Joko tee se itse kassat on tullut Nurmekseen

Anonyymi-ap

Muualla suomessa, liki joka kaupassa voi jo itse skannailla ostokset, jos ei tykkää pönöttää jonossa kun se edellä oleva etsii sitä veikkauskuponkia ja muuten vaan miettii, miten maksu onnistuisi.

61

1317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole tullut, mut meillä on laulupuu!

    • Anonyymi

      Ne on ns. kylmiä kassoja, ei mukava, olen kokeillu muutaman kerran.

      • Anonyymi

        Milleen kokemus ei ollut mukava, kerro?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milleen kokemus ei ollut mukava, kerro?

        Ikä varmaan vaikuttaa, että en valitse tee se itse kassoja. Olen kyllä seurannu niiden käyttöä, arvioisin että sadasta asikkaasta, viisi asiakasta menee tee se itse kassan kautta. Ne on sitten nuorempaa väkee.
        Aika suuri rytmin vaihto ja se tulee muutos kerralla, kun tekee kassatyöt itse, se ei vaan tunnu jotenkin hyvältä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikä varmaan vaikuttaa, että en valitse tee se itse kassoja. Olen kyllä seurannu niiden käyttöä, arvioisin että sadasta asikkaasta, viisi asiakasta menee tee se itse kassan kautta. Ne on sitten nuorempaa väkee.
        Aika suuri rytmin vaihto ja se tulee muutos kerralla, kun tekee kassatyöt itse, se ei vaan tunnu jotenkin hyvältä?!

        Minä työllistän kassoja enkä käytä itsepalvelukassoja. Seuraava vaihe on, että kaikkeen digitaaliseen ja itsepalveluun pakottava pko poistaa ihmis kassatkin. Marketista saisi ruokaa vain äsmo-biililla tilattuna ja parkkiruutuun toimitettuna. Semmoinen vahva käsitys minulle on syntynyt pko:sta. Jokola oli eri juttu- KAIKKIEN YSTÄVÄ! PKO:lle tärkeintä on ihmisten ryöstäminen. Ei työntekijät tai asiakkaat vaikka "asiakas omistajuudesta" alvariinsa jankutetaankin


    • Anonyymi

      Monella on elo niin yksinäistä, että kaupan kassa on ainut, jonka kanssa voi vaihtaa muutaman sanan.
      Itsepalvelu kassa on paljon, tyhjänpanttina. Normaalikassoilla taasen asiakkaita riittää.

      • Anonyymi

        Riittävä määrä asiakkaita aiheuttaa jonoa. En pidä jonottamisesta. Siksi skannailet ostokseni itse.


      • Anonyymi

        Juuri sinun kaltaisten takia käytän itsepalvelukassoja kun te jäätte jaarittelemaan tyhmiä juttujanne sen kassatyöntekijän kanssa ja tukitte koko kassan.

        Tiedoksi vaan että SITÄ KASSANEITIÄ EI KIINNOSTA PÄTKÄÄKÄÄN TEIDÄN TYPERÄT JUTUT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sinun kaltaisten takia käytän itsepalvelukassoja kun te jäätte jaarittelemaan tyhmiä juttujanne sen kassatyöntekijän kanssa ja tukitte koko kassan.

        Tiedoksi vaan että SITÄ KASSANEITIÄ EI KIINNOSTA PÄTKÄÄKÄÄN TEIDÄN TYPERÄT JUTUT.

        Kyllä näytti joku viikko sitten kiinnostavan asiakas. Vaikka olivat naisia molemmat. Niin oli maireaa palvelua asiakasta kohtaan. Osittain siksi käytän itsepalvelukassoja nykyään. Ei tarvitse jonottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sinun kaltaisten takia käytän itsepalvelukassoja kun te jäätte jaarittelemaan tyhmiä juttujanne sen kassatyöntekijän kanssa ja tukitte koko kassan.

        Tiedoksi vaan että SITÄ KASSANEITIÄ EI KIINNOSTA PÄTKÄÄKÄÄN TEIDÄN TYPERÄT JUTUT.

        Saattaa oikeesti kiinnostaakin, jos on juoruämmä


    • Anonyymi

      Merkkaako se myös juoksukaljat hävikiksi.

    • Anonyymi

      Itsepalvelukassa on hyvä ja nopea jos on vain muutama ostos.
      Jonot syntyy siitä kun muutamat asiakkaat(ikäihmiset) alkavat lunastaa kassalla keno voittoaan. Veikkauksen sovelluksen voi hankkia kännykkään ja sitten pitäisi osata käyttää sitä ja sitten lopuksi pitäisi omistaa kännykkä...

      • Anonyymi

        Totta, sieltä taskun pohjalta aletaan kaivella niitä ruttuisia veikkaus lappuja, siinä sitten kassaparka yrittää saada niistä tolkkua. Myös maksutapahtuma monelle ikäänkuin yllätyksenä, kun kassa kertoo summan, aletaan etsiä sitä lompsaa jostain kassin pohjalta.


      • Anonyymi

        Jos kaikkien pitäisi pakosti käyttää, tee se itse kassaa, niin jonot olis varmaan kilometrin pituisia. Itsepalvelu kassaan kannattas laittaa porkkana, että kun käytät itsepalvelu kassaa saat 10% alennusta. Jokohan alkas Lyyti kirjoittamaan!?


    • Anonyymi

      Varmaan joku muutovastarinta? Itse käytän aina itsepalvelukassaa. Koska se vaan on nopeampi ja ei tarvi jonottaa.

      En tarvitse sitä sosiaalista hetkeä kassan kanssa. Puhun löpinäni mieluiten muualla kuin kaupassa.

    • Anonyymi

      Minusta on hauska skannailla niitä omia ostoksia 🤣

    • Anonyymi

      Kyllä joillakin tyypeillä on kaupan kassoilla kiire, että pääsisi kännykkää räpläämään, sen tuijotukseen loppuu kiire.

      • Anonyymi

        Energia juomat menee tee se itse kassan kautta, ihme ja kumma.


    • Anonyymi

      Itsepalvelu pisteellä häviää paljon tavaraa x henkilöiden toimesta🤭

      • Anonyymi

        Suosittelen hävittämään kaikki ip-kassat


      • Anonyymi

        Vaikea arvata keiden
        P
        U
        S
        S
        I
        H
        O
        U
        S
        U
        T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea arvata keiden
        P
        U
        S
        S
        I
        H
        O
        U
        S
        U
        T

        Kyseiset sankarit vei ex taksimieheltä ison summan rahaa🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseiset sankarit vei ex taksimieheltä ison summan rahaa🤬

        Kukas se taksi mies oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas se taksi mies oli?

        Ari


    • Anonyymi

      Itsepalvelukassoja ollaan poistamassa vauhdilla Ruotsissa, koska tavaroiden hävikki on kasvanut liian suureksi. Suomessa ollaan myös tarkkailemassa hävikkiä ja osa on jo poistanut kassoja käytöstä. Osuuskauppa oli puolestaan väärin hinnoitellut elintarvikkeista osan ja saanut huomautuksen, korjannut alkuviikosta virheitään.

      • Anonyymi

        Joo, olen katsellut näitä itsepalvelukassojen jonoja, mutta gestapo vahtii joka kassan päässä. Ainoa, millä voi huijata, on punnitus. Ota halvimmasta hintalappu kalliimpaan ostokseen.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No ei tuo järin kätevältä vaikuttanut. Miten tossa meni maksu, suoraan luottokortilta? 🤔Ihan hyvä idea silti. Hesassa ainakin on pikkusia ruokakiskoja missä ei ole henkilökuntaa laisinkaan.

        Pöljiä nuo jenkit, kun niillä ei ole noissa pahvipusseissa kahvoja 🤣


    • Anonyymi

      Kätevä järjestelmä. Viivakoodin lukija tunnistaa koriin laitetut tuotteet. Ostosten hinta näkyy näytöllä. Jos on alkomaholia niin henkilökunta tarkistaa ostajan tiedot henkilökortista. Varastaminen on hankalaa koska menet tunnistimen läpi poistuttaessa. Maksu puhelimen ohjelmalla. Löytyy muitakin tupe filmejä järjestelmästä jos kiinostaa:)

      • Anonyymi

        Ahaa, maksu menee luurin äpsillä, näppärää. Milloinhan nähdään nurmeksessa tuollainen... 🤔🤣


    • Anonyymi

      Saisipa suomessakin viinaa kaupoista 24/7....

    • Anonyymi

      Onpa kiva kävellä kassan ohi, kun ei tarvitse maksaa kuin osa tavaroista, niin tulee suoraa bonusta ostoksista.

    • Anonyymi

      Onneksi paljon käteistä on niin voi maksaa ostokset normaali kassoilla missä myyjä ja osa viellä todella kauniita🤩😍

      • Anonyymi

        Olisiko aika käydä Specsaversilla? 🤔


      • Anonyymi

        Omistatko rahti-hameen?


    • Anonyymi

      Eikö sippikylässä ole itsepalvelu kassoja?

      • Anonyymi

        Eipä oo täällä tuo pussihousu aate jarruttaa sentuloo.


    • Anonyymi

      Juoksukaljat kun ottaa, ei siinä kerkii jonottaa... 🏃‍♂️🍺

    • Anonyymi

      Niinkauan, kun ei hinnoissa näy, pönötän oikealla kassalla. En tietääkseni ole minkään kaupan työntekijä. En tee kauppojen hommia.

    • Anonyymi

      Itsepalvelukassat edustavat vain kauppaketjujen ahneutta, että kaikesta pitää tinkiä. Pienellä palkalla ja älyttömillä työajoilla oleva työntekijäkin pitää saada kortistoon poistamalla henkilökassat.

    • Anonyymi

      On ainakin apteekissa ja S marketissa Porokylässä. Käytän niitä nykyään. Alennus tuotteita ei voi ostaa eikä alkoholia.

    • Anonyymi

      Parempi ettei tulekaan.

    • Anonyymi

      Ottaako automaatti myös taskuissa olevista tuotteista hinnan.

    • Anonyymi

      Korjataan muutamia väärinkäsityksiä. Työskentelen kaupan alalla.

      Yksikään kaupan alalla oleva ei näiden kassojen takia ole potkuja saanut. Nekin vaatii oman työnsä, valvontansa. Ne on laitettu sinne siksi että osa asiakkaista niitä haluaa. Sitä kutsutaan asikaspalveluksi. Ei kauppa niistä mitään etua saa, vaan ne on siellä siksi että osa asiakkaista sellaisia haluaa. Monella se on vaikea tajuta. Että sekin on asikaspalvelua, että asiakas ei halua mitään palvelua vaan haluaa suoriutua nopeasti kaupasta pois ilman jonottamisia.

      Väärinkäytöksiä on hieman ollut, mutta ihan samaahan voi tehdä palvelukassalla. Nämä hintalappujen ja puntarin kanssa pelleilijät on niin marginaalia ja naurettavaa että se ei kaupan tuloksessa edes näy. Ne jotka oikeasti pöllii, ne ei kassaa ja sen tapaa valitse eikä liimaile vääriä hintalappuja. Ne ottaa kamat kantoon ja kävelee ulos kaupasta.

      Itse käytän aina itsepalvelukassaa jos varsinaisella kasalla on yhtään ihmistä edessäni. Jos on useampia, valinta on sitäkin selvempi. Kun oppii ne itsepalvelukassat vedän ostokseni niistä läpi nopeammin kuin taitava kassa! Ja kun lähimaksu toimii kelloa heilauttamalla voi vaan todeta että homma sujuu. Itsepalvelukassoilla ei koskaan ole vielä tarvinnut jonottaa.

      Jos palvelukassalla (mikä se palvelu nyt siinä oikeesti on?) (ei mikään) (itse sen kortin kanssa joudut huseeraa) ei ole ketään, sitten valitsen sen.

      On hyvä, että erilaisille ihmisille tulee erilaisia tapoja toimittaa kaupassa asiointi. Useathan ei viitsi enää kauppaan mennä ensinkään vaan tilaavat ruuat suoraan kotiin!

      On totta, että pankkien suhteen tässä on menty liiallisuuksiin, fyysisiä pankkeja ei enää ole ja jos nettipankki ei maistu, olet pulassa pahemman kerran. Mutta päivittäinen ruokakauppa on hieman eri. Sekin tulee menemään vääjämättä verkkoon ja lisää siihen, että ruoka tilataan kotiin. Suomi on tässä jälkinunassa, nettikaupan osuus on vasta 1-3 % mutta se tulee kasvamaan. Englannissa se on jo noin 15% !

      Tässä teille faktaa. Jokainen saa valita millaista kassaa käyttää, se on sitä asiakaspalvelua ja demokratiaa!

      Ei mulla muuta, hyvää yötä nurmekseen! 🙋🏽‍♂️💖

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu, näihän se on. Mukava joskus lukea asiallisia ja asiaa olevia viestejä eikä jonninjoutavia horinaviestejä.


    • Anonyymi

      harvoin täällä palstalla tulee asiallista, nyt tuli.

    • Anonyymi

      Vuoden eka asiallinen juttu täällä.

    • Anonyymi

      Oisko toi se nurmekseen muuttanut, nyt alko hameen helma vipottaa, älyä nurmekseen??

    • Anonyymi

      Onko täå se n 50 mies joka muutti nurmekseen? Näitä tarvitraan.

    • Anonyymi

      Juuri se, sillä on sähköskuutta, helppo havaita, koska montakaan skoottaa ei nusessa ole.

    • Anonyymi

      Yksineläjälle ei niitä ostoksia yleensä kovinkaan paljon ole. Se on uskomattoman nopeaa kun menee itsepalvelu kassan läpi. Sanotaan vaikka 10 tuotetta.

      Viuh vetelen ne skannerin läpi sitten painan nappia maksa ja vilautan älykelloa päätteelle. Koko toimitukseen menee noin 30 sekuntia! 🥴🙋🏽‍♂️

      Ne laskutasot on yleensä aika niukat ja jos ostoksia iso kärrillinen, ja olet yksin, silloin saattaa tulla haastetta ja homman nopeus kokee pahan infaation.

    • Anonyymi

      Onko Nurmeksessa tee se itse kassoja olisin utelias kokeilemaan?
      En ole mikään Aino Ritari vaikka eläkeellä olenkin jo 😁

      • Anonyymi

        On

        Tänään huvitti kun just enne ysii menin kaupaan, kassalla hirveet jonot, tee se itse kassa vapaana. Jösses miksi ette käytä niitä!

        Usein kun postinkin palvelut on kaupassa, niin kassa hädissään kun paketin hakijat jonottaa ja ostosten tekijät jonottaa.. siin tietää töitä tehneensä päivän päätteeksi.

        Selitys, että haluaa "oikeaa palvelua" ontuu, vai onko se oikea palvelu sitä, että jonotat tuskasen pitkään? 😂 Mä mielummin palvelen itse itseäni, ettei tarvi tuskasena kökkiä jonossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On

        Tänään huvitti kun just enne ysii menin kaupaan, kassalla hirveet jonot, tee se itse kassa vapaana. Jösses miksi ette käytä niitä!

        Usein kun postinkin palvelut on kaupassa, niin kassa hädissään kun paketin hakijat jonottaa ja ostosten tekijät jonottaa.. siin tietää töitä tehneensä päivän päätteeksi.

        Selitys, että haluaa "oikeaa palvelua" ontuu, vai onko se oikea palvelu sitä, että jonotat tuskasen pitkään? 😂 Mä mielummin palvelen itse itseäni, ettei tarvi tuskasena kökkiä jonossa...

        No niinpä.. sitten jotka osaa hoitaa homman itse ja ne jotka haluu palvelua, koska se itsepalvelu haastavaa, heidän ei tarvi jonottaa, kaikki voittaa!


    • Anonyymi

      Maailmn paras keksintö ei tarvitse enää jonottaa hitaiden kolikonlaskijoiden perässä.

      • Anonyymi

        Niinpä.. ja sitten veikkaajat, jotka kassalla vetää taskusta läjän niitä ruttuusia veikkaustositteita ja siinä sitten alkaa ihmettely.. huh huh!


    • Anonyymi

      Kaikki saa itse valita suomessa, millaisella kassa asioitsee. Suomi on demokratia. Itse valitsen aina tee se itse kassan jos sellainen on :)

      Esim koli kyläkaupassa ei ole, joutuu ihan asioimaan ihmisen kanssa 😵😏

    • Anonyymi

      nurmekse tarvitan itse kassa. ruoka on liian kallis

    • Anonyymi

      Olen tehnyt SEN kassalla itse!

    • Anonyymi

      Juoksukaljakassoja ei Nurmekseen tarvita, monessa maassa niitä jo hävitetään hävikin vuoksi

      • Anonyymi

        Höpö höpö.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      423
      2954
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2276
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      348
      1976
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1893
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1747
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1140
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe