ihmiset sellaisena kuin he on. Siinä olet oikeassa. Ja olenhan sanonut, että tunnen mystistä vetoa kirjoituksiin vaikka ne välillä on mitä on (köhöm).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se mies tietenkin, se mies vaan kuuntelee eli ottaa sen naisen toiveet huomioon.
Ei se sen kummempaa ole.Niinhän sä uskottelet itsellesi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksyn ihmiset sellaisena kuin he on. Siinä olet oikeassa. Ja olenhan sanonut, että tunnen mystistä vetoa kirjoituksiin vaikka ne välillä on mitä on (köhöm).
Niin monet sanovat, mutta rajat on silti. Ethän sinä yrittäisi muuttaa minussa yhtään mitään, jos hyväksyisit minut sellaisena kuin olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin monet sanovat, mutta rajat on silti. Ethän sinä yrittäisi muuttaa minussa yhtään mitään, jos hyväksyisit minut sellaisena kuin olen.
Yleisesti puhun kaikista ihmistä. En koita ketään muuttaa. Jos kuitenkin koen jonkun asia ylivoimaisen häiritsevänä, niin en halua tutustua ihmiseen syvällisemmin.
Jos puhutaan rakkaudesta. Niin en ole sillä tavalla ehkä koskaan rakastunut, että tietäisin kestänkö jotain asioita ihmisessä sen rakkauden voimin. Minun suhteet ovat olleet kiintymystä ja yhteen kasvamista. Ei menneet nekään jatkoon loppupeleissä. Enään en tyydy kiintymyksen pelkästään. Jos en koskaan rakastu, niin sitten tämä itsensä rakastaminen saa riittää. Olen ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti puhun kaikista ihmistä. En koita ketään muuttaa. Jos kuitenkin koen jonkun asia ylivoimaisen häiritsevänä, niin en halua tutustua ihmiseen syvällisemmin.
Jos puhutaan rakkaudesta. Niin en ole sillä tavalla ehkä koskaan rakastunut, että tietäisin kestänkö jotain asioita ihmisessä sen rakkauden voimin. Minun suhteet ovat olleet kiintymystä ja yhteen kasvamista. Ei menneet nekään jatkoon loppupeleissä. Enään en tyydy kiintymyksen pelkästään. Jos en koskaan rakastu, niin sitten tämä itsensä rakastaminen saa riittää. Olen ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa.Oli kiva jutella. Nyt pitää alkaa nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos puhutaan rakkaudesta. Niin en ole sillä tavalla ehkä koskaan rakastunut, että tietäisin kestänkö jotain asioita ihmisessä sen rakkauden voimin. Minun suhteet ovat olleet kiintymystä ja yhteen kasvamista. Ei menneet nekään jatkoon loppupeleissä. Enään en tyydy kiintymyksen pelkästään. Jos en koskaan rakastu, niin sitten tämä itsensä rakastaminen saa riittää. Olen ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa.No mitä sitten ne puheet siitä kehityskelpoisesta yksilöstä?
Rakkaudessa ei näe niitä kaikkia "vikoja", jotka on suurin osa muutenkin turhaa höpöä.
Ja kyllä varmaan kummatkin tekevät niitä myönnytyksiä jossain asioissa puolin ja toisin.
Mutta kyllä se rakkaus on se tärkein perusta sille suhteelle, siitä kannattaa pitää kiinni.
Mutta onhan mulla jotain kuvaa sinusta ja tiedän missä niitä piikkejä on, mutta ei ne nyt mua pistä vaan ennemmin sua itseäsi.
Eikä näitä tässä ole niin helppoa kaikkea käsitelläkään, kuin vähän sitä pintaa vain.
Vaikka mä sanon sua piikittelijäksi, niin et sä sellanen piikittelijä ole.
Ehkä otat kierroksia nopeesti kun "pomotan", se on sun yksi arka paikka, mut nyt jo sekin menee paremmin läpi, niinku huomaat.
Enhän mä nyt ihan hirveä pomo ole, enkä siis oikeesti pomota tai käskytä.
Sellanen päällikkö, näytän suuntaa, johdan, kuuntelen.
Kyllähän sä tiedät, että ei se ole työsuhde, enkä ole julma orjapiiskuri tai käskyttäjä.
Olen vaan määrätietoinen ja pidän pääni, mut leppoisa ja leikkisä.
Enkä mä tilaisi sulle pomottajaa vaan sellaisen joka rakastaa ja osaa käsitellä ja kohdella sua oikein.
Mekin jutellaan täällä vaikka mitä, ehkä tunnen sut varmaan paremmin kuin olisit uskonut itsestäsi ulos antaakaan näissä olosuhteissa, mä yritän jopa olla varovainen vaikka en sitä niin näytäkään.
Mut sellaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täällä ei kortteja tarvita XD menty kato intuition mukaan ja nyt myös muita reittejä :) sekin selviää eli tulevaisuus tuo mukanaan :) just wait :) kaikki lähdemme ryminällä eräänlaiselle matkalle .. hmm .. ilmassa väreilee odotusta, kyllä .. aivan selvästi .. odotusta .. kyllä .. odotusta .. se junnaa paikallaan ennenkuin pääsee askeleilleen suorastaan POMPAHTAEN ja räjähtää vauhtiin .. hmm .. jokin vastatuuli puhaltaa lujaa, ei varmuutta vielä sen voimasta .. ei kun sittenkin se laantuu koska vuorihan tuohon eteen tulee estäen vastaan tulevaa virtausta .. kertoo siitä, että joutuu seisahtumaan ilmeisestikin kiperien asioiden äärelle .. synkkä pilvi .. mikä tuo on .. myrsky? MYRSKY??!! kovin tummalta näyttää ja tuntuu luihin asti henkivä kylmyys .. käärmeitä .. kertoo salakavaluudesta, mutta takana enkeli seisomassa levittää siipiään kuin suojellakseen .. ei, ei sittenkään, vetäytyy pois vain ..vetää siipensä pois ympäriltä ihmisten .. katsoo kavahtaen .. katsoo ihmisiä, joita tahtoisi auttaa. ei pysty. vuori on vahva. järkkymätön. ehkä hei .. tuolla näkyy pieni murros vuoressa, voisiko sen murtaa, pääsisikö nuo ihmiset turvaan .. mietin, mietin .. mitä pystyn tekemään .. vieläkö jaksan yrittää auttaa ja ojentaa käteni .. saisinhaan minä tuon vuoren rikottua .. kaikki katsoo .. odottaa ..
Saisinko tähän vähän selkeytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kato ku se on yks ja sama kenen kans sä oot ja vehtailet, kun nämä kaikki on kuitenkin tulossa päivänvaloon :) ihan kaikki .. ei enää jatkoon XD
Enhän mä kenenkään kanssa ole enkä vehtaile.
Toi takiainen tässä nyt on roikkunu hihassa, jopa ihan palstailun alusta asti vielä ehkäpä?
En sitten tiedä miksi se mukana roikkuu, ehkä siitä tulee joku liikekumppani niihin hoiva hoito alan ideoihin ja juttuihin, mutta sitä ennen mulla olisi toi energiaongelman ratkaisu väsättävänä valmiiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän mä kenenkään kanssa ole enkä vehtaile.
Toi takiainen tässä nyt on roikkunu hihassa, jopa ihan palstailun alusta asti vielä ehkäpä?
En sitten tiedä miksi se mukana roikkuu, ehkä siitä tulee joku liikekumppani niihin hoiva hoito alan ideoihin ja juttuihin, mutta sitä ennen mulla olisi toi energiaongelman ratkaisu väsättävänä valmiiksi.Ei nyt ihan alusta asti. Vasta reilun vuoden täällä. Milloin itse aloitit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja eikös Himos ole hieman syntisten pesä. Pirkanmaan ulkopuolelle vaan. Astu mukavuus -alueen ulkopuolelle ja kokeile vaikka Satakuntaa.
En mä harrasta syntiä vaik olisinkin syntisten keskellä.
Laskettelemaan sinne mennään, olis se kiva olla hissi seuraa ja lasketteluseuraa.
Eihän mulla ole mitään mukavuusaluetta, samalla reissulla mennään ihan etelään asti.
Automatka Turkuun ihana ois, matkaa on sen verran, että vois siinä välissä pysähtyä Jämsässä ja lasketella.
Laivallakin vois käydä shoppailemassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä uskottelet itsellesi...
Mieti jos se onkin toisin päin kuin luulet.
Että se mies oikeasti hallitsee ja kirjoittelee profetaalisia runoja ym edeltä ja sitten se nainen ne toteuttaa tietämättään.
Että se mies onkin todellinen universumin ruhtinas, jolle on annettu kaikki valta ja asetettu luojan omaisuuden hoitajaksi.
Sellainen valittu, josta on edeltä jopa kirjoitettu isossa kirjassa ja hänestä on muitakin ennustuksia.
Kyllä mä kutsumukseni tiedän ja siihen kuuluvan valtani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt ihan alusta asti. Vasta reilun vuoden täällä. Milloin itse aloitit?
Reilu vuosi sitten itsekin, eli alusta asti olet ollut siinä hihassa roikkumassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reilu vuosi sitten itsekin, eli alusta asti olet ollut siinä hihassa roikkumassa.
No sattumaa sitten sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sattumaa sitten sekin.
Ehkä, ehkä ei.
En vaan tiedä mitä sun pitäisi löytää?
Tarviitko keinoja, ideoita, ohjeita toteuttaa jotain tai yhteistyökumppanin?
Miksi olet siinä?
Jos nyt takiaisena roikut, niin sinut jonnekin pitäisi kantaa, silloin sinulla on se sama suunta.
Mä alan nyt yksin tekemään niitä juttuja, ensin sampo takomaan rahaa ja rahoittamaan niitä muita juttuja.
Siinä menee aikaa, mut sellasta se on ja aina ollut niin.
Ja sitten aina tulee sitä jälkiviisastelua, se on nähty.
Tee jotain, kukaan ei lähde mukaan, apua et saa, lähde tekemään ja alkaa tulla valmiiksi, niin kaikki sanoo kyllä olisin lähtenyt mukaan.
Mä en ymmärrä sitä mentaliteettia, aina jäljestä tullaan, jos olisin tiennyt niin kyllä mä sitten.
Mulle on luvattu kumppani, sellainen all in kumppani.
Se on mukana kaikessa ja kulkee rinnalla, se ei ole mikään kapula rattaissa.
Kun hänet löydän ja hän kuulee ja tietää, sillon hän tietää mitä täältä on tulossa.
Ja se ei ole mikään pikku juttu, siis täältä käsin mä muutan ja vaikutan koko maailmaan.
Mut mä aloitan nyt ja vien ne jutut läpi vaikka yksin.
Se kumppani löytyy joskus ja ehkä parempikin, että se on jossain kuopassa josta sen voi sitten käydä nostamassa ylös. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä, ehkä ei.
En vaan tiedä mitä sun pitäisi löytää?
Tarviitko keinoja, ideoita, ohjeita toteuttaa jotain tai yhteistyökumppanin?
Miksi olet siinä?
Jos nyt takiaisena roikut, niin sinut jonnekin pitäisi kantaa, silloin sinulla on se sama suunta.
Mä alan nyt yksin tekemään niitä juttuja, ensin sampo takomaan rahaa ja rahoittamaan niitä muita juttuja.
Siinä menee aikaa, mut sellasta se on ja aina ollut niin.
Ja sitten aina tulee sitä jälkiviisastelua, se on nähty.
Tee jotain, kukaan ei lähde mukaan, apua et saa, lähde tekemään ja alkaa tulla valmiiksi, niin kaikki sanoo kyllä olisin lähtenyt mukaan.
Mä en ymmärrä sitä mentaliteettia, aina jäljestä tullaan, jos olisin tiennyt niin kyllä mä sitten.
Mulle on luvattu kumppani, sellainen all in kumppani.
Se on mukana kaikessa ja kulkee rinnalla, se ei ole mikään kapula rattaissa.
Kun hänet löydän ja hän kuulee ja tietää, sillon hän tietää mitä täältä on tulossa.
Ja se ei ole mikään pikku juttu, siis täältä käsin mä muutan ja vaikutan koko maailmaan.
Mut mä aloitan nyt ja vien ne jutut läpi vaikka yksin.
Se kumppani löytyy joskus ja ehkä parempikin, että se on jossain kuopassa josta sen voi sitten käydä nostamassa ylös.En ihan varma ole itsekään mitä pitäisi tehdä. Minä uskon kaikelle olevan oman aikansa. Ehkä minun piti löytää tämä henkinen puoli ensin ja sen ympärille rakentuu kaikki muut. Meidän tiet kohtaa kyllä, jos se on niin tarkoitettu. En ole ihan valmis vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ihan varma ole itsekään mitä pitäisi tehdä. Minä uskon kaikelle olevan oman aikansa. Ehkä minun piti löytää tämä henkinen puoli ensin ja sen ympärille rakentuu kaikki muut. Meidän tiet kohtaa kyllä, jos se on niin tarkoitettu. En ole ihan valmis vielä.
Mun suunta on yksinkertaisesti yltäkylläinen elämä, mistä riittää kaikille.
Siihen kuuluu elämän joka osa, hyvinvointia, terveyttä, vapautta jne.
Se on mun suunta ja koska itse pitää näyttää tietä, olla esimerkkinä niin teen sen.
Mulle tulee ne kaikki jutut tänne tai sinne missä ikinä aloitankin.
Mulla on vaan vähän esteitä sille, tahallista estämistä ja mä tiedän mistä se tulee.
Mut ne mä heitän nyt pois kuin kahleet ja sen jälkeen ei ole missään mitään kahletta eikä kiinnikettä tai mitään asiaa, jolla mua voidaan enempää estää taikka sabotoida.
Sitten on rauha vapaasti tehdä.
- Anonyymi
Nää on aivan turhia
- Anonyymi
Ole mies ja lähetä viestiä.
- Anonyymi
"Nainen, mun takiainen
Mitä kuuluu?"
Sinähän se takiainen vaikuttaisit olevan. Jos ei mitään kuulu, niin alat kyselemään ja ahdistelemaan.
Pitäisi tuon "radiohiljaisuuden" antaa selkeä viesti siitä, ettei yhteydenottojasi kaivata!
Mene takaisin peräkamariin runkkaamaan, äitisi tulee kyllä kertomaan, että mitä sinun tulisi seuraavaksi tehdä, jottet sokeudu tai oletettu selkärankasi sula.- Anonyymi
Aloitus oli provo takioineen päivineen. 😂🤣🤣
Olet pelle mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pelle mies.Eihän se tämänpäiväinen opetus ole vielä edes tullut :) se on vasta tulossa :) kunhan oottelette hetken aikaa, niin eiköhän se sieltä ilmesty :) juuh kyllä se on tulossa vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se tämänpäiväinen opetus ole vielä edes tullut :) se on vasta tulossa :) kunhan oottelette hetken aikaa, niin eiköhän se sieltä ilmesty :) juuh kyllä se on tulossa vielä.
Opetus ja lopetus on siinä että olet mies juoppo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opetus ja lopetus on siinä että olet mies juoppo.
Ja kukaan ei halua sellaista miestä itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö voida olla mukavia ja hyväksyä toisten ominaisuudet sellasina kun ne on. sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö voida olla mukavia ja hyväksyä toisten ominaisuudet sellasina kun ne on. sivusta.
Ei tuommoista voi hyväksyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja sairaus tuo on jos näin olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pelle mies.ne juoppopellet sattuu olemaan kylläkin siellä, ei täällä .. mä oon vuoden aikana juonu yhteensä ehkä parikyt olutta ja vähän viiniä yhtenä iltana, joten tsot tsot .. ei ihan mee läpi ... otetaan vaikka hiusnäytteet kaikilta, niin saadaan selville kuka on käyttäny ja mitä .. mulle käy erittäin hyvin ja sen tulen vaatimaan kunhan sinne asti edetään, ei mee kauan :=
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä kukaan halua mitään ingallsejakaan XD kuka ?? muka ?? P? ei ikinä, se sano just XD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ne juoppopellet sattuu olemaan kylläkin siellä, ei täällä .. mä oon vuoden aikana juonu yhteensä ehkä parikyt olutta ja vähän viiniä yhtenä iltana, joten tsot tsot .. ei ihan mee läpi ... otetaan vaikka hiusnäytteet kaikilta, niin saadaan selville kuka on käyttäny ja mitä .. mulle käy erittäin hyvin ja sen tulen vaatimaan kunhan sinne asti edetään, ei mee kauan :=
En juo joten ei osunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pelle mies.Juuri näin, tämäkään aloitus ole mitään muuta ku tuon äijän horinoita itselleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin, tämäkään aloitus ole mitään muuta ku tuon äijän horinoita itselleen
Ei ollut kivasti sanottu!😡 menkää muualle. Ei täällä pakko ole olla…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan yhtään juoppoa minun elämääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole mahdollista. Jokaisella on oikeus valita seuransa ja säälistä ei mitään tehdä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sairauksiakaan tai kaikenlaista erilaisuutta ole mahdollista hyväksyä.
- Anonyymi
ootellaanhan vielä vähän, se päivän opetus on tulossa vielä, ihan niinku joka ilta .. vielä se tulee .. ei mee enää kauaa .. sillä aikaa ootellessa voinkin alkaa tehdä ilmoo sinne tutkintaan, kun pakkohan se on sekin laittaa vireille, että selevii joku päivä nämä ongelmat, joihin en saanut apuja pyydettäessä :( ei kiva .. ei kiva sekään ilmo tehdä, mutta pakko .. ois ollu hyvä saada jeesiä siihen, ni ois saanu koneet puhtaiksi jne. jne. no, mutta ootellaanhan .. eihän päivä oo vielä ohi .. on jo niin tottunu noihin opetuksiin, ettei malta olla oottamattakaan ja kun tiiän, että se tulee kohta .. kiva :)
- Anonyymi
No laitetaan sitten.
Parempi kirjoittaa asia palstalla, kuin puhua kotona seinille.
Voi saada jotain tapahtumaankin.
Anonyymi kirjoitti:
No laitetaan sitten.
Parempi kirjoittaa asia palstalla, kuin puhua kotona seinille.
Voi saada jotain tapahtumaankin.
:)ehei ei se tämä oo ... se on vielä tulossa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehei ei se tämä oo ... se on vielä tulossa :)
Kerro nyt sitten itse se, ku ei ole tähän hätään ainakaan mulla muuta.
- Anonyymi
Oletko koskaan rankannut bensaa diesel-autoon tai dieseliä bensa-autoon? Jos, niin kannattiko?
- Anonyymi
*tankannut
- Anonyymi
En ole, kerran kokeilin V-power ferraribensaa, mut ei muuttunut auto sillä ferrariksi.
Se ei ainakaan kannattanut, maksoikin paljon enemmän kun normi 95.
- Anonyymi
Mitä ilvekselle kävi?
- Anonyymi
No nyt on taas höpö porukkaa ilmaantunut häiritsemään.
Menkääs nyt muualle rienaamaan siitä, hus hus! - Anonyymi
Susta ei oo kellekään opettamaan mitään. Mitä enemmän tietää, sen enemmän tietää että tietääkin vähemmän. Älä neuvo ketään. Se ei ole meidän osa, eikä sun osa. Et ole siinä asemassa ja fiksuudessa.
- Anonyymi
No ei näköjään sinustakaan ole neuvomaan.
Ihan neuvoksi vaan, että sinä et ainakaan tiedä.
Mä neuvon ja opetan jos mä tahdon ja olen todellakin sellaisessa asemassa. - Anonyymi
"Mitä enemmän tietää, sen enemmän tietää että tietääkin vähemmän."
Näin se menee. Ja tästä syystä en ymmärrä, miten kukaan voi ryhtyä opettajaksi, kun tiedon lisääntyessä epävarmuus vain kasvaa.
- Anonyymi
ei tässä muuta ku oottelen vain :) sielläki kantsii ootella.
- Anonyymi
Malttamattomana odotan🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Malttamattomana odotan🤭
Mäki odotan.
Mitäköhän jännää on tulossa?
T.ap
Anonyymi kirjoitti:
Mäki odotan.
Mitäköhän jännää on tulossa?
T.ap
:)🥰🥰🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi
Herra antoi, herra otti.
Usko siihen, hottentotti. - Anonyymi
Viimeisiä hetkiä vietän palstalla.
Aika hienosti vaan mun sabotöörit asioita järjestelee.
Mut huijasin niitä :D
Ei mun tarvinnu kun täällä kirjottaa, niin tuli puhelinsoitto siitä asiasta.
Sitä tapahtuu mulle ihan jatkuvasti, olisi vielä muutama huijaus niitä varten.
Sitten kun ne on saanut senkin sohlattua, niin teen sen oikean jutun.
Sabotääri apinoille terveisiä vaan.- Anonyymi
Miten jotkut voisi muka tietää kuka täällä kirjoittelee ja mitä kirjoittelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten jotkut voisi muka tietää kuka täällä kirjoittelee ja mitä kirjoittelee?
Kyllä ne tietää ja kun te ette tiedä niin luulette ettei kukaan muukaan tiedä.
Niillä on systeemit ja työkalut sitä varten, ja laitteisiin on jo tehdasasennettuina heille takaportit. - Anonyymi
Jaa, tiesitkö että vaikka sun puhelimessa olisi akku loppu, niin sen voi edelleen paikantaa?
Monet tästä tietää, mutta sitä ei saisi teille kertoa.
Toki he puolustaa sitä, että se vaatii oikeuden päätöksen jne.
Mut nämä piirit tekee sen ilman mitään oikeuden päätöksiä toveripiirinsä kautta, eikä kerro siitä kellekään.
Teillä ei ole oikeasti mitään suojaa eikä kukaan sitä toimintaa valvo mitä he salassa tekevät. Anonyymi kirjoitti:
Jaa, tiesitkö että vaikka sun puhelimessa olisi akku loppu, niin sen voi edelleen paikantaa?
Monet tästä tietää, mutta sitä ei saisi teille kertoa.
Toki he puolustaa sitä, että se vaatii oikeuden päätöksen jne.
Mut nämä piirit tekee sen ilman mitään oikeuden päätöksiä toveripiirinsä kautta, eikä kerro siitä kellekään.
Teillä ei ole oikeasti mitään suojaa eikä kukaan sitä toimintaa valvo mitä he salassa tekevät.Ihan pakko kommentoida vaikka ensin ajattelin etten edes viitsi...
Onko sillä väliä jos puhelin vaikka saadaan paikannettua, jos vaikka eksyisin metsään? Minulle sillä olisi väliä ja se on hyvä asia.
Yleensä ketään ei kiinnosta missä menen, koska ei ole salattavaa. Se kenellä on jotain salattavaa, on juurikin tuota mieltä kuin sinä.EmpressOfTheLight kirjoitti:
Ihan pakko kommentoida vaikka ensin ajattelin etten edes viitsi...
Onko sillä väliä jos puhelin vaikka saadaan paikannettua, jos vaikka eksyisin metsään? Minulle sillä olisi väliä ja se on hyvä asia.
Yleensä ketään ei kiinnosta missä menen, koska ei ole salattavaa. Se kenellä on jotain salattavaa, on juurikin tuota mieltä kuin sinä.On ja ei.
Jotkut ei halua että muut tietävät missä ovat, paitsi kun tarvitsevat niitä muita. Tosin nykyisillä puhelimilla on aika se ja sama mitä niille asetuksille tekee, ne paikantavat koko ajan silti. Toki puhelimen voi sammuttaa ja kääriä folioon, mutta what's the point?
Ja kenellä on oikeasti jotain salattavaa niin ettei puhelinta "saisi" paikantaa? Vain rikolliset ja ehkä parisuhteessaan uskottomat. Oh my God...- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Ihan pakko kommentoida vaikka ensin ajattelin etten edes viitsi...
Yleensä ketään ei kiinnosta missä menen, koska ei ole salattavaa. Se kenellä on jotain salattavaa, on juurikin tuota mieltä kuin sinä.Tuota mieltä olen niistä väärinkäytöksistä.
Mulla on puhelimet päällä, en edes käytä vpn.
Mutta olen nähnyt sitä väärinkäytöstä ja tietoinen siitä, ei salattavaa sinäänsä.
Ajattele sitten, jos heillä on salattavaa ja sinä olet siitä tietoinen, niin kyllä he tarkailevat.
Vai luuletko että maailmassa ja Suomessa ei ole korruptiota? Anonyymi kirjoitti:
Tuota mieltä olen niistä väärinkäytöksistä.
Mulla on puhelimet päällä, en edes käytä vpn.
Mutta olen nähnyt sitä väärinkäytöstä ja tietoinen siitä, ei salattavaa sinäänsä.
Ajattele sitten, jos heillä on salattavaa ja sinä olet siitä tietoinen, niin kyllä he tarkailevat.
Vai luuletko että maailmassa ja Suomessa ei ole korruptiota?No varmasti on korruptiota, mutta ei se tälläisen tavan tallaajaan vaikuta pahemmin muuten kuin
Google nauhoittaa puheet, ig ja fb tulee yllättäin mainoksia mistä olet juuri jonkun kanssa keskustellut. Se on sitä nykyään.- Anonyymi
No varmasti on korruptiota, mutta ei se tälläisen tavan tallaajaan vaikuta pahemmin muuten kuin
Google nauhoittaa puheet, ig ja fb tulee yllättäin mainoksia mistä olet juuri jonkun kanssa keskustellut. Se on sitä nykyään.Eihän siitä ongelmaa ollutkaan niin kauan kuin näit sen korruption ja uhkasit heidät paljastaa.
Silloin se on ongelma, usko pois. Anonyymi kirjoitti:
Eihän siitä ongelmaa ollutkaan niin kauan kuin näit sen korruption ja uhkasit heidät paljastaa.
Silloin se on ongelma, usko pois.No sitten ei pidä sekaantua asioihin.
- Anonyymi
No sitten ei pidä sekaantua asioihin.
Se riittää että olet todistaja, sinne menee kuule perusoikeuksia myöden oikeudet ja pääset sen piirin ryöpytykseen.
Ja se sakki on muuten soluttautunut laajalle ja sellaisiin paikkoihin joissa heitä ei missään tapauksessa tulisi olla.
Turvallisuus uhka monella tavalla.
Se riittää, kun olet oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja tiedät asian todellisen laidan.
No, jos tietäisit millainen piiri siellä järjestelmissämme toimii, niin kuule sinäkin alkaisit vaatimaan asioita tutkittaviksi.
- Anonyymi
Valloitan maailman luovuudellani ja se on jo alkanut ...
Kuljen uuteen elämään päin ...
Mutta sen lisäksi pitää petrata ainakin terveyttä ja taloutta ..
En kyllä ole kovin takiainen vaikka yhdestä miehestä tykkäänkin...
Rakkautta ja suhteita tulee taas jos on takkakserb ja jos minulla on siihen aikaa .. Voi olla ettei kaikkea ehdi ja elämä ihmisuteiden puolella jäö vähä valjuksi ...
Mut näin on silti hyvä ....
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975888Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442787- 442277
- 932019
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381981Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291365- 761332
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131257Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41197Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2811184