Olin saunomassa yhen kaverin kanssa. Sillä oli tosi pieni ja Rupes seisoon pukkarissa. Mietin jälkeenpäin olisko pitänyt antaa käsihoito säälistä.muna oli vain vähän pitempi kuin mun käsi (n.8cm)
Vastaukset 4
- Anonyymi
On sulla sitten aika lyhyt käsi.
- Anonyymi
Mun yhdellä kaverilla on myös pieni kulli. Vaimo antaa hänelle sääliseksiä säännöllisesti, mutta se heidän seksitapa on sellainen että mies hinkkaa sitä häpyluutaan vaimoni klitorista vasten ähetyssaarnaajassa. Ei niinkuin sisäänulos, vaan niinkuin ylösalas. Tai jos vaimo on päällä, niin vaimo hieroo klitoristaan sitä vartta vasten. Spermaa tulee siltä jätkältä kyllä ruhtinaallisesti.
- Anonyymi
Toi tekee törkeän hyvää normi kullillakin
- Anonyymi
Tottakai, olisit vielä imenyt posket lommolla
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3871497- 65981
- 116935
- 91923
- 74913
- 94711
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50629En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56614Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku115612