Voi perjantai, kun mun naapuri on kova piereskelee. Se kyllä kuuluu jokapaikkaan, tuntuu välillä kun mun hammasmukikin tärähtelee, kovasta paukuttelusta.
Pitäiskö mennä naapurille sanomaan, et hommaisi äänenvaimentimen.
Äänekäs piereskely
14
3149
Vastaukset
- koita kestää
Tiedän että pieremiseni haittaa sinua, mutta en voi sille mitään.Suolistoni vain tuottaa kaasua joka on pakko päästää ulos ja siitä lähtee ääntä
Olen syönyt cuplatonia ja muita lääkkeitä mutta mikään ei auta- olet juuri se henkilö
jota tarkoitan. Tämä naapuri ääntelee hississä, rappukäytävässä välittämättä muista henkilöistä ollenkaan ja se haju, hissiin ei voi mennä vähään aikaan, jos tämä naapuri on ollut siinä.
Ymmärrän tietysti, että joillakin kaasua tulee vähän runsaamminkin, sillehän ei voi mitään. - -----------------
olet juuri se henkilö kirjoitti:
jota tarkoitan. Tämä naapuri ääntelee hississä, rappukäytävässä välittämättä muista henkilöistä ollenkaan ja se haju, hissiin ei voi mennä vähään aikaan, jos tämä naapuri on ollut siinä.
Ymmärrän tietysti, että joillakin kaasua tulee vähän runsaamminkin, sillehän ei voi mitään.Pierase takasin!
- onkin
perseestä!!!
- .......
Kaikki haju on pientä pisaraa. Että revi siitä.
- ulos hajustettu ja savustettu
Mutta elävä ihmispaska haisi lihanleikkaamossakin.
Oli siinä takana olevalla työtoverilla olemista ja jaksamista.
Joskus pitivät ihan pierukilpailuja. Mitä väkevämmät hajut työtoverin nenille, sitä makeemmat naurut porukalle.
Siitä vaan ilmapistoolit käyttöön ja hajuja hajoittamaan. Mitä tämä oli muuta kuin työnteon häirintää?
Vai liekkö ollut sitä kuuluisaa savolaista huumoria ja lupsakkuutta?
- Filosofi
Ai että häiritsee?
Kerrostalossa piereskely kannattaa.
Kovaääninen suolistokaasutaiteilu rotankoloasumismuodossa saa ihmisen ajattelemaan. Mikä olisikaan hyödyllisempää näinä henkisen talven aikoina? Intimiteettirajat ylittävää rutinaa ja jumalaista ujellusta toisista huoneistoista kuullessaan ihminen tulee pohtineeksi seuraavanlaisia asioita:
Taso 1:
-Kuka helvetti siäl oikeen pierii?
-Eiks sil kaasut ollenka lopu?
-Eiks tota hävetä?
-Eiks toi yhtään ajattele et se kuuluu muualleki?
(tämä ajatus johdattaa ihmisen tasolle 2)
Taso 2:
-Miten toi pieriminen voi kuulua noin paljo?
-Voiskohan tää talo olla huanosti rakennettu?
-Hei, mahtaakohan mun tappelut ja vaimon hakkaaminen kans kuulua muihin asuntoihin?
-Olenko sittenkään yksin tässä maailmassa?
Kun ihminen sitten pohtiessaan näitä asioita tekee yhteenvetoa ja johtopäätöksensä, hän tulee oppineeksi paljon hyödyllisiä asioita. Mm. sen, että 70-luvulla rakentaminen oli ala-arvoista, naisia ei saa hakata, hernesoppa, piimä ja ruisleipä ovat hyvää.
...Jonka jälkeen hän päätyy älyllisen ajattelun korkeimmalle tasolle:
Taso 3:
-PIERU ON PAITSI PERUSOIKEUS MYÖS HUUMORINLAJINA SEKÄ IHMISTEN YHDISTÄJÄNÄ NUMERO YKSI!!!!!!!!- ulos hajustettu ja savustettu
Joo kyllä siinä hajut olivat niin valtavat ettei se ainakaan yhdistänyt työtovereita.
- flatus
ulos hajustettu ja savustettu kirjoitti:
Joo kyllä siinä hajut olivat niin valtavat ettei se ainakaan yhdistänyt työtovereita.
Heh, sinä et olekaan humoristi.
Toivottavasti saat ansiosi mukaan ja saat valtavat ilmavaivat.
P.s. ilmavaivat eivät ole varsinaisesti vaivoja, vaan ihmisen vajaakehitystä huumorintajussa. - sinä
flatus kirjoitti:
Heh, sinä et olekaan humoristi.
Toivottavasti saat ansiosi mukaan ja saat valtavat ilmavaivat.
P.s. ilmavaivat eivät ole varsinaisesti vaivoja, vaan ihmisen vajaakehitystä huumorintajussa.Haista itse.
- Anonyymi
sinä kirjoitti:
Haista itse.
Laitoin olohuoneeseen kaksi kankastapettia päällekkäin, niin naapurin piereskely ei enää kuulu yhtä kimakkana kuin aikaisemmin. Myös lemun määrä on selvästi vähentynyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin olohuoneeseen kaksi kankastapettia päällekkäin, niin naapurin piereskely ei enää kuulu yhtä kimakkana kuin aikaisemmin. Myös lemun määrä on selvästi vähentynyt!
Vois auttaa, jos tekisit väliseinän ennen tapettien laittoa.
- Anonyymi
Ongelma on huono äänieristys asunnoissa ja tälläinen talo pitäisi purkaa!
- Anonyymi
Pistä talon nurkkaan saikko, niin saat hyvän ja ilmavan paskahaussin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039