Olen 56-vuotias siisti mies Oulusta. Mikään ei ole niin kiihoittavaa kuin se, että nainen levittää reitensä. Suutelen reisiä ja pikkuhiljaa siirryn lähemmäs pillua koko ajan suudellen ja kielelläni lipoen. Kun kieleni koskettaa naisen häpykumpua, tunnen kuinka nainen värähtää ja odottaa kieleni kosketusta pillussaan. Silloin aloitan ahnaat vedot märällä kielelläni pilluvaossa. Nuolen ahmien ja imen välillä klitorista. Pian olen itsekin niin kiimassa että nuolen niin että nenänikin kyntää pilluvakoa. Naisen lantio myötäilee liikkeillään nuolemistani ja värähtelee nautinnosta. Se on se hetki, jolloin haluan nuolla koko ajan vaan ahnaammin ja enemmän. Välillä työnnän sormeni sisään kiimasta sykkivään pilluun ja jatkan taas nuolemista. Hmmm... jäätelö ei ole nuolemisen korvike :) Tekee mieli nuolla.
Nuoltavaa Oulusta?
27
900
Vastaukset
- Anonyymi
Painu niuvanniemeen spede
- Anonyymi
Tapsa olet ihana🤗 Terkuin Sanni
- Anonyymi
tapsa1966 kirjoitti:
Kiitos Sanni. Mistä päin olet
Harmi olen Jyväkylässä, ehdottaisin muuten tapaamista🤗 T. Sanni
- Anonyymi
tapsa1966 kirjoitti:
Profiilistani löytyy spostiosoite.
Pirihoro heti tyrkyllä buaahaa
Anonyymi kirjoitti:
Harmi olen Jyväkylässä, ehdottaisin muuten tapaamista🤗 T. Sanni
Voi kun harmi.... No, hyvää kevättä sinne Jyväskylään.
- Anonyymi
tapsa1966 kirjoitti:
Oulussa riittää herska perseitä kyllä ne antaa lipasta rahaa vastaan
- Anonyymi
tapsa1966 kirjoitti:
Samoin sinulle hyvää kevättä, kesäloma edessä jos asunto autolla kävisi Oulussa🤗 T. Sanni
Anonyymi kirjoitti:
Samoin sinulle hyvää kevättä, kesäloma edessä jos asunto autolla kävisi Oulussa🤗 T. Sanni
Otappa sähköpostini ylös ja ilmoittele jos kuljet täällä päin :) Oletko minkä ikäinen nainen?
- Anonyymi
tapsa1966 kirjoitti:
Otappa sähköpostini ylös ja ilmoittele jos kuljet täällä päin :) Oletko minkä ikäinen nainen?
Olen 52v eronnut marraskuussa pitkästä suhteesta joten tauko miesten suhteen. Caravaanareita olimme ex kanssa, auto jäi itselleni. Oletko varattu vai vapaa, pystytkö tapaa heinäkuussa. Laitan toki sähköpostin ylös, kirjoitit silleen meni jalat alta. T. Sanni
Anonyymi kirjoitti:
Olen 52v eronnut marraskuussa pitkästä suhteesta joten tauko miesten suhteen. Caravaanareita olimme ex kanssa, auto jäi itselleni. Oletko varattu vai vapaa, pystytkö tapaa heinäkuussa. Laitan toki sähköpostin ylös, kirjoitit silleen meni jalat alta. T. Sanni
Vapaa. Pystyn tapaan. Pistä spostia niin tutustellaan.
- Anonyymi
tapsa1966 kirjoitti:
Vapaa. Pystyn tapaan. Pistä spostia niin tutustellaan.
Suunnittelin juuri loma reittiä, viikko 27 voisin viettää muutaman päivän Oulussa, jatkan sukuloimaan sieltä Vaasaan. Laitan postia viikolla 26 olen tälläinen impulsiivinen halun tehdä asioita liikaa miettimättä kun siltä tuntuu.
Vaaranahan tai onnen kantamoisena tapaamisessa kun molemmat vapaita jos noin pidät mua, voin ihastua saman tien. T. Sanni Anonyymi kirjoitti:
Suunnittelin juuri loma reittiä, viikko 27 voisin viettää muutaman päivän Oulussa, jatkan sukuloimaan sieltä Vaasaan. Laitan postia viikolla 26 olen tälläinen impulsiivinen halun tehdä asioita liikaa miettimättä kun siltä tuntuu.
Vaaranahan tai onnen kantamoisena tapaamisessa kun molemmat vapaita jos noin pidät mua, voin ihastua saman tien. T. SanniKiva juttu ja samaa mieltä ;)
- Anonyymi
tapsa1966 kirjoitti:
Kiva juttu ja samaa mieltä ;)
Uskon johdatukseen tässä tapauksessa, fantasioinut jospa löytäisin miehen joka pystyy kertoo mistä tykkää. Puhumattomuus ja kaljottelu turmeli suhteeni, seksi kuuluu yhtenä tärkeimistä joka parisuhteen tukipilari. Pitää uskaltaa kokeilla jotain erikoisempaa yhdessä. Lueskellut eroni jälkeen erilaisia kommenteja pareilta ja naisilta et miehiltä, samaistun kirjoituksiin. T. Sanni
Anonyymi kirjoitti:
Uskon johdatukseen tässä tapauksessa, fantasioinut jospa löytäisin miehen joka pystyy kertoo mistä tykkää. Puhumattomuus ja kaljottelu turmeli suhteeni, seksi kuuluu yhtenä tärkeimistä joka parisuhteen tukipilari. Pitää uskaltaa kokeilla jotain erikoisempaa yhdessä. Lueskellut eroni jälkeen erilaisia kommenteja pareilta ja naisilta et miehiltä, samaistun kirjoituksiin. T. Sanni
Juuri näin minäkin ajattelen. Avoimuus ja kokeilunhalu tekevät yleensäkin asioista nautittavampia, myös seksistä.
- Anonyymi
tapsa1966 kirjoitti:
Juuri näin minäkin ajattelen. Avoimuus ja kokeilunhalu tekevät yleensäkin asioista nautittavampia, myös seksistä.
Taas sama vanha äijä kusettaa sua..
Ärsyttäviä ja asiattomia kommentoijia näillä palstoilla. Ylläpito HOX HOX.
- Anonyymi
Voi kun pohjois-karjalassa olisin sunlainen mies!!!!!!
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C3f4O8
- Anonyymi
Kelpaisko nuorempi tyttö Martinniemestä?😇
- Anonyymi
tapsa1966 kirjoitti:
Kelpaa:) Ikäsi? Laita minulla spostia. Osoite profiilissani.
Idiootti
- Anonyymi
Löytyykö Helsingistä naista, joka olisi ihanan pitkäkestoisen kielikylvyn tarpeessa? 45 vuotias pitkäja ja komea herrasmies on teidän käytettävissä :)
Pate - Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://seksi24.online/H/R4w5B3
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103