"Ennen kaikkea välitin teille sen, mikä aiemmin välitettiin minulle: Kristus kuoli syntiemme vuoksi, niin kuin oli kirjoitettu. Hänet haudattiin ja herätettiin kuolleista kolmantena päivänä, niin kuin oli kirjoitettu. Hän näyttäytyi Keefakselle ja sitten kaikille kahdelletoista. Sitten hän ilmestyi kerralla yli viidellesadalle veljelle ja sisarelle, joista useimmat ovat yhä elossa, vaikka jotkut ovatkin nukkuneet pois. Sen jälkeen hän ilmestyi Jaakobille ja sitten kaikille apostoleille."
Apostoli Paavali 1. Korinttilaiskirje 15:3-7 (UT2020).
Linkkaan Matti Kankaanniemen kirjoituksen pääsiäiseen liittyen:
https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kristinusko-ei-lahtenyt-liikkeelle-siististi-kootusta-oppijulistuksesta-tai-teoriasta-vaan-ristiinnaulitun-galilealaisen-ylosnousemuksesta/
Hyvää kristillisen seurakunnan suurimman vuotuisen juhlan viettoa jokaiselle!
Hyvää pääsiäistä!
7
631
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus ei ole isä Jumala, kuten vapaakirkko opettaa.
Yksikään Raamatun kirjoittaja ei niin sano kirjoituksissaan!
Vapaakirkko eksyttää, jos et sitä usko, uskosi on turhaa, pelkkää teatteria!Pidin Viitasaaren vapaaseurakunnalla joitakin vuosia sitten puheen Kolminaisuudesta. Linkkaan sen:
https://www.youtube.com/watch?v=WNjlMHzwIdE
Tässä vielä tekstinä:
https://juhamikkonen.blogspot.com/2018/06/apostolinen-uskontunnustus-mina-uskon_17.html
Ystävällisin terveisin,
Juha- Anonyymi
jmmikkonen kirjoitti:
Pidin Viitasaaren vapaaseurakunnalla joitakin vuosia sitten puheen Kolminaisuudesta. Linkkaan sen:
https://www.youtube.com/watch?v=WNjlMHzwIdE
Tässä vielä tekstinä:
https://juhamikkonen.blogspot.com/2018/06/apostolinen-uskontunnustus-mina-uskon_17.html
Ystävällisin terveisin,
JuhaKolminaisuuspuheessi oli pelkkää sana helinää, koska sellaista ei ole Raamatussa!
Esim. yhdelläkään sivulla Raamatussa Pyhää Henkeä ei ole nimetty!
Kaikki muut taivaalliset on nimetty ja se on tuotu esimerkein esille, ei tieteenkään kaikkia, enkeli, Jeesus ja Jumala....he ovat ainoat persoonat Jumalan luona!
Kaikki ovat erillisiä toisistaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolminaisuuspuheessi oli pelkkää sana helinää, koska sellaista ei ole Raamatussa!
Esim. yhdelläkään sivulla Raamatussa Pyhää Henkeä ei ole nimetty!
Kaikki muut taivaalliset on nimetty ja se on tuotu esimerkein esille, ei tieteenkään kaikkia, enkeli, Jeesus ja Jumala....he ovat ainoat persoonat Jumalan luona!
Kaikki ovat erillisiä toisistaan!Oikein sanoit!
- Anonyymi
jmmikkonen kirjoitti:
Pidin Viitasaaren vapaaseurakunnalla joitakin vuosia sitten puheen Kolminaisuudesta. Linkkaan sen:
https://www.youtube.com/watch?v=WNjlMHzwIdE
Tässä vielä tekstinä:
https://juhamikkonen.blogspot.com/2018/06/apostolinen-uskontunnustus-mina-uskon_17.html
Ystävällisin terveisin,
Juha>>Tässä vielä tekstinä: https://juhamikkonen.blogspot.com/2018/06/apostolinen-uskontunnustus-mina-uskon_17.html
Kiitos! Tämä oli tervettä Raamatun opetusta jossa kolminaisuus johdettu UTn teksteistä. Kolminaisuusoppi erottaa kristinuskon muista uskonnoista. Anonyymi kirjoitti:
>>Tässä vielä tekstinä: https://juhamikkonen.blogspot.com/2018/06/apostolinen-uskontunnustus-mina-uskon_17.html
Kiitos! Tämä oli tervettä Raamatun opetusta jossa kolminaisuus johdettu UTn teksteistä. Kolminaisuusoppi erottaa kristinuskon muista uskonnoista.Lämmin kiitos palautteesta! :)
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17814612g
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483
