Suurin harmituksen aihe?
Mikä nyt harmittaa eniten?
111
1566
Vastaukset
- Anonyymi
Se että pitäisi jaksaa tehdä kaapeille ja ja kaikelle ylimääräiselle romulle siivous mitä ei enää tarvii. On vaan pakko jaksaa eikä siirtää eteenpäin, ainakin kerran vuodessa olisi hyvä niin tehdä. Olen jo saanut kyllä aikaiseksi jo hyvän alun. Laiskottaa nyt ihan kympillä.
- Anonyymi
Se, ettei hänestä kuulu mitään.
Varmaan koomassa?- Anonyymi
No aika läheltä on pitänyt...raskaat vuorot ja kaikki muu aika, todellakin, koomassa.
- Anonyymi
Tällä hetkellä ei mikään harmita kiitos eilisen
- Anonyymi
Ei kyllä oikein mikään, suunta on oikea ja en tarkoita tällä hallitustunnustelua☺️
- Anonyymi
E oo tullu lotto jokerista viäkään pääpottia perkula...
- Anonyymi
Kaikki harmittaa mikään ei onnistu.
- Anonyymi
Se on tämä ikäväntunne, mikä harmittaa ajoittain, ei onneks koko aikaa. Kipeenä ollu jo jonkin, sekin harmittaa kun ei jaksa oikeestaan mitään. Mutta hienoa on, että tulee kesä, kevät jo pitkällä ja linnuilla näyttää olevan kuhertelut meneillään ja pesiä rakentavat. Pareittain iltaisin lentelevät, kun aiemmin lensivät porukalla. Lumet lähtee vauhdilla :) kesä ♥️
Koko elämä.
- Anonyymi
Noo eikait nyt sentään? 🙂
- Anonyymi
Kaikki omat epäonnistumiset. Häpeän ihan hirveästi joitain sanomiani asioita. Olisinpa sen naisen kanssa nyt yhdessä ja puhuisimme kauniisti ja voisin puhua tästä häpeästäkin hänen kanssaan.
- Anonyymi
Eikai tässä nyt mitään vakavaa ole tapahtunut. Olisi ihanaa jos voisimme puhua kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai tässä nyt mitään vakavaa ole tapahtunut. Olisi ihanaa jos voisimme puhua kaikesta.
Häpeän aiheet eivät liity häneen.
- Anonyymi
Kerro hänelle tuo, mitä kirjoitit tänne. Ehkä teillä olisi vielä mahdollisuus puhua ihan kaikesta.
- Anonyymi
Etkö voisi puhua?
Ajoissa.
Minulla samanlainen tuntemus. En kylläkään voi enää lähestyä miestä. Hän ei suostunut puhumaan ajoissa tai itse asiassa ei kai sitten välittänyt, rakastanut. En tiedä syistä tarkasti mitään. Luovutti. Halusi erota. Nyt se just sitten tehty.
En tunne mitään. Olen pökertynyt ihmetyksestä. Pystyynkuollut.
Olin niin huono? Ei minussa ollut mitään? Hän ei tuntenut mitän menettämispelkoa. Ilmeisesti ei (enää, jos koskaan) rakastanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö voisi puhua?
Ajoissa.
Minulla samanlainen tuntemus. En kylläkään voi enää lähestyä miestä. Hän ei suostunut puhumaan ajoissa tai itse asiassa ei kai sitten välittänyt, rakastanut. En tiedä syistä tarkasti mitään. Luovutti. Halusi erota. Nyt se just sitten tehty.
En tunne mitään. Olen pökertynyt ihmetyksestä. Pystyynkuollut.
Olin niin huono? Ei minussa ollut mitään? Hän ei tuntenut mitän menettämispelkoa. Ilmeisesti ei (enää, jos koskaan) rakastanut.Kuulostaa kusipäätä. Olet onneks kun pääsit moisest eroon. Jos tolleen vaan lähtee niin saa mennäkin. Olet ansainnut jotain paljon parempaa!
- Anonyymi
Ei meistä tullut joutsenia. Hän kaipailee täällä Teenaista.
- Anonyymi
Ai minuako kaivattais täällä? No ohhoh, sepäs vasta oliskin. Teenainen
- Anonyymi
Älyttömän uupunut arkeeni. Voisin nukkua sata vuotta. 😩
- Anonyymi
Se, että joutuu jaksamaan ja kestämään yksin. Ei ole ketään antamassa edes halausta.
- Anonyymi
Syntyminen ja eläminen vailla vapaata tahtoa yhteiskunnan ehdoilla ja orjana.
- Anonyymi
Smash capitalism
- Anonyymi
Ruoka alkaa olla loppu
- Anonyymi
Kun en saa mikolta suusexiä
- Anonyymi
Vajaat harvemmin saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vajaat harvemmin saa.
Vajaat nimeomaan saa. Et ehkä itse tajua omaasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vajaat harvemmin saa.
Tätä täytyykin miettiä nyt kovasti, miksi kukaan vastaisi provoon näin?
- Anonyymi
Tällä hetkellä eniten harmittaa, kun en saanut yhteyttä kaivattuuni. En saanut tilaisuutta jutella hänen kanssaan. Se. Se harmittaa ihan hemmetisti.
- Anonyymi
Se, että joutuu kärsimään, onneksi on lääkkeitä olemassa. Ymmörrän kyllä täysin niitä ihmisiä jotka eivät kestäneet ja halusivat lähteä.
- Anonyymi
Yhä vaan toi ryysyn hyökkäys Ukrainaan!
- Anonyymi
Jep loppuispa se rahoitus jo
E että pitää aina ihastua niihin, joihin ei ole mitään saumaa. Liian kallis maku.
- Anonyymi
Se harmittaa ja surettaa, että se viimeinen kerta kun juttelin hänen kanssaan, en tiennyt sen olevan viimeinen kerta. Jos olisin tiennyt, olisin jotenkin tehnyt selväksi hänelle tunteeni ja sen että haluaisin hänen kuuluvan elämääni. n>m
- Anonyymi
Joutui pinnistää ja olla yltiösosiaalinen ja "switched on" viime aikoina ja se vei mehut ihan kaikesta ja nyt väsymys ja sen aiheuttama saamattomuus taas turhauttaa, masentaa ja ahdistaa... Keho ei vieläkään ole palautunut ja uni on mitä sattuu, katkonaista. Arjen tehtävälista ehti kasvaa muutaman viikon aikana ja harrastuksiakin on ikävä, mutta kun energiaa ei ole. Miksi elämäni on tällaista? 😞
Sinua, mies, siellä sentään jaksan vähän ikävöidä. 💔 Oma typeryys, liikakin avoimuus ja suorapuheisuus. Elämää vain, opiksi tämäkin.
- Anonyymi
Mitä kuuluu?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kuuluu?
Paskaaks tässä, niin sanotusti.
Leppoisa päivä, kävin kävelyllä leidin kanssa ja nyt sitten jotain muuta touhua kotosalla, sivutoimista palstailua ja kuudelta sitten katsomaan leidien lätkää.
Kuis ittelläs?- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Paskaaks tässä, niin sanotusti.
Leppoisa päivä, kävin kävelyllä leidin kanssa ja nyt sitten jotain muuta touhua kotosalla, sivutoimista palstailua ja kuudelta sitten katsomaan leidien lätkää.
Kuis ittelläs?Joten kuten. Hieno ilma käytiin sakin kanssa pyöräilemässä.
Anonyymi kirjoitti:
Joten kuten. Hieno ilma käytiin sakin kanssa pyöräilemässä.
Hieno on tosiaan keli, on ollut kiva ulkoilla pääsiäisenä. Ja kun on toi lasitettu parveke länteen päin melkein tornin huipulla, niin sielläkin tarkenee hyvin jo puolesta päivästä lähtien. No kissat siellä enemmän viihtyy, aamusta iltaan 🤗
- Anonyymi
Hieno on tosiaan keli, on ollut kiva ulkoilla pääsiäisenä. Ja kun on toi lasitettu parveke länteen päin melkein tornin huipulla, niin sielläkin tarkenee hyvin jo puolesta päivästä lähtien. No kissat siellä enemmän viihtyy, aamusta iltaan 🤗
Onko muita eläimiä kun kissoja?
Me suunnitellaan koiran ostoa. Anonyymi kirjoitti:
Me suunnitellaan koiran ostoa.Sokeritoukkia, katit niitä ihmettelee ja välillä syö, pitää kannan kurissa 😂
Koirahan olisi kiva, saisi lenkkikaverin ja seuraa muutenkin. Miten se muuten sopii teidän elämään, kun sehän vaatii sitten huoltoa ja huomiota?- Anonyymi
Sokeritoukkia, katit niitä ihmettelee ja välillä syö, pitää kannan kurissa 😂
Koirahan olisi kiva, saisi lenkkikaverin ja seuraa muutenkin. Miten se muuten sopii teidän elämään, kun sehän vaatii sitten huoltoa ja huomiota?Meillä on myös sokeritoukkia ☺️. Hyvin koira sopii perheeseen se tulee vasta lähempänä kesää niin aina täällä joku on. Minä enimmäkseen lenkitän ja uskon että tyttö tykkää siitä puuhasta myös.
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on myös sokeritoukkia ☺️. Hyvin koira sopii perheeseen se tulee vasta lähempänä kesää niin aina täällä joku on. Minä enimmäkseen lenkitän ja uskon että tyttö tykkää siitä puuhasta myös.
No sittenhän tilanne on hyvä, huoltajia löytyy 🤗
Kyllä tyttö varmasti ilahtuu lenkkikaverista myös ja oppinee nauttimaan ulkoilutuksesta muutenkin. Varmaan enää tarvitsee miettiä millainen koira 😁- Anonyymi
No sittenhän tilanne on hyvä, huoltajia löytyy 🤗
Kyllä tyttö varmasti ilahtuu lenkkikaverista myös ja oppinee nauttimaan ulkoilutuksesta muutenkin. Varmaan enää tarvitsee miettiä millainen koira 😁Sekin on tiedossa.
- Anonyymi
Millainen turriainen suunnitteilla?
Sellainen aika pieni.
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen aika pieni.
Se lienee hyvä valinta, varsinkin jos kyse on ensimmäisestä koirasta. Ja pieni mahtuu moneen paikkaan, on myös helpompi kuljetettava kun tarvitsee pidemmälle siirtyä. Eikä tietenkään ole kenenkään vinkkelistä pelottava ja pienempikin ihminen saa hallittua talutushihnaa.
Onko rotu jo päätetty?- Anonyymi
Se lienee hyvä valinta, varsinkin jos kyse on ensimmäisestä koirasta. Ja pieni mahtuu moneen paikkaan, on myös helpompi kuljetettava kun tarvitsee pidemmälle siirtyä. Eikä tietenkään ole kenenkään vinkkelistä pelottava ja pienempikin ihminen saa hallittua talutushihnaa.
Onko rotu jo päätetty?Aikalailla jos nyt ei muutoksia tule. Ne ovat nyt viikon ikäisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Aikalailla jos nyt ei muutoksia tule. Ne ovat nyt viikon ikäisiä.
Oijoi, ihan pieniä pehmoleluja tällä hetkellä 🤗😍
Haluatko kertoa mitä rotua he ovat?- Anonyymi
Oijoi, ihan pieniä pehmoleluja tällä hetkellä 🤗😍
Haluatko kertoa mitä rotua he ovat?En halua haittaako? Luovutus ikä on 7-8viikkoa. Sitten haen koiran pitää kattoa että miten isolla porukalla mennään.
Anonyymi kirjoitti:
En halua haittaako? Luovutus ikä on 7-8viikkoa. Sitten haen koiran pitää kattoa että miten isolla porukalla mennään.
Ei todellakaan haittaa, sinä saat itse valita mitä palstalla juttelet, luonnollisestikin 😊
Varmaan kannattanee mennä pienellä porukalla, ettei pikkuturriainen säikähdä väkijoukkoa. Saa aikaa omaksua uudet omat ihmiset ja tottua siihen ettei emo olekaan enää hoivaamassa 🤗- Anonyymi
Ei todellakaan haittaa, sinä saat itse valita mitä palstalla juttelet, luonnollisestikin 😊
Varmaan kannattanee mennä pienellä porukalla, ettei pikkuturriainen säikähdä väkijoukkoa. Saa aikaa omaksua uudet omat ihmiset ja tottua siihen ettei emo olekaan enää hoivaamassa 🤗Lähinnä omaa sakkia tarkoitin.
Tiedän tuon asian minkä kirjoitit. Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä omaa sakkia tarkoitin.
Tiedän tuon asian minkä kirjoitit.Omaa sakkia toki, ei sinne tietenkään vierasta porukkaa haalita mukaan. Mutta sen pikku pennun kannalta olisi parempi, että porukka pysyy minimissään alussa, ehkä kaksi ihmistä olisi aika hyvä. Se on sille kuitenkin hirvittävän pelottava tilanne ja muutos.
- Anonyymi
Omaa sakkia toki, ei sinne tietenkään vierasta porukkaa haalita mukaan. Mutta sen pikku pennun kannalta olisi parempi, että porukka pysyy minimissään alussa, ehkä kaksi ihmistä olisi aika hyvä. Se on sille kuitenkin hirvittävän pelottava tilanne ja muutos.
No en luullutkaan että luulisit että tarkoitan että lähtisimme esim lasten kavereiden vanhempien kanssa. 😂Kaksin tai koko omalla sakilla en vielä tiedä.
Anonyymi kirjoitti:
No en luullutkaan että luulisit että tarkoitan että lähtisimme esim lasten kavereiden vanhempien kanssa. 😂Kaksin tai koko omalla sakilla en vielä tiedä.
Mitä, etkö? 😛 Mä jotenkin ajattelin että lähdet noutoreissulle muksun ja Lahden Namikan joukkueen kanssa. Plus huoltohenkilökunta, tietty 😂
Vähemmän on enemmän, niin koita pitämään joukkue pienenä, sen pikkuisen vuoksi. Se tarttis muutaman päivän aikaa olla mahdollisimman pienen porukan jaloissa, että tottuu muutokseen ja oppii ne omimmat ihmisensä. Pari viikkoa olisi jo mahtava aika, mutta varmaan noin viikkokin riittää.- Anonyymi
Mitä, etkö? 😛 Mä jotenkin ajattelin että lähdet noutoreissulle muksun ja Lahden Namikan joukkueen kanssa. Plus huoltohenkilökunta, tietty 😂
Vähemmän on enemmän, niin koita pitämään joukkue pienenä, sen pikkuisen vuoksi. Se tarttis muutaman päivän aikaa olla mahdollisimman pienen porukan jaloissa, että tottuu muutokseen ja oppii ne omimmat ihmisensä. Pari viikkoa olisi jo mahtava aika, mutta varmaan noin viikkokin riittää.Nii viikko tai kaksi taitaa olla.
Anonyymi kirjoitti:
Nii viikko tai kaksi taitaa olla.
Pari viikkoa olis hyvä, siinä ajassa ehtii tottua muutokseen ja kotiutua, saa sen perusturvallisuuden tunteen takas.
- Anonyymi
Pari viikkoa olis hyvä, siinä ajassa ehtii tottua muutokseen ja kotiutua, saa sen perusturvallisuuden tunteen takas.
Juu nii on kaksi viikkoa. ☺️
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Ainahan asiat ei kuitenkaan ole ihan vinksallaan vaikka itse niin ajattelee.
Oma kupla on ihana, etenkin jos sieltä ei näe ulospäin 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me suunnitellaan koiran ostoa.Älkää helvetissä ottaako sellaista riesaa itsellenne!varsinkaam kerros-tai rivitaloon naapurien kiusaksi. Ootte aina sidottuja koiran pissatukseen eikä sitä voi vielä kaikkialle. Onko hoitopaikka ja tahtoa sitoutua yli 10 vuodeksi siihen? Se tietää kuluja, lenkkiä, kotona oloa koko elämä sen jälkeen ja paikat syöty ja lattiat ja nurkat kustu /järsitty pilalle..ei-tempore -menot saa unohtaa. Tiedän mistä puhun, ollut kaksi koiraa ja yhtäkään ei enää tule.Ikinä:Ottakaa vaikka akvaariokaloja. Ne ei tarvi ihmistä 24/7! :D
- Anonyymi
Epämääräiset työkuviot ahdistaa
- Anonyymi
Turpulenssia vai ihan vaan perusressiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turpulenssia vai ihan vaan perusressiä?
Suunta hukassa
- Anonyymi
Minua harmittaa se, että pari täällä majailevaa ei ole vieläkään kuoIIut vaikka aIkon kanssa selvästi on ongelmaa. Joisivat jo itsensä hengiltä. Se miesvihaaja mieheksiväittäjä ja toinen on se nikillisten kiusaaja muina esiintyvä maalittaja. Toivon aidosti ja oikeasti heille nopeaa kuoIemaa.
- Anonyymi
Unohda Heidät.Älä Lue heidän otiskoit tai jutut jos heidät tunnistat muka?.Kenekään ihmisen kuolemaa ei pidä toivoa.Muista karman laki.Edestäsi löydät elämästäsi aikana viellä ihan kaiken niin hyvät kuin pahat tekosi ja sanasi.
- Anonyymi
Tämä ei majaile. Tulin tarkistamaan yhden viestin tai siis tekstin, kunhan vain löydän sen. Miksi mun pitäis olla kuollut? Aiemmin yritin tuossa tulla katsomaan, löydänkö sen tietyn kohdan, kun en muista, missä ketjussa se olikaan, mutta tulikin äkkilähtö kauppaan ja nyt tulin uudestaan etsimään sitä tekstiä. Miten sä noin voit sanoo, että pitäisi olla kuollut?! Johan on outoa. En tullut tänne majailee kuten sanoin yöllä,, etten enää palaa tänne, mutta tiettyjen asioiden takia on pakko tulla ja löytää se teksti. Sori jos se pilaa sun päivän.
- Anonyymi
Kuppi on aina puolityhjä voi voi mikäs tähän auttaisi
- Anonyymi
Juuri nyt ei mikään, hyvällä fiiliksellä. Kesä tulee hurjaa vauhtia!
- Anonyymi
Kurja olo. Paranee koko ajan, mutta normaalimpi. Voisin haluta huomiota mutta tajusin juuri että taitaa tuntea myös itse samaa. Ja enemmän. Voi kun tämä olisi pian ohi.
- Anonyymi
Mikä vetää olon kurjaksi? Oletko sairaana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vetää olon kurjaksi? Oletko sairaana?
Kyllä tunnen itseni sairaaksi. Jotain tapahtuu aina kun alan olla kunnossa, ja töissä. Tai jos "elän" liikaa. En tiedä mistä johtuu tai kuka tekee jotakin? Miksi? Se on hirveä tunne, joskus herään siihen, on helpottunut. Ihan kuin joku yrittäisi kiristää tai jollekin tapahtuu jotain jonka tunnen tai luulee että teen jotain ja alkaa se juttu. Nyt kun kirjoitan tästä, niin vihloo päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tunnen itseni sairaaksi. Jotain tapahtuu aina kun alan olla kunnossa, ja töissä. Tai jos "elän" liikaa. En tiedä mistä johtuu tai kuka tekee jotakin? Miksi? Se on hirveä tunne, joskus herään siihen, on helpottunut. Ihan kuin joku yrittäisi kiristää tai jollekin tapahtuu jotain jonka tunnen tai luulee että teen jotain ja alkaa se juttu. Nyt kun kirjoitan tästä, niin vihloo päässä.
Mitä enemmän yritän elää elämääni joku tekee jotain. Ei ole ollut aina näin. Ihan kuin joku eläisi tietousuudellani ja kun yritän saada sitä omaan käyttööni niin joku alkaa "raivoamaan". Tuntuu kuin pääni olisi täynnä matoja jotka imevöt tietoa ja elämää. Kaksi kertaa kuukauden aikana ovat iskrneet niin kovaa, että pelkään että aivot on jo turvoksissa iskuista. Voimakkaita, jopa tappavia. Näistä kun puhuu niin kuulostaa hullulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä enemmän yritän elää elämääni joku tekee jotain. Ei ole ollut aina näin. Ihan kuin joku eläisi tietousuudellani ja kun yritän saada sitä omaan käyttööni niin joku alkaa "raivoamaan". Tuntuu kuin pääni olisi täynnä matoja jotka imevöt tietoa ja elämää. Kaksi kertaa kuukauden aikana ovat iskrneet niin kovaa, että pelkään että aivot on jo turvoksissa iskuista. Voimakkaita, jopa tappavia. Näistä kun puhuu niin kuulostaa hullulta.
Nämähän on oikeus selvittää? Mitä tämä tappaja haluaa? Ja se on juuri oikea sana? Venäläiset selvittää kyllä, en usko että on venäläisiä vaikka niin yrittävät vakuuttaa. Naisia aistin olevan osittain motiivi. Mitäs jos heidän aivonsa "hakattaisiin"?
- Anonyymi
Oliko tarpeeksi rakkaudellinen viesti ❤️😍😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiristetäänkö sinua jostain syystä?
Oletko valvovan silmän alla?
Mikä se syy voisi olla?
Tietääkö läheisesi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sellaisia oloja se netissä hokkuspokkustelu ätmi teettää, kauheesti kaikkee hälyääntä ym
- Anonyymi
Hakkaavat horot kuulostaa aika punkilta pääfinaali nimeltä ätmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakkaavat horot kuulostaa aika punkilta pääfinaali nimeltä ätmi
Bändin nimeltä satana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bändin nimeltä satana
Naisen kohdalla musta huumori on medikalisoitavissa helposti varsinkin maallikoiden toimesta on diagnostiikkaa joka lähtöön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen kohdalla musta huumori on medikalisoitavissa helposti varsinkin maallikoiden toimesta on diagnostiikkaa joka lähtöön
Finally i own this after the autocorrectfiasko so blow this you suckers
- Anonyymi
Jatkuvasti jotain sellaista, että joutuu pitämään omista oikeuksistaan kiinni. Harmittaa, suututtaa, ei jaksaisi. Jostain sataa aina p*skaa niskaan, sellaista mitä ei itse ole aiheuttanut tai mitenkään ansainnut. Väsyttää, v*tuttaa.
- Anonyymi
Mietin että miksi minulle tulee tällaista jatkuvalla syötöllä? Eräs kaverini sanoi, että on niitä murheita muillakin, mutta että ne vaan hoitaa ne asiat. Joo hoidan hoidan, ei siinä mitään. Mutta kun en jaksaisi aina sitä, että on jonkun kanssa aina joku vääntö päällä. Mun energiat on mennyt ja jostain pitäisi saada lisää. En tiedä mistä, elämän suorittaminen ei kiinnosta ja siltä tämä nyt on tuntunut. Haluaisin itkeä jonkun olkaa vasten, mutta ei ole ketään sellaista. Tai siis on ystäviä, mutta ei niille voi kaikesta valittaa, ettei menetä heitä. Siis kun tuntuu että on KOKO AJAN jotakin. Ruokakaan ei nyt maistu.
- Anonyymi
Sama täällä ja sama tuntuu pätevän siihen kun haluaisi olla tuolla ihan relax vaan ja aivot off-asennossa ni sit tulee jotkut mistään mitään tietämättömät mulkkaamaan, että mitäs täällä ja mitä meinaat. Esim istahtaa perseelleni en tykkää seisoa noin särmänä kuin sää
- Anonyymi
Et aiheuttanu, vaikuttanut, ansainnut.
Mikäs pehmolelu, itse viattomuus, sinä olet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et aiheuttanu, vaikuttanut, ansainnut.
Mikäs pehmolelu, itse viattomuus, sinä olet?Kirjoitin erotukseksi, että NYT ei ollut edes oma vika. Kun joskus tiedän, että on se oma osuus. Mutta en kyllä ymmärrä miten paha olo ihmisellä täytyy olla, että tulee ilkeilemään toisten kirjoituksiin?!
- Anonyymi
Se, että Topias ei tykkää minusta.
- Anonyymi
Tykkäätkö sinä minusta? Pystytkö elämään näin? Eihän tähän tarvita tätä palstaa kauaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö sinä minusta? Pystytkö elämään näin? Eihän tähän tarvita tätä palstaa kauaa?
Mutta hän on tyttö, Angelica.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tykkään Topiaksesta.
Elämään näin? Eli siis miten?
En haluaisi olla täällä palstalla enää sekuntiakaan .
- Anonyymi
Tein työtä asian eteen, jonka luulin olevan elämäni perusta, mutta se olikin ilmeisesti vain huono vitsi.
- Anonyymi
Parisuhteesi?
- Anonyymi
Kun rahat ei riitä elämiseen. Hernekeitto ja kaurapuuro tulee korvista ulos. Ketuttaa ihan huolella.
- Anonyymi
Eniten vituttaa kaikki. Lue tämä kirja.
- Anonyymi
Aina kun luin omaa elämää, se tuhotaan. Kaikki mitä teen, satsaan ja voin lohduttautua, saada itse varmuutta, laitetaan matalaksi. Se masentaa. Oikein kunnolla. Päähän koskee, nukuin viime yönä vähän. Aina kun elämän iloa, se viedään. Rehellisesti sanoen oli suku mikä tahansa, niin mammojen touhut, ja perisuomalainen tapa vituttaa, ahdistaa ja ei tuo mitään elämäniloa. Ehkä se on lääkekuuri, univaje ja joku stressipurkaus mikä masentaa. Ikinä et pääse siihe milloin kaikki oli tosi hyvin. Yrität keksiä tilalle muuta, mutta koska kaikkien elämä on yhtä tylsää ja, tasapainoista et sitä ikinä saa. Edellinen paikka, vedä vaan leggingsit jalkaan ja ole hapan. Kaikkea mitä yrität tuoda mikä tuo iloa, laitetaan matalaksi.
- Anonyymi
Suomen alsajo harmittaa
- Anonyymi
Ihmisten tyhmyys. Ajattelemattomuus.
- Anonyymi
Lääkäripelko. Kovat on kivut. Pelkään niin paljon että halua lääkäriin. Liikaa huonoja kokemuksia.
- Anonyymi
Lähes kaikki. Vaikea elämä. Traumat. Hoidon puute. Narsisti mies. Ei liiaksi tekemistä enää. Yksinäisyys. Itsekkäät lapset.
- Anonyymi
Se että Niko Saarinen lähti muka joskus armeijasta kahden tunnin jälkeen koska hänellä
oli niin mukava työpaikka. Pazkapuhetta, ei armeijasta lähdetä yhtään minnekään
ilman erittäin pätevää syytä. Työpaikan mukavuus ei ole mikään syy. Miksei hän kerro
totuutta asiasta? Toinen harmitus on että nuo ”poikkeavat” saavat automaattisesti
juontopestit ja tuo onneton tyyppi jopa palkittiin, silloin joku osaava jäi palkinnotta! - Anonyymi
No, kun Anosta ei tullut ministeriä!
- Anonyymi
ton yhden riehuminen palstalla ja kaikkien muiden haukkuminen paitsi itsensä.
- Anonyymi
Se kun kukaan ei luota kykyihini. Kaikki luulevat, että olen täysi tollo enkä osaa mitään. No, ehkä se sitten on totta.
- Anonyymi
Ei tuu mitään mieleen. Feeling fine.
- Anonyymi
Harvassa on ne ihmiset jotka oikeesti kunnioittaa.
- Anonyymi
ja se että oon edelleen väärien ihmisten ympäröimänä. Ne oikeet, ne pystyy edelleen laskeen yhellä kädellä.
- Anonyymi
Se, että parisuhde on kriisissä ja minä olen syypää.?!En saa anteeksi yhtä pientä asiaa ja hän ei suostu puhumaan. Edes puhelimessa.Henkistä väkivaltaa, siltä se tuntuu. Pitää minua piinassa ja joudun ottamaan rauhoittavia illalla että saan nukuttua. Kyllä vitutttaa kuin pientä eläintä! En tiedä jatkuuko suhde vai ei koska ” hän miettii”. Mitä miettimistä on, jos välittää yhtään toisesta? Ilmeisesti ei välittänyt tarpeeksi? Miksi hän tekee näin?
- Anonyymi
Ei mikään. Olen vapaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975898Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442797- 442277
- 932019
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381981Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291375- 761342
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131257Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41197Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831193