En ymmärrä miksi pelastuslaitos käy pelastamassa jäihin vajonneita pilkkijöitä kevätjäiltä. Jos on niin saatanan itsetuhoinen että änkeää HUHTIKUUSSA itsensä jäälle niin jään pettäessä hukkukoon. Jotenkin absurdia että parhaassa työiässä olevat palomiehet vaarantavat henkensä (usein iäkkäiden) näiden itsemurhakandinaattien vuoksi.
Pilkkijät huhtikuussa
14
155
Vastaukset
- Anonyymi
Samaten autoilla sulaan ja moottorikelkoilla railoon...Onko tietoa omasta painosta jäiden lämpenemisestä auringon valossa no joidenkin pitää mennä,vaikka ahventen sekä haukien seuraksi...
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17818291k
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tyhmä saa olla mutta ei suomalainen.
- Anonyymi
Tämä itsemurhakandi oli itse palomies...
- Anonyymi
Olen INNOKAS pilkkimies ja käyn niin maan perusteelisen loppuun sulaneilla jäillä monesti melkein toukokuuhun asti.
Jaa mutta täytyykin tosisaan ottaa naskalit föliin.- Anonyymi
Käy mun puolestani vaikka kesäkuun loppuun asti mutta jos putoat jäiden läpi niin älä helvetissä soita pelastuslaitosta apuun. Ja toivottavasti ei kukaan muukaan soita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy mun puolestani vaikka kesäkuun loppuun asti mutta jos putoat jäiden läpi niin älä helvetissä soita pelastuslaitosta apuun. Ja toivottavasti ei kukaan muukaan soita.
Käykö tommone vanha kiiltäväpintainen tuulipuku kuivapuvuksi jos laittaa paljon villa-asusteita alle ja lahkeet teippaa saappaanvarsiin kunnolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö tommone vanha kiiltäväpintainen tuulipuku kuivapuvuksi jos laittaa paljon villa-asusteita alle ja lahkeet teippaa saappaanvarsiin kunnolla?
Mieluummin suosittelisin paksua sarkapukua. Muista myös laittaa riittävästi kiviä taskuun ja lyijyä saappaisiin ettei navakka kevättuuli vie sinua mennessäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin suosittelisin paksua sarkapukua. Muista myös laittaa riittävästi kiviä taskuun ja lyijyä saappaisiin ettei navakka kevättuuli vie sinua mennessäsi.
Jaa sää laitat vitsiksi näin vakavan asian, ei hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa sää laitat vitsiksi näin vakavan asian, ei hyvä.
Ei tämä niin vakavaa ole. Oikeassa oli joku edellä kirjoittava, jos sinne jäälle täytyy tyhmyyttään mennä autolla, traktorilla, moottorikelkalla, millä hyvänsä, niin jään pettäessä sivullisen pitäisi olla puuttumatta asiaan.
Miksi ihmisen tyhmyyden tähden toisen pitäisi vaarantaa itsensä ja kastella vaatteensa?
Ei ole kenellekään uusi asia, älä mene heikoilla jäille.
Jos menet, varustaudu onnettomuuden varalle. Naskalit, joku pelastusliivin tapainen kelluntajuttu, kännykkä muoviin suljettuna jolla voi soittaa taksin, taskumattiin rommia, kuiva lämpöpuku, ryhmysauva, tupakkia ja sytkäri, sekä plussakortti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä niin vakavaa ole. Oikeassa oli joku edellä kirjoittava, jos sinne jäälle täytyy tyhmyyttään mennä autolla, traktorilla, moottorikelkalla, millä hyvänsä, niin jään pettäessä sivullisen pitäisi olla puuttumatta asiaan.
Miksi ihmisen tyhmyyden tähden toisen pitäisi vaarantaa itsensä ja kastella vaatteensa?
Ei ole kenellekään uusi asia, älä mene heikoilla jäille.
Jos menet, varustaudu onnettomuuden varalle. Naskalit, joku pelastusliivin tapainen kelluntajuttu, kännykkä muoviin suljettuna jolla voi soittaa taksin, taskumattiin rommia, kuiva lämpöpuku, ryhmysauva, tupakkia ja sytkäri, sekä plussakortti.Tungethan sinäkin pienen nakkisi alaikäisiin vaikka tiedät miten siinä käy kun poliisi tulee ja ottaa niskavilloihin kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tungethan sinäkin pienen nakkisi alaikäisiin vaikka tiedät miten siinä käy kun poliisi tulee ja ottaa niskavilloihin kiinni.
Puhut väärälle ihmiselle. Minulla ei ole nakkia enkä pidä alaikäisistä enkä yläikäisistä.
🎶 Koska diggaan itseäni
on suuri voima sisälläni
olen itseeni mielistynyt
enkä vielä itseeni oo pettynyyyyt... 🎶
Eppu Normal
- Anonyymi
Sanopa muuta. Ne on paljon kevyempiä kun kerää niitä venheeseen juhannuksen tienoilla samalla kun käy kokemassa katiskat.
- Anonyymi
Vähän jäi epäselväksi miten ne palotaistelijat henkensä kaupalla siellä hommia tekee? Tai onhan se aina henkensä kaupalla tekemistä kun kotoaan poistuu. Paras olisi kun jäisi kotiin vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869