Idiootti koiria jotka räkyttävät ja räkyttävät päivästä toiseen
Onko teidänkin naapurissa
22
973
Vastaukset
- Anonyymi
Meidän naapurissa on pystykorva, joka haukkuu paljon, mutta ei minua haittaa tai häiritse millään tapaa. Ei myöskään koiranpaskat kadulla, osaan väistellä.
- Anonyymi
Oisko itelläs koira ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko itelläs koira ?
Itseasiassa ei ole, kun olen kissaihminen, mutta pidän kaikista eläimistä. En vaan häiriinny millään tapaa koiran haukunnasta, ainakaan tämän meidän naapurin. Koirilla on hyvinkin eilaiset haukuntaäänet ja voi olla, että toisenlaisesta voisi häiriintyäkkin mutta ei ole kokemusta kuin tästä pystykorvasta.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17815570i
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Koskaan yksikään koira ei ole haukkunut, purrut ketään, juossut vapaana, eikä paskantanut jalkakäytävän reunalle. Tämä kaikki johtuu siitä että koiria hankkivat keskimääräistä nohevammat yksilöt.
- Anonyymi
Vika koiran omistajassa lisäksi naapurin akat räksyttää joutavia.Hyvää päivän jatkoa.
- Anonyymi
Ei oo mutta nuapuri on. Mitä ikkunasta tillistin niin suomikaksneloseen se on nytkin sormet savuten valittamassa jostain.
- Anonyymi
Lässyttämällä ei koiraa kasvateta, omistajalla pitää olla vakaa ja varma habitus, että koira ei ota laumanjohtajan paikkaa. Peruskasvatus on joillain hukassa.. Jos koira luulee, että omistajaa pitää suojella 24/,7, se on jatkuvassa stressissä liikenteessä. Jotkut koirarodut on luotu suojelemaan ja vahtimaan, mutta kyllä huonon kasvattajan räksyttäjät erottaa. Ei kaikista ole koiran pitäjäksi.
- Anonyymi
Toivottavasti mummolle haistatelleiden vanhemmat lukevat tuon mielipiteen. 👍
- Anonyymi
Ei ole mutta soitan koiran haukuntaa naapurustoon kaiuttimilla.
- Anonyymi
Koirat eivät ole idiootteja. Ihmiset usein ovat.
- Anonyymi
Aamen.
- Anonyymi
Toissa kesänä räksytti 2 rakkia, taisivat saada pikaisen lähdön omistajineen muiden ongelmaksi. No, ei kaikki ihan hyvin mennyt, pariskunta räksyttävän sheltin kanssa muutti asumaan. Mitä hittoa näille rakkiporukoille pitäs tehä että pysysivät muualla. Helvetti eikun vaan jatkuu.
- Anonyymi
Koirat haukkuvat monesta syystä yksi on varmaan se, että eivät osaa puhua ja voi olla jotain asiaa jonka haluaisi ilmoittaa muille tiedoksi. Toiset koirat ovat jo luonnostaan herkempiä haukkumaan kuin toiset ja jotkut koirat eivät hauku juuri ollenkaan vaikka sen taidon osaavatkin. Sama asia ihmisissä toisia ei pienet asiat vaivaa juuri ollenkaan kun toislla ne tuntuvat pilaavan koko elämän. Aina voi tietenkin kysyä pitäisikö haukkuvaa koiraa ottaa taajamaan ollenkaan, mutta helpompaa olisi ihmisen jota kaikki häritsee muuttaa korpeen asumaan.
- Anonyymi
On ihmisiäkin jotka ei voi koiraa sietää. Onko se koiran vika?
- Anonyymi
Naapuruston koirat ei räkytä, mutta kissat ja kanat kulkee irtaallaan, ja kukot kiljuu jo aamuyöstä sekä pitkin päivää.
- Anonyymi
Sanopa sille naapurillesi että siipikarjan ulkonapitokielto on 8.2. - 31.5.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanopa sille naapurillesi että siipikarjan ulkonapitokielto on 8.2. - 31.5.
Ei koske Rääkkylää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koske Rääkkylää
Onko siun naapuri se lintunainen, joka Facebookissa jaksaa aina raivota jos hänen mielestään lintujen assiit ovat huonesti tai jos joku haluis vaikka harventaa valkoposkihanhia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siun naapuri se lintunainen, joka Facebookissa jaksaa aina raivota jos hänen mielestään lintujen assiit ovat huonesti tai jos joku haluis vaikka harventaa valkoposkihanhia?
En tiedä kuka on, eikä ole naapurini. Työmatkalla meinaa irtokanat jäädä alle. Yksi jäikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koske Rääkkylää
Tämä niin nähty 👿
- Anonyymi
Idioottikoirista en tiedä, mutta eno-vainaalla oli koira joka oli kova valehtelemaan.
Kysyin kuika se ilmenee ?
Eno kysyi koiralta,
mitäs se naapurin kissa sanoo ?
Koira vastasi kovasti: Hau, hau !
Siinäs kuulit, hirmunen on valehtelemaan,
totesi enoni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569