Vapaat vuokra-asunnot

Anonyymi-ap

Missähän ne vapaat asunnot luuraa Raahessa? Tori, Raahenetti, vuokra-ovi jne. käyty läpi on omaki ilmotus - muttei vastauksia. Ilmotusta kyllä kateltu, ei minkäänlaisia ehdotuksia asunnoista. Kaupungin (Kummatti, RAS) kävin muutaman katsomassa, mutta osa oli aivan surkeita ja vuokra hulppea. Työpaikka ois tiedossa, muttei asuntoa. Onko joku kanava, mistä niitä vielä löytää?

18

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Kiitti linkistä. Tein vertailua useammasta paikasta ja aika monta vuokrattavista on myynnissä. Lisäksi vuokrataso on korkeampi kuin esim. Hyvinkäällä. Mistä se johtuu?


    • Anonyymi

      Miksi muuten Raahessa on pääkaupunkiseudun hintataso vuokrasunnoissa, miksi? Ei Raahe ole mikään Helsinki. Ei mitään tekemistä nyt pääsiäisenäkään. No, onpa ollut aikaa katsoa ulkomaanmatkoja, jonne olen menossa.

      • Anonyymi

        Sama, itsekin suunnittelen kesäloman matkaa muualle.


      • Anonyymi

        Ikkunan pinnan hönkijällä on pakkomieli verrata Helsingin hintoihin joka keskustelussa?


    • Anonyymi

      Kummatin vuokra asunnoissa asuvana ihmettelen kun kaksion vuokra kummatissa on 650 euroa. Viimeksi asuntoa on millään lailla laitettu vuonna 1985. Alakerran sauna on retroa eli vuodelta 1974. Yksityisellä saa huomattavasti paremman tasoiseen.

    • Anonyymi

      Eipä täällä ole mitään, ei kunnon asuntoja eikä elämää. Joka alue pilattu hampuuseilla ja hörhöillä. Viikolla onneksi töitä, mutta muutoin ei ole mitään tekemistä täällä ja elämä valuu hukkaan. Olen vasta 33 - vuotias. Muutin tänne 10 vuotta sitten ja sen jälkeen olen menettänyt lähes kaiken täällä mitä olen onnistunut rakentamaan. Kovasti suunnittelen muuttoa täältä pois, en tullut tänne sitä varten, että menetän lähes kaiken. Vaikka hyviä asioitakin olen onnistunut täällä rakentamaan. Kateellisia ja masentuineita ihmisiä kylä täynnä. Uppoava kaupunki, enkä halua upota sen mukana.

      • Anonyymi

        Sama homma. Muutto pois ja vuoden päästä ihmetellä, miksi koskaan edes erehtyi työn perässä muuttamaan Raaheen. Jätetään ne tehtaan savut tai kaasut suosiolla alkuperäisille "oikia" raahelaisille. Siellähän siirrytte vihreään. Jäljellä jää mätänevä nurmikko. Maasta sinä olet tullut ja blaab blaab.


    • Anonyymi

      Tämä on joku provo viesti. Ei kukaan täysjärkinen muuta noin vaan Raaheen. Kannattaa vähän tutustua kaupungin maineeseen ensin.

      • Anonyymi

        Missä ne täysjärkiset sitten asuu?


    • Anonyymi

      Koksisaamo pölläytti just tervehdys bentseeni/muut myrkyt tervehdykdesi, olla hyvä ja nauti.

      • Anonyymi

        Sääliksi käy ruottalaisia kun meren takaa heitille pölyäpi.


    • Anonyymi

      Herttinen siis Kummatissa reilu 600 euroa vuokra / kaksiosta joka lähes alkuperäisessä kunnossa, ite asun Kanavarannassa ja vuokra 600 euroa. Ei mikään luksus asunto tämäkään, mutta ei ainakaan täällä ole niitä pahimpia häiriköitä. Vaikka väliaikainen tämä asunto onkin, en ole tähän pitkäksi aikaa jäämässä. Kunhan pääsin evakkoon keskustan kerrostalosta, jossa asuin aikaisemmin. Se vasta olikin levotonta, kun alakerran jonnepetteri piti jatkuvasti illan istujaisia, jopa arkena ja minä töissä käyvä sain kärsiä siitä. Menetin täysin yöuneni, kun hiljaa ei osattu olla edes öisin, ei edes arkiöisin. Lopullinen piste oli, kun yläkertaanikin muutti toinen jonnepetteri, joka oli tulossa kantapäiden kanssa katostani läpi. Aivan älytöntä kantapäiden hakkaamista harrasti ja monesti jopa patterit helisi, kerran jopa kylppärin kattovalosta tipui se kupu. Kauheeta huutopuhumista, makasi päivät ja yöt valvoi. Tulevaisuuden toivot? Kunnon elämänkoululaisia kylä täynnä. Isännöintitoimistolle oli ihan turha valittaa, koska heitä vaivasi patalaiskuus. Hyi yäk. Kyllä tässä parempaa elämää tavoittelee itse kukin, jos Raahen sisällä vielä muutan johonkin, niin se on omakotitalo jostain korvesta jossa lähimmät naapurit on kilometrin päässä. Siellä ei ainakaan tarttisi katsoa näitä elämänkoululaisia, saisi elää omassa kuplassa. Niin ja se tulisi olla vuokrattava omakotitalo, en täältä kuolevaisesta kaupungista osta mitään. Tai sitten vain pakkaan kamani kasaan ja muutan aivan jonnekkin muualle, sekin käynyt mielessä mutta vielä se ei ole mahdollista ainakaan vuoteen. Joskus haaveillut jopa ulkomaille muutosta, Espanjanaan. Baronan kautta on paljon esim. asiakaspalvelijan töitä tarjolla. Palkathan ei Espanjassa päätä huimaa, mutta sitten siellä se elämäminenkin on edullisempaa, kuten ruoka. Ja aina olisi myös aurinkoa ja lämpöä tarjolla. Ei lapsetonta ihmistä Raahessa pidättele juuri mikään. Olisi kiva tietää, että paljonko Raahessa ylipäätänsä asuu tällä hetkellä ihmisiä, en löytänyt netistä tietoa joka olisi ajantasalla.

      • Anonyymi

        Joitain kummallisuuksia on erityisesti asuntojen myyntihinnoissa, vaikuttavat kovin kartellihinnoittelulta? Täysin käsittämätöntä mikä järki myydä asuntoja, kiinteistöjä jotka on niin kalliita ettei rahaa juurikaan kierrä välitystoimistoihin? Vuokra asuntojaki niin vähän näkynyt, nekin korkeat hinnat. Luulisi välitystoimistojen menettäneen jo järkensä kun niillä pakosti on enemmän kuluja kun tuloja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joitain kummallisuuksia on erityisesti asuntojen myyntihinnoissa, vaikuttavat kovin kartellihinnoittelulta? Täysin käsittämätöntä mikä järki myydä asuntoja, kiinteistöjä jotka on niin kalliita ettei rahaa juurikaan kierrä välitystoimistoihin? Vuokra asuntojaki niin vähän näkynyt, nekin korkeat hinnat. Luulisi välitystoimistojen menettäneen jo järkensä kun niillä pakosti on enemmän kuluja kun tuloja?

        Muuttotappioisesta Raahesta ei kukaan täysjärkinen osta taloa. Ihme, että on kiinteistövälittäjiä lainkaan enää. Vuokra-asuntoja on tarjolla valtavat määrät, mutta niitä ei netissä näytetä. Ne löytyy tiskin alta toimistolta.


      • Anonyymi

        Vasta oli Ollinsaaressa kaksio 700e, joku mättää pahasti vuokranantajilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta oli Ollinsaaressa kaksio 700e, joku mättää pahasti vuokranantajilla.

        Kilpailun puute, joten voi hinnoitella miten haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilpailun puute, joten voi hinnoitella miten haluaa.

        Ei ole vaan tulevaa konkurssia yritetään pelastaa ylikorkeilla vuokrilla. Kaikille asukkaille on lähetetty joka vuosi sellainen jäähyväisadressin tapainen suruviesti kuinka yhtiö taistelee viimeisillä voimillaan. Älä muuta RSA:lle. Valitse yksityiseltä joku asiallinen kaksio 600 eurolla mielummin, kuin vuokraat RSA:n kolmion 850-950 eurolla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      744
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe