cb-3000

ninnuuuu

olisi kiva kuulla muiden naisten ja miesten kokemuksia cb-3000 siveysvyöstä.ite ostimme omamme postimyynnistä viime jouluna ja on ukollani ollut tosi kovassa käytössä.noin kerran viikossa avaan sen ja voin sanoa että on ihana leikki....!!! :)

kai niitä nyt muillakin pariskunnilla on käytössä!!! kertokaa mitä te olette mieltä kyseisestä laitteesta!
me olemme olleet 17 vuotta aviossa ja 3 lasta,suhteemme on saanut aivan uutta potkua....niin ja EI pelkoa uskottomuudesta....

26

14780

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemuksia

Ninnuu (luo ja) ilmoita sähköpostiosoite, johon voi kirjoittaa.

• Sandis90

Poikakaverini ja minä joudumme olemaan viikot erossa ja ostin CB-3000:n varmistaakseni, että viikot ollaan "kilttiä poikaa". Kyllä sitten aina kun perjantaina nähdään niin on niin kuumaa puuhaa että!

• Outi

Poikakaveri tekee nykyään melkein mitä tahansa, kun sitten palkitsen hänet sitomalla hänet sänkyyn, ottamalla CB:n pois ja ratsastamalla hitaasti... Toisinaan päästän hänen toisen käden vapaaksi ja käsken hänen mastuboida minun valvovan katseen alla.

• cb 3000

Mieheni vähän ujosteli itsetyydystä minun nähteni(vaikka muuten tekikin sitä).Mutta viikko lukittuna ja pientä kiusaamista niin alkoihan se avattu käsi vispaamaan.Tai pidän kättäni löysästi nyrkissä metrin korkeudella ja sanon että tee siihen seisovilteen.
      Muuten on aina meilläkin miehen kädet lukittuna kun CB on pois.Saa ratsastaa ja nautiskella ihan omaan tahtiin tai taluttaa munista mieleiseen paikkaan ja asentoon.Kiltisti jos ei ole niin pidetään kauemmin lukossa.Saa katsella ja heilutella putkiloaaan kun minä leikin sauvalla.
      Nöyräksi ja kiltiksi se tekee.Ja uskomattoman halukas on ainakin minun mies kun tietää että ei voi tehdä mitään.Minun ei tarvi kun katsoa housuihin niin muna yrittää pullistella CB.n sisällä.
      Idea oli minun hankkia se ja puoli salaa laitoin sen päälle.Toisaalta taitaa sekin tykätä leikistä ja kiusata itseään.Puolisen vuotta on näin jatkunut.Mutta kesällä varmaan vapautan kun alkaa sortsi ja uikkari aika.

• vm-70

Lisää ukkos kiimaa laita kädet kiinni ja lypsä siltä muutama tippa vatsalle.Mutta päästä ajoissa irti et tipat tulee itsestään sykkimällä ulos.Ja laita CB takaisin.Tai runkkaa sitä,mutta lopeta aina ennen kuin tulee.Saapi makailla muna pystyssä pitkän aikaa ja CB päälle kun saa mahtumaan.(muista vaan liukaste).Meillä ainakin se oikein kiemurtelee kiihkossa kun noin härnää.Ajoinpa siltä karvatkin pois,muuten tuskin olisi suostunut siistittäväksi.Nyt on kalu kivasti näkyvillä CB.n sisällä ja kivekset paremmin esillä kun pullistelee renkaan välistä.

• SirpaSanna

Kuinka sen kapineen saa käyttöön?
      Kun olen yrittänyt laittaa sen mieheni päälle, niin tuloksena on vain karmea paisuminen ja isoja mustelmia!!!???

• Henna

Varmasti menee päälle kun ensin runkkaat paineet pihalle ja sen jälkeen haet jääkaapista jääpalapussin tms ja käärit pelin vähäksi aikaa siihen. Sen jälkeen on isompikin kalu aika pieni :)

• Mies
        Henna kirjoitti:

Varmasti menee päälle kun ensin runkkaat paineet pihalle ja sen jälkeen haet jääkaapista jääpalapussin tms ja käärit pelin vähäksi aikaa siihen. Sen jälkeen on isompikin kalu aika pieni :)

Jotenkin noin se minullekin ensimmäisen kerran laitettiin yllätyksenä kun olin sammunut.Oli kuulemma runkannut ja sitten meni.Yllätys oli melkoinen kun heräsin.Nyt menee jo helpommin,mutta jäykkään kaluun se on mahdoton saada päälle.Mustelmia ei ole tullut vaikka lukittuna se yrittääkin jäykistyä.Aluksi kivekset punotti kun ne törröttää sieltä välistä.Mutta sekin on tasaantunut.Se on aika tiukalle laitettu etten saisi pois muuten kuin rikkomalla.

• Taisteleva Virtanen
        Mies kirjoitti:

Jotenkin noin se minullekin ensimmäisen kerran laitettiin yllätyksenä kun olin sammunut.Oli kuulemma runkannut ja sitten meni.Yllätys oli melkoinen kun heräsin.Nyt menee jo helpommin,mutta jäykkään kaluun se on mahdoton saada päälle.Mustelmia ei ole tullut vaikka lukittuna se yrittääkin jäykistyä.Aluksi kivekset punotti kun ne törröttää sieltä välistä.Mutta sekin on tasaantunut.Se on aika tiukalle laitettu etten saisi pois muuten kuin rikkomalla.

Miltä on käyttö tuntunut? Nettikuvien peristeella aikamoinen kapine, jota Mimmi tarjoaa mulle, mutta vähän on vielä taivuttelemista.
        Mitä voidetta pitää käyttää, voiko seisaaltaan kusta, entä nukkuminen?
        Kuinka pieni prikka sulla on renkaan ja kuupan välissä? Meneekö pussit mustaksi ja kuinka kauan kerrallaaan kapine on päälläsi?

• Mies
        Taisteleva Virtanen kirjoitti:

Miltä on käyttö tuntunut? Nettikuvien peristeella aikamoinen kapine, jota Mimmi tarjoaa mulle, mutta vähän on vielä taivuttelemista.
        Mitä voidetta pitää käyttää, voiko seisaaltaan kusta, entä nukkuminen?
        Kuinka pieni prikka sulla on renkaan ja kuupan välissä? Meneekö pussit mustaksi ja kuinka kauan kerrallaaan kapine on päälläsi?

Alussa oli tosi outoa,varsinkin vatsallaan nukkuminen vaati harjottelua.Mutta en enää huomaa sitä.Joulun aikaan se meillekin tuli.Voikkari on ihan tavallista perusjuttua.En muista merkkiä,mutta ei sitä paljoa tarvi laittaa.Seisovilteen kuseminen on aika roiskimista,eli istumaan vaan.(Baarissa ei mikään hyvä juttu).Muija on mielissään kun pysyy pönttö kuivana.Prikka on toiseksi pienin,pienintä yritettiin mutta mulla ei ole pussit kovin alhaalla roikkuvaa sorttia.Vaan ne osittain pursuu sieltä välistä.Alota kokeilu niistä paksummista ja ohenna tarpeen mukaan.En ole huomannut mitään haittoja,alussa pientä punotusta ja kiristystä mutta se meni ohi viikossa.Pitoaika vaihtelee,pisin on ollut kuukausi.Säännöllisesti kuitenkin se minulla on.Avain kun ei ole minulla.Vaimo tykkää kun en kehtaa mennä saunailtoihin tai tanssia muiden kanssa liian lähellä.Varjopuolena mainittakoon.

• tyttönen
        Mies kirjoitti:

Alussa oli tosi outoa,varsinkin vatsallaan nukkuminen vaati harjottelua.Mutta en enää huomaa sitä.Joulun aikaan se meillekin tuli.Voikkari on ihan tavallista perusjuttua.En muista merkkiä,mutta ei sitä paljoa tarvi laittaa.Seisovilteen kuseminen on aika roiskimista,eli istumaan vaan.(Baarissa ei mikään hyvä juttu).Muija on mielissään kun pysyy pönttö kuivana.Prikka on toiseksi pienin,pienintä yritettiin mutta mulla ei ole pussit kovin alhaalla roikkuvaa sorttia.Vaan ne osittain pursuu sieltä välistä.Alota kokeilu niistä paksummista ja ohenna tarpeen mukaan.En ole huomannut mitään haittoja,alussa pientä punotusta ja kiristystä mutta se meni ohi viikossa.Pitoaika vaihtelee,pisin on ollut kuukausi.Säännöllisesti kuitenkin se minulla on.Avain kun ei ole minulla.Vaimo tykkää kun en kehtaa mennä saunailtoihin tai tanssia muiden kanssa liian lähellä.Varjopuolena mainittakoon.

Olipa mukava lukea että jokunen mieskin "uskaltautui" kertomaan kokemuksia.Onkohan näitä uskallikkoja lisää ? Meilläkin tuo CB on,mutta edellisiin juttuihin ei ole oikein lisättävää.

• Jupe75
        tyttönen kirjoitti:

Olipa mukava lukea että jokunen mieskin "uskaltautui" kertomaan kokemuksia.Onkohan näitä uskallikkoja lisää ? Meilläkin tuo CB on,mutta edellisiin juttuihin ei ole oikein lisättävää.

Tyttöystäväni osti CB-3000:sen huhtikuun alussa ja vaati minua käyttämään sitä. En ollut kuullut laitteesta ja en ajatellut asiaa sen enämpää vaan annoin hänen laittaa sen minulle kun hän oli ensin tyhjännyt paineet... Ensimmäisenä yönä oli hieman hankala nukkua ja seuraavana aamuna vasta olikin tuskaa, kun Tiina venytteli alasti sängyn vieressä ja kysyi, että "alkaako ahdistamaan" :) Lähdin töihin aika paineessa. Joskus olen töissä käynyt vessassa purkamassa paineita, mutta nyt sekään ei onnistunut :( Kotiintullessa Tiina oli vastassa ja halusi tarkistaa, ettei laite ole hiertänyt pahasti; vaati riisumaan ja laittoi kädet käsiraudoilla seläntaakse ja vei suihkuun, jossa irrotti CB:n ja pesi ja tarkisti tilanteen... sen jälkeen ei kyllä pukeminen takaisin onnistunut, ennenkuin oli suorittanut paineenpoiston. Tätä on toistunut nyt joka päivä ja hieman eri tilanteissa, mutta kovasti on ainakin Tiina tykännyt, vaikka minulla onkin joskus ollut mielettömiä paineita...

• Miksu
        Jupe75 kirjoitti:

Tyttöystäväni osti CB-3000:sen huhtikuun alussa ja vaati minua käyttämään sitä. En ollut kuullut laitteesta ja en ajatellut asiaa sen enämpää vaan annoin hänen laittaa sen minulle kun hän oli ensin tyhjännyt paineet... Ensimmäisenä yönä oli hieman hankala nukkua ja seuraavana aamuna vasta olikin tuskaa, kun Tiina venytteli alasti sängyn vieressä ja kysyi, että "alkaako ahdistamaan" :) Lähdin töihin aika paineessa. Joskus olen töissä käynyt vessassa purkamassa paineita, mutta nyt sekään ei onnistunut :( Kotiintullessa Tiina oli vastassa ja halusi tarkistaa, ettei laite ole hiertänyt pahasti; vaati riisumaan ja laittoi kädet käsiraudoilla seläntaakse ja vei suihkuun, jossa irrotti CB:n ja pesi ja tarkisti tilanteen... sen jälkeen ei kyllä pukeminen takaisin onnistunut, ennenkuin oli suorittanut paineenpoiston. Tätä on toistunut nyt joka päivä ja hieman eri tilanteissa, mutta kovasti on ainakin Tiina tykännyt, vaikka minulla onkin joskus ollut mielettömiä paineita...

Meiltä löytyy saman valmistajan toinen malli joka on käytössä aina kun avovaimo sitä haluaa. Ja jos paineet sulla on olleet kovat päivän jälkeen, niin odotapas kun lukkoa ei avatakaan pariin päivään. Pisin mitä olen itse ollut "häkissä" on puolitoista viikkoa ja siinä ajassa ehti kyllä paineita kertyä ihan riittämiin. Avovaimo kyllä piti kun olin niin kovin aulis hakemaan juotavaa yms.

• vaikka tekee kipeää, niin e...
        Mies kirjoitti:

Täällähän on alkanut vilkas keskustelu. Mulla on ollu jo muutaman vuoden se häkkimallinen vanhempi versio. Värkkiin tottuu, mutta haluumiseen ei koskaan – onneksi ;-) Ikävintä on se, että eukkoa kutitellessa alkaa tuntua tukalalle ja tehdä kipeää. Onko kukaan keksinyt, millä sitä voisi helpottaa. (Ei sitten mitään avainvitsejä)

• märkä mirri
        vaikka tekee kipeää, niin e... kirjoitti:

Täällähän on alkanut vilkas keskustelu. Mulla on ollu jo muutaman vuoden se häkkimallinen vanhempi versio. Värkkiin tottuu, mutta haluumiseen ei koskaan – onneksi ;-) Ikävintä on se, että eukkoa kutitellessa alkaa tuntua tukalalle ja tehdä kipeää. Onko kukaan keksinyt, millä sitä voisi helpottaa. (Ei sitten mitään avainvitsejä)

Tuska kuuluu asiaan ja lisään sitä usein hyväilemällä miestäni alavatsasta ja reisistä.(kiveksiä unohtamatta)Ihan muuten vaan.Ihana katsella kun muna paisuu ja punottaa häkissä.Rapulassa tämä on parasta.Kivusta en ole valitusta kuullut,mutta olettaisin että jotain tuntuu kun veri ei pääse virtaamaan normaalisti.Kolmetonnisessa me lisätään liukastetta aina välillä niin ei tule mitään hiertymiä.
        Kerran en lukinnut mieheni käsiä kun etsin liukastepulloa.Ja hetihän se oli itseään hyväilemässä.Sanoin että rangaistus tulee.Mikä siinä muuten on että miehet tykkää aina kaivella niitä muniaan.Mutta nyt sekin on onneksi loppunut.No oltiin eräällä mökillä toisen pariskunnan kanssa.Illalla pikku hiprakassa keksittiin alkaa pullonpyöritystä.Kun tehtävä osui miehelleni,sanoin että seiso housut nilkoissa kaksi minuuttia.Muut alkoi taputtaa käsiään ja yllyttämään.Naama punaisena se teki sen ja olisittepa nähnyt tuttaviemme ilmeet ja kuullut sen naurun.Sitten ystävätterini halusi koskea ja katsoa CB.tä.Hämmästys oli melkoinen kun se käänteli sitä ja miehellä yritti seistä.
        Sen jälkeen on mieheni läksynsä oppinut tai nolompaa tulee lisää.

• Kokeiltu on
        Mies kirjoitti:

CB-3000 käytön jälkeen ovat pussit pitkään kutisevat ja punottavat, sillä pullottavat pussit hiertyvät reisiin.
        Kalu on kuin kuviopainannan jäljiltä pitkän aikaa. Esinahka on turvonnut ja venähtänyt.
        Ihmettelen kuka jaksaa innostua kapineesta muutaman testikerran jälkeen. Tietty, jos nainen haluu eikä anna muuten, mutta kyllä vaihtaisin sellaisen naisen nyrkki-Kyllikkiin.

• Vaikka tekee kipeää, niin ....
        märkä mirri kirjoitti:

Tuska kuuluu asiaan ja lisään sitä usein hyväilemällä miestäni alavatsasta ja reisistä.(kiveksiä unohtamatta)Ihan muuten vaan.Ihana katsella kun muna paisuu ja punottaa häkissä.Rapulassa tämä on parasta.Kivusta en ole valitusta kuullut,mutta olettaisin että jotain tuntuu kun veri ei pääse virtaamaan normaalisti.Kolmetonnisessa me lisätään liukastetta aina välillä niin ei tule mitään hiertymiä.
        Kerran en lukinnut mieheni käsiä kun etsin liukastepulloa.Ja hetihän se oli itseään hyväilemässä.Sanoin että rangaistus tulee.Mikä siinä muuten on että miehet tykkää aina kaivella niitä muniaan.Mutta nyt sekin on onneksi loppunut.No oltiin eräällä mökillä toisen pariskunnan kanssa.Illalla pikku hiprakassa keksittiin alkaa pullonpyöritystä.Kun tehtävä osui miehelleni,sanoin että seiso housut nilkoissa kaksi minuuttia.Muut alkoi taputtaa käsiään ja yllyttämään.Naama punaisena se teki sen ja olisittepa nähnyt tuttaviemme ilmeet ja kuullut sen naurun.Sitten ystävätterini halusi koskea ja katsoa CB.tä.Hämmästys oli melkoinen kun se käänteli sitä ja miehellä yritti seistä.

ei haittaa - Naista! Tietäisitpä vain miten ihanaa on katsella, kun dildo kiiltelee kynttilänvalossa ja omaa pakettia tutkitaan mirri märkänä.

• Vaikka tekee kipeää, niin ....
        märkä mirri kirjoitti:

ei haittaa - Naista! Tietäisitpä vain miten ihanaa on katsella, kun dildo kiiltelee kynttilänvalossa ja omaa pakettia tutkitaan mirri märkänä.

• Onneton Orja

Olemme 40 pari. cb3000 laite on ollut käytössämme noin vuoden. Laite oli helppo hankkia Itä-keskuksen HotLipsistä, toki sen netistäkin olisi voinut tilata.

Miehenä luulen, että laite tuottaa NAISILLE nautintoa mm. seuraavista syistä: 1.Miehen seksuaalisuuden kontrollointi 2.Ei Pelkoa uskottomuudesta 3.Kiimainen mies palvoo omaa kunigatartaan useilla eri tavoilla (kokeilkaapa olla esim. viikko puutteessa) 4.Nainen muuttuu (seksi)suhteen hallitsijaksi ja aloitteen tekijäksi. 5.Mies on sillä vanhimmalla aseella kiedottu TÄYDELLISESTI pikkusormen ympärille, AH! sitä vallan- ja nöyryytyksen tunnetta.

Epäilen, että mieheltä laitteen käyttö edellyttää: 1.Masokistisuutta! 2.Mielikuvituksellisuutta 3.Kokeilunhalua 4.Laajaa seksuaalista näkemystä ja kokemusmaailmaa. "Puolen tunnin" kovat panomiehet ovat tosimiehiä ja cb-mies on jotain muuta.

Kokemuksesta voin kertoa, että ennen niin ärtynyt, hallitseva ja voimakastahtoinen mies voi olla yllättävän nöyrä. Tavoitteenamme on usein viikon "kuuri", mutta emme ole pystyneet viemään sitä koskaan loppuun, useimmiten Valtiattaren Kyrvänhimo voittaa VALLAN, nöyryyttämisen, hihittelyn, kontrolloinnin, palvelualttiuden tuoman nautinnon. Melkein viikko Valtiattaren tyydyttämistä käsin, suulla, leluilla riittää ja Valtiatar on valmis vapauttamaan säälittävän orjansa tositoimiin, koska on ITSE niin puutteessa. On hämmästyttävää, kuinka paljon Naiset haluavatkaan yhdyntää! Pieni pihtaaminen (orgasmittomuus) piristää siis seksielämää suunnattomasti, kasvattamalla kiimaa ja himoa kipupisteeseen asti.

Käytännössä olen havainnut seuraavaa: 1.Virtsaaminen onnistuu vain istuen 2.Pukeminen on helppoa 3.Aamuyö on vaikeinta aikaa, koska aamuseisokin kahlinta siveysvyöllä on kivuliasta. 4.Valtiattaren IRSTAS puhelinsoitto tai tekstiviesti päivällä aiheuttaa vastaavan tunteen. 5.Ravintolassa on kiihottavan-ärsyttävää seurata vaimon flirttailua vieraiden miesten kanssa. 6.Ravintolat ja muut paikat joutuu valitsemaan tarkkaan wc-tilojen perusteella. 7.Oluen juontia on syytä välttää. 8.Mitä enemmän päiviä kuluu, sitä nöyremmäksi ja palvovammaksi mies muuttuu. 9.Vapauttamisen ja laukeamisen jälkeen rakastan Valtiatartani yhä enemmän. 10.Odotan innolla sen jälkeen komentoa siveysvyöhön ja mietin etukäteen, mitä "inhottavaa" Hän taas keksiikään...

Fantasioin usein myös, että Valtiattarellani olisi rakastaja. Silloinhan hän voisi olla vapauttamatta orjaansa useampaan viikkoon. Se voisi olla tukalaa! Onkohan mahdollista saada orgasmi, pelkällä ajatuksella ilman fyysistä kontaktia, kun on ollut tarpeeksi kauan puutteessa? Olen fantasioinut myös, että tuntisimme toisen pariskunnan joilla on vastaavat harrastukset. Naiset voisivat keskittyä yllyttämään toisiaan härnäämisessä ja dominoinnissa. Miehet vastaavasti voisivat keskenään rypeä alistuneisuudessaan ja huonoudessaan.

Kaikken kaikkiaan, kamalaa! ja kova kohtalo!

• ei tiedä

Saako suomesta?

• Zendee

www.hotlips.fi
        Välineet -> Bondage&SM -> sivun alin laite

• Masa
        Zendee kirjoitti:

www.hotlips.fi
        Välineet -> Bondage&SM -> sivun alin laite

Meillä muija on se joka on persompi seksille.Vaikka olen lukittuna ja se tekee kaikkea mahdollista omin käsin,niin lukko yleensä aukeaa alle viikossa ainakin yhdeksi päiväksi.Olisikin mukava jos naisille olisi vastaava pieni ja huomaamaton siveysvyö..Ei mitään raskaita nahkavaljas tai teräs systeemejä.Mutta taitaa anatomia sotia suunnittelua vastaan.Pistääkää linkkejä jos tiedätte vastaavaa.Olisi aikas mukava laittaa roolit sekaisin tai olla molemmat samassa tilanteessa.

• Kiltti poika

Tyttöystäväni kanssa olemme käyttäneet CB3000:sta neljän kuukauden ajan. Olen senverran pervo kai, että pidän siitä kun saan tulla vain kun se tyttöystävälleni sopii.

Nyt kesällä kun naisten pukeutuminen on hyvinkin paljastavaa, on tämän käyttö paljon tukalampaa. Ennen lähdin aina runkulle kun olin nähnyt esim. stringit ohuiden valkoisten housujen läpi. Nyt pitää vain odotella kun tyttöystävä "lypsää" minut. Tätä iloa tapahtuu korkeintaan kerran kahdessa viikossa. Viimeisestä purkautumisesta on jo melkein kuukausi, josko tänä iltana viimein saisi helpottaa paineita.

• äijä

kokekaapas tämä. tyttöystäväni ja minä päätimme kokeilla laitetta. puutteessa minua pidetiin n.1kk ja sen jälkeen tyttöystäväni otti laitteen pois imi ja runkkasi minua. Kun minulta oli tulossa tyttöystäväni lopetti ja päätti laittaa cb:n takaisin ja uusi pitkä kuukausi alkoi. tämä oli tuskaa...

• lynax

meillä on cb-3000 käytetty noin 8kk.. se tuli meidän talouteen minun ehdotuksestani vaimo käytti tilaisuutta hyväksi ja on kyllä aika vähän antanut laueta minun nytkin olen ollu laukeamatta 7 viikkoa jos nyt viikonloppuna sais runkata. olen saanut 8kk aikana vaimoltani kerran pillua ja ehkä 10 kertaa runkannut.meilläkin on se tekniikka että en saa puhua asiasta mitään muuten tulee lisä aikaa selibaattin eli en voi muutakuin odottaa ilman määränpäätä ja ehdottipa hän eilen että alentuisin wc-orjuuteen pakko kai se on että pääsee joskus laukeamaan. kaikki kotitehtävät kuulu nyt minulle ja hänen jalkojensa palvominen ja jumaloiminen tyydytän hänet kielelläni ja dildoilla joka ilta. sen verran on siveysvyötä löysätty viime viikolla, että vaimoni sitoi minut sänkyyn ja runkkas, kun olin lähellä tulemista hän lopetti ja laittoi vyön päälle. piiskat kahleet ja muita s/m välineitä on tullut leikkiin mukaan vaikuuttaa vakavasti siltä että olen ikuisesti vaimoni orja 24/7

• se kuitenkin on...

Nimittäin sellasta olen käyttänyt enempi tai vähempi. Viime syksynä hankin sellaisen, käytössä ollut noin kolmasosassa päiviä sen jälkeen.

Kova vaiva saada sopimaan, kertalaakista ei onnistu ainakaan huonolla tuurilla. Pääsääntönä on et mitä tiukempi sovitus, sen parempi (ainakin täällä).

Laitoksen laatuun sen enempi puuttumatta, koen sen aika heppoiseksi ja kehnoksi. Minun pitäminen loppui siihen kun kotelo mokoma otti ja halkesi, eikä edes liimasaumasta. Irto-osia ei tullut, eli irtihalki ei mennyt. Onneksi tapahtui kotona eikä töissä/reissussa, olis voinu kokonaan tai enempi osittain haljetessaan olla melko kivulias pikkuveljen ollessa terävien muovireunojen välissä... Tietysti jos joutuu kulkemaan metallinpaljastinten läpi, on vaihtoehdot aika vähissä. Takuuseen en pyytänyt uutta, koska laite ei muutenkaan viehättänyt.

Seuraavana hankintana on kyllä ehdottomasti kunnon tekele, neosteel tai vastaava.

CB-3000 sopii kyllä oikein hyvin laitteella saatavaan tunnelman kokeiluun, siihen se on varmasti hintaryhmässään paras. Mutta kuten jo totesin, nälkä kasvaa syödessä ja laadukkaampaa/sopivampaa alkaa tehdä mieli.

Vielä kun olisi oma avaimenhaltija, johon asiassa luottaa... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      974
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe