ja tunteesi tunnustamisen kanavana ihastuksellesi tosielämän kontaktin sijaan?
Onko välit nyt palstan avulla parantuneet paremmaksi kuin yksityisviestien avulla?
Miksi luotat tai luotit palstaan viestin välineenä
34
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ei meillä koskaan mitään katseita enempää. En ota tuntemattomiin yhteyttä muuten vaan.
- Anonyymi
Palstalla olo ei ole vaikuttanut minun ja hänen väleihin, eikä tässä ole kyse kontaktin otosta vaan tunteiden pursuta kun ei voi kohteelle niitä purkaa.
Rakastan sitä miestä.- Anonyymi
Et ole suhteessa hänen kanssa eli palstan vaikutus on negatiivinen sinun ja hänen väleihin.
Korvaat aidon kontaktin palstalla ja suhde ei siksi etene edes alkuun! - Anonyymi
Sitten sillä miehellä on negatiivinen vaikutus sinuun. Kannattaa harkita unohtamista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sillä miehellä on negatiivinen vaikutus sinuun. Kannattaa harkita unohtamista!
Ei tunteet toimi noin. Tiedät sen itsekin. Mitä enemmän yrität unohtaa, sitä varmemmin pysyy mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole suhteessa hänen kanssa eli palstan vaikutus on negatiivinen sinun ja hänen väleihin.
Korvaat aidon kontaktin palstalla ja suhde ei siksi etene edes alkuun!Jos en olisi koskaan kuvitellut palstalla mitään, niin en olisi enää missään tekemisissä hänen kanssaan. Palstakuvitelmat on saanut minut tekemään asioita irl.
- Anonyymi
Tämä loppukaneetti on itseäsi kiihkeästi rakastava mies aika kliseinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä loppukaneetti on itseäsi kiihkeästi rakastava mies aika kliseinen.
Pelottaako se sinua? Pelkäätkö että sinun miehesi on kyseessä? Totta, olen enemmän kuin sinä ja pystyn viemään miehen sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelottaako se sinua? Pelkäätkö että sinun miehesi on kyseessä? Totta, olen enemmän kuin sinä ja pystyn viemään miehen sinulta.
Toisinaan on vaikea hahmottaa mies, että haetko enemmän huomiota miehiltä vai naisilta, tämä hönö provokommentti puhuttelee varmaankin enemmän naisia🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisinaan on vaikea hahmottaa mies, että haetko enemmän huomiota miehiltä vai naisilta, tämä hönö provokommentti puhuttelee varmaankin enemmän naisia🥱
Olet oikeasti rakastunut minuun vaikka olen nainen. Ymmärrätkö sinä? Kyttäät täällä päivästä toiseen naista. En voi koskaan rakastua sinuun, olen hetero. Päästä jo irti. Rakkautesi ei ole toivottua! Lopeta roikkuminen heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet niin so last season. Pitäis sunkin keksiä jo jotain uutta trollattavaa. Ihmiset rakastavat toisiaan ja sitäkään sä et saa muuksi muutettua näillä sun hauskoilla teksteillä, kyllä, hauskoilla koska sä olet huvittava jo. Mene nukkumaan. T: nainen. Eiku mies. No ei vaan, nainen. No okei mä oon mies. No en oo ku sun äitis olen, nyt lopetat tuon pelleilyn, syöt muros ja suljet puhelimen, lastenohjelmat alkaa.
- Anonyymi
Käytän toppavaatteit.
- Anonyymi
Aha
- Anonyymi
En ole tehnyt tunnustanut täällä tunteitani.
- Anonyymi
Kirjoitin tänne ajatuksia kuten ennenkin. En tietääkseni ole kommunikoinut hänen kanssaan palstalla niin, että olisin tunnistanut tai uskonut varmaksi tunnistaneeni. Ei ole käsittääkseni kirjoittanut täällä minulle. Joitakin tapahtumia ja ajatuksia- pääasiassa negatiivisia- olen ajatellut hänen kirjoituksikseen. Eipä tiedä lopulta mikä pitää paikkansa. Irl olen tehnyt sen, mitä olen voinut ja mihin aion myös asian omalta osaltani jättää.
- Anonyymi
Aina ei voi ottaa yhteyttä toiseen irl ja kun se ikävä on kuitenkin jonnekin saatava sanottua, niin miksei sitten tänne, kun sitä varten tämä on, että voi sanoa ikävänsä. Ei vaan voi muualla sitä sanoa. Ei se ole sen lähemmäs tuonu mulle ketään. Käyn vain silloin tällöin kattelemassa niinku tänäänkin, eli muutaman kerran oon käyny näillä sivuilla enkä oo jääny olemaan. En alunperinkään luottanut siihen, että tavoittaisin sanomallani sen oikean ihmisen, jolle halusin sanoa. En uskokaan, että tänne tullaan suurin odotuksin. Ei, mutta on joku paikka, minne käydä vuodattamassa, ystäviäkään kun en tahdo rasittaa tällä asialla. Ei sen kummempaa. Ja poistun taas, moiks.
- Anonyymi
Olisi aika höperöä luottaa johonkin anomyymiin palstaan viestikanavana.
- Anonyymi
Ei voi pitää varmana, että viesti menee tämän kautta oikeaan osoitteeseen. Pitää viestiä suoraan jos on asiaa.
- Anonyymi
Joku on tunnustanut täällä mulle tunteitaan, mutta ei olleet rakkauden tunteita. Itse en ole kirjoittanut tänne tunteista.
- Anonyymi
Saattoi väsyä yksipuolisiin tunteisiin. Näin täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattoi väsyä yksipuolisiin tunteisiin. Näin täällä.
Kyllä ne vihan tunteet olivat hänellä ihan yksipuolisia ensin. Väsymystä en havainnut, sen verran innokasta oli.
- Anonyymi
Ei sinulle vaan kirjoitti kuin hänelle ja sinä osuit kohdalle. Miten tyhmiä te oikein olette.
Rakastan sinua täällä kirjoitettuna tarkoittaa, että rakastan ihmistä, jolle kirjoitan, en oikeasti sinua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinulle vaan kirjoitti kuin hänelle ja sinä osuit kohdalle. Miten tyhmiä te oikein olette.
Rakastan sinua täällä kirjoitettuna tarkoittaa, että rakastan ihmistä, jolle kirjoitan, en oikeasti sinua.Ei mulle ole kukaan tänne rakkaudesta kirjoittanut. Tyhmäkään en ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne vihan tunteet olivat hänellä ihan yksipuolisia ensin. Väsymystä en havainnut, sen verran innokasta oli.
Jaa. No oliko sinulle vai jollekin muulle? Se viha nimittäin. Oliko vihainen vai kirjoittiko vihaavansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa. No oliko sinulle vai jollekin muulle? Se viha nimittäin. Oliko vihainen vai kirjoittiko vihaavansa?
Hänellä ei ole ollut, eikä ole vieläkään, mitään syytä olla mulle vihainen. Kirjoitukset ovat olleet törkeydessään sitä luokkaa, ettei mistään muusta kuin vihaamisesta voi olla kysymys.
- Anonyymi
Samanlaisella ajatuksella, kuin monella muullakin. Tunteenpurkupaikka, kun en ole irl kyennyt sitä tunnustamaan. Minään välityskanavana en ole tähän suhtautunut kunnes.... Välini häneen, naiseen, ovat pidättyväisen ammatilliset vaikka niinkin pitkän ajan jälkeen sisälläni kytee yhä ja haluaisin rutistaa hänet syliini.
- Anonyymi
Punastelit kun kirjoitit tämän? Herttaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punastelit kun kirjoitit tämän? Herttaista.
Ajatuksena herttaista.
- Anonyymi
No rutista ihmeessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No rutista ihmeessä!
Näkymätön kynnys irl on korkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna mennä vaan.😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita kynnys matalammaksi. Itsestä se lähtee. Joskus ne pelot paisuu omassa päässä liian suuriksi, sit on vaikeaa ylittää niitä. Ja mitä pidempään niitä miettii tai pitää mukana ajatustyössä, sitä vaikeemmalta se tuntuu. Ihminenhän siellä on vastaanottamassa sua ja sun ajatuksia eikä mikään eläin. Jos pelko on aiheellinen eli jos on kyse jostain todellisesta konkreettisesta uhasta, niin toki kantsii miettiä lähestymistapaa, mutta mikäli luulet sen johtuvan ihan itsestäsi, mieti, mikä olisi se pahin, mitä sieltä voisi eteesi tulla ja käy se päässäsi läpi. Vertaa sitten siihen todelliseen kuvaan tuosta ihmisestä ja katso uudelleen, vaikuttaako ajatteluusi. Monesti käy niin, että kun jää yksin miettimään tuollaisia asioita, ne saa liian suuret mittasuhteet perustuen juurikin sinne omiin tuntemuksiin, keskeneräisyyteen, epävarmuuteen jne., mutta asia voi hyvinkin olla aivan toisin.
Luottaako joku tähän julkiseen kanavaan, näennäisen anonymiteetin turvin? Huh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952