Mistähän kirjottais tänään avauksia?

Anonyymi-ap

Pitäiskö kirjottaa jotain Venäjästä? Tai natosta? Tai persuista? Tai Putinista? Tai Ukrainasta? Tai Venäjästä? Tai persuista? Tai natosta? Tai Venäjästä? Tai Putesta? Tai natosta? Vaikea päättää. Pitänee varmaan kirjoittaa jotain Venäjästä. Tai persuista. Tai Natosta. Vaihteeksi. Aika harvoin niistä kukaan mitään kirjoittaa, että onko ne nyt edes kiinnostavia aiheita.

13

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jollain palo just hermot monotoniaan. :D

      kirjoita noista traktorikuvioista joita eurooppa on täys, kun ruuantuotanto pakkoalasajetaan jotta klaussin eat ze bugz ajankohtaistuisi

      taikka keväästä kuinka kaunista onkaan kun aurinko paistaa jälleen n kuukauden jälkeen, mitä ketkään keski ja etelä eu laiste eivät tajua.

      ihan mistä vaan.

      Mutta mieluusti positiivisia juttuja, kun tällee ilmestyskirjan aikoihin näit neg on ihan vaikka ihmiskunnan aiemmille sukuupolville vaikka jakaakin jo.

      yksi hyvä ois glögit, tosin siihe ei tule kukaan vastaamaan, mutta kevyttä ja miellyttävää se kyllä on; glögi on kova sana kun on vatsakipuja. ja arlan piimä, kans.

      • Jaa Sinäkin muistutit Arlan piimästä..minulla on usein jääkaapissa Arlan 2,5 % AB-piimää . Selvästi parasta mielestäni. Valmistaja Hämeenlinnan Osuusmeijeri.

        Täällä lakeurella on useampikin piimämerkki, mutta eivät yllä ihan tuon tasolle. Makuasia tämäkin.


    • Anonyymi

      Kirjuuta vaikka punavihreiden käryämisestä , kun PS jyräsi ne vaalisuoralla liiskaksi.
      Siitä ei jutut ja sananparret lopu.

    • Anonyymi

      Pääasia, että antaa musteen lentää.

      ILMA-ASE

    • Anonyymi

      PARKKISAKOT.
      miksi autoilijat ei nouse takajaloille taistele mielivaltaista firmaa vastaan.
      KUKA LIIKKEEN OMISTAA
      nälkänen porukka vainoaa ihmisiä.

      AUTON OMISTAJAT ON VALTION JA KAIKKIEN SILMISSÄ VIHATTUJA.
      rahastetaan hengiltä .
      perustaa edunajaaja siitä tulisi aika iso liike jäsen masu 1e hinnalla miljoonia.

    • Anonyymi

      45miljardia puolueet käyttää velkarahaa omissa ympyröissä
      on perustettu säätiöitä ja kaikki hallinto 2x ruotsinkielen tähden.

      TÄHÄÄN ON PUUTUTTAVA.

    • Anonyymi

      SUOMESSA politiikka tehdään kapineteissä vantaalla ei äänestetä kaikki sovitaan.

    • Anonyymi

      Kirjoitellaan kuutioista ja kuution alivertaisista ominaisuuksista palloon verrattuna.

    • Anonyymi

      Älä kirjoita avauksia ainakaan tässä avauksessa mainitsemistasi aiheista. Ne alkaa olemaan aika puuduttavia aiheita jo.

    • Anonyymi

      joka puolueessa on mätäosasto rohmuaa rahaa omaan laariin.

    • Anonyymi

      Jatka vaan niiden Marin sitä Marin tätä avausten tehtailua. Ei niitä ole vielä puolta miljoonaakaan, vaikka lähelle jo meneekin.

    • Anonyymi

      miten heidän mielenrauhan laita on .
      löytyykö sen kun matkustaa kauas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe