Hyvää pääsiäistä!

"Ennen kaikkea välitin teille sen, mikä aiemmin välitettiin minulle: Kristus kuoli syntiemme vuoksi, niin kuin oli kirjoitettu. Hänet haudattiin ja herätettiin kuolleista kolmantena päivänä, niin kuin oli kirjoitettu. Hän näyttäytyi Keefakselle ja sitten kaikille kahdelletoista. Sitten hän ilmestyi kerralla yli viidellesadalle veljelle ja sisarelle, joista useimmat ovat yhä elossa, vaikka jotkut ovatkin nukkuneet pois. Sen jälkeen hän ilmestyi Jaakobille ja sitten kaikille apostoleille."

Apostoli Paavali 1. Korinttilaiskirje 15:3-7 (UT2020).

Linkkaan Matti Kankaanniemen kirjoituksen pääsiäiseen liittyen:

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kristinusko-ei-lahtenyt-liikkeelle-siististi-kootusta-oppijulistuksesta-tai-teoriasta-vaan-ristiinnaulitun-galilealaisen-ylosnousemuksesta/

Hyvää kristillisen seurakunnan suurimman vuotuisen juhlan viettoa jokaiselle!

7

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus ei ole isä Jumala, kuten vapaakirkko opettaa.
      Yksikään Raamatun kirjoittaja ei niin sano kirjoituksissaan!
      Vapaakirkko eksyttää, jos et sitä usko, uskosi on turhaa, pelkkää teatteria!


      • Anonyymi
        jmmikkonen kirjoitti:

        Pidin Viitasaaren vapaaseurakunnalla joitakin vuosia sitten puheen Kolminaisuudesta. Linkkaan sen:

        https://www.youtube.com/watch?v=WNjlMHzwIdE

        Tässä vielä tekstinä:

        https://juhamikkonen.blogspot.com/2018/06/apostolinen-uskontunnustus-mina-uskon_17.html

        Ystävällisin terveisin,
        Juha

        Kolminaisuuspuheessi oli pelkkää sana helinää, koska sellaista ei ole Raamatussa!
        Esim. yhdelläkään sivulla Raamatussa Pyhää Henkeä ei ole nimetty!
        Kaikki muut taivaalliset on nimetty ja se on tuotu esimerkein esille, ei tieteenkään kaikkia, enkeli, Jeesus ja Jumala....he ovat ainoat persoonat Jumalan luona!
        Kaikki ovat erillisiä toisistaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolminaisuuspuheessi oli pelkkää sana helinää, koska sellaista ei ole Raamatussa!
        Esim. yhdelläkään sivulla Raamatussa Pyhää Henkeä ei ole nimetty!
        Kaikki muut taivaalliset on nimetty ja se on tuotu esimerkein esille, ei tieteenkään kaikkia, enkeli, Jeesus ja Jumala....he ovat ainoat persoonat Jumalan luona!
        Kaikki ovat erillisiä toisistaan!

        Oikein sanoit!


      • Anonyymi
        jmmikkonen kirjoitti:

        Pidin Viitasaaren vapaaseurakunnalla joitakin vuosia sitten puheen Kolminaisuudesta. Linkkaan sen:

        https://www.youtube.com/watch?v=WNjlMHzwIdE

        Tässä vielä tekstinä:

        https://juhamikkonen.blogspot.com/2018/06/apostolinen-uskontunnustus-mina-uskon_17.html

        Ystävällisin terveisin,
        Juha

        >>Tässä vielä tekstinä: https://juhamikkonen.blogspot.com/2018/06/apostolinen-uskontunnustus-mina-uskon_17.html

        Kiitos! Tämä oli tervettä Raamatun opetusta jossa kolminaisuus johdettu UTn teksteistä. Kolminaisuusoppi erottaa kristinuskon muista uskonnoista.



      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­N­­y­­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17814612g

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe