Nuoltavaa Oulusta?

Olen 56-vuotias siisti mies Oulusta. Mikään ei ole niin kiihoittavaa kuin se, että nainen levittää reitensä. Suutelen reisiä ja pikkuhiljaa siirryn lähemmäs pillua koko ajan suudellen ja kielelläni lipoen. Kun kieleni koskettaa naisen häpykumpua, tunnen kuinka nainen värähtää ja odottaa kieleni kosketusta pillussaan. Silloin aloitan ahnaat vedot märällä kielelläni pilluvaossa. Nuolen ahmien ja imen välillä klitorista. Pian olen itsekin niin kiimassa että nuolen niin että nenänikin kyntää pilluvakoa. Naisen lantio myötäilee liikkeillään nuolemistani ja värähtelee nautinnosta. Se on se hetki, jolloin haluan nuolla koko ajan vaan ahnaammin ja enemmän. Välillä työnnän sormeni sisään kiimasta sykkivään pilluun ja jatkan taas nuolemista. Hmmm... jäätelö ei ole nuolemisen korvike :) Tekee mieli nuolla.

27

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Painu niuvanniemeen spede

    • Anonyymi

      Tapsa olet ihana🤗 Terkuin Sanni

      • Kiitos Sanni. Mistä päin olet


      • Profiilistani löytyy spostiosoite.


      • Anonyymi
        tapsa1966 kirjoitti:

        Kiitos Sanni. Mistä päin olet

        Harmi olen Jyväkylässä, ehdottaisin muuten tapaamista🤗 T. Sanni


      • Anonyymi
        tapsa1966 kirjoitti:

        Profiilistani löytyy spostiosoite.

        Pirihoro heti tyrkyllä buaahaa


      • tapsa1966
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi olen Jyväkylässä, ehdottaisin muuten tapaamista🤗 T. Sanni

        Voi kun harmi.... No, hyvää kevättä sinne Jyväskylään.


      • Anonyymi
        tapsa1966 kirjoitti:

        Voi kun harmi.... No, hyvää kevättä sinne Jyväskylään.

        Oulussa riittää herska perseitä kyllä ne antaa lipasta rahaa vastaan


      • Anonyymi
        tapsa1966 kirjoitti:

        Voi kun harmi.... No, hyvää kevättä sinne Jyväskylään.

        Samoin sinulle hyvää kevättä, kesäloma edessä jos asunto autolla kävisi Oulussa🤗 T. Sanni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinulle hyvää kevättä, kesäloma edessä jos asunto autolla kävisi Oulussa🤗 T. Sanni

        Otappa sähköpostini ylös ja ilmoittele jos kuljet täällä päin :) Oletko minkä ikäinen nainen?


      • Anonyymi
        tapsa1966 kirjoitti:

        Otappa sähköpostini ylös ja ilmoittele jos kuljet täällä päin :) Oletko minkä ikäinen nainen?

        Olen 52v eronnut marraskuussa pitkästä suhteesta joten tauko miesten suhteen. Caravaanareita olimme ex kanssa, auto jäi itselleni. Oletko varattu vai vapaa, pystytkö tapaa heinäkuussa. Laitan toki sähköpostin ylös, kirjoitit silleen meni jalat alta. T. Sanni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen 52v eronnut marraskuussa pitkästä suhteesta joten tauko miesten suhteen. Caravaanareita olimme ex kanssa, auto jäi itselleni. Oletko varattu vai vapaa, pystytkö tapaa heinäkuussa. Laitan toki sähköpostin ylös, kirjoitit silleen meni jalat alta. T. Sanni

        Vapaa. Pystyn tapaan. Pistä spostia niin tutustellaan.


      • Anonyymi
        tapsa1966 kirjoitti:

        Vapaa. Pystyn tapaan. Pistä spostia niin tutustellaan.

        Suunnittelin juuri loma reittiä, viikko 27 voisin viettää muutaman päivän Oulussa, jatkan sukuloimaan sieltä Vaasaan. Laitan postia viikolla 26 olen tälläinen impulsiivinen halun tehdä asioita liikaa miettimättä kun siltä tuntuu.
        Vaaranahan tai onnen kantamoisena tapaamisessa kun molemmat vapaita jos noin pidät mua, voin ihastua saman tien. T. Sanni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suunnittelin juuri loma reittiä, viikko 27 voisin viettää muutaman päivän Oulussa, jatkan sukuloimaan sieltä Vaasaan. Laitan postia viikolla 26 olen tälläinen impulsiivinen halun tehdä asioita liikaa miettimättä kun siltä tuntuu.
        Vaaranahan tai onnen kantamoisena tapaamisessa kun molemmat vapaita jos noin pidät mua, voin ihastua saman tien. T. Sanni

        Kiva juttu ja samaa mieltä ;)


      • Anonyymi
        tapsa1966 kirjoitti:

        Kiva juttu ja samaa mieltä ;)

        Uskon johdatukseen tässä tapauksessa, fantasioinut jospa löytäisin miehen joka pystyy kertoo mistä tykkää. Puhumattomuus ja kaljottelu turmeli suhteeni, seksi kuuluu yhtenä tärkeimistä joka parisuhteen tukipilari. Pitää uskaltaa kokeilla jotain erikoisempaa yhdessä. Lueskellut eroni jälkeen erilaisia kommenteja pareilta ja naisilta et miehiltä, samaistun kirjoituksiin. T. Sanni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon johdatukseen tässä tapauksessa, fantasioinut jospa löytäisin miehen joka pystyy kertoo mistä tykkää. Puhumattomuus ja kaljottelu turmeli suhteeni, seksi kuuluu yhtenä tärkeimistä joka parisuhteen tukipilari. Pitää uskaltaa kokeilla jotain erikoisempaa yhdessä. Lueskellut eroni jälkeen erilaisia kommenteja pareilta ja naisilta et miehiltä, samaistun kirjoituksiin. T. Sanni

        Juuri näin minäkin ajattelen. Avoimuus ja kokeilunhalu tekevät yleensäkin asioista nautittavampia, myös seksistä.


      • Anonyymi
        tapsa1966 kirjoitti:

        Juuri näin minäkin ajattelen. Avoimuus ja kokeilunhalu tekevät yleensäkin asioista nautittavampia, myös seksistä.

        Taas sama vanha äijä kusettaa sua..


    • Ärsyttäviä ja asiattomia kommentoijia näillä palstoilla. Ylläpito HOX HOX.

    • Anonyymi

      Voi kun pohjois-karjalassa olisin sunlainen mies!!!!!!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kelpaisko nuorempi tyttö Martinniemestä?😇

      • Kelpaa:) Ikäsi? Laita minulla spostia. Osoite profiilissani.


      • Anonyymi
        tapsa1966 kirjoitti:

        Kelpaa:) Ikäsi? Laita minulla spostia. Osoite profiilissani.

        Idiootti


    • Anonyymi

      Löytyykö Helsingistä naista, joka olisi ihanan pitkäkestoisen kielikylvyn tarpeessa? 45 vuotias pitkäja ja komea herrasmies on teidän käytettävissä :)

      Pate

    • Anonyymi

      U­us­i seksi­­­tea­­­tteri ava­utu­u Su­ome­­en! Ku­­tsu­mme kai­­­kk­­i­­. Il­­­mo­­­ittau­tum­­ine­­n ry­hmä­­ämm­­­e tä­­ällä 👉 https://seksi24.online/H/R4w5B3

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe