Montako tuhatta työpaikkaa se RRT-terminaali toikaan Kouvolaan?

Anonyymi-ap

Tuhansia uusia työpaikkoja ja miljoonia veroeuroja Kouvolaan?
Onko nyt vilskettä ja vilinää kun polkuhintaan pakkolunastitte ihmisiltä kodit ja maatkin?
Syylliset vastuuseen.

41

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kai sinne tyhjyyttään kolisevaan terminaaliin ainakin ylipäällikkö, päällikkö ja alipäällikkö tarvitaan ja näille vielä varahenkilöt ja varahenkilöidenvarahenkilöt kun Kouvola on kyseessä.
      Niin ja tottakai valopäällikkö kun valot loistaa yötä päivää autiolla asfalttikentällä.

      • Anonyymi

        Päälliköilläkö pitäisi selvitä. Johtajat puuttuu.


      • Anonyymi

        Ei Suomessa mitään energiakriisiä ollut viimetalvena. Jos olisi, kyllä valot olisi sammutettu varmasti. Mitä ne siellä valaisi hehtaarikaupalla täysin käyttämätöntä aluetta. Kuka maksaa sähkölaskun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Suomessa mitään energiakriisiä ollut viimetalvena. Jos olisi, kyllä valot olisi sammutettu varmasti. Mitä ne siellä valaisi hehtaarikaupalla täysin käyttämätöntä aluetta. Kuka maksaa sähkölaskun?

        Lumetkin aurattiin isoihin kasoihin...ei voi kuin ihmetellä miksi. Kai näille on joku järkiselitys.


    • Anonyymi

      Kouvolan arviointipäällikkö on ollut ihan hiljaa tämän osalta...

    • Anonyymi

      ihan pikkuhetki vain, niin kiinakeskuksen valtavat tavaravirrat kuljettavat vuolaat rahapurot ranttatantta-kenttien kautta kouvolalaisten elämää vaurastuttamaan. Ei tarvitse kaupunginjohtajan uimahallinsulkijalihaksenkaan enää sykkiä niin rytmikkäästi.

      • Anonyymi

        Alapään ajattelija, vai kuinka


    • Anonyymi

      Varmaan kouvostoliiton seuraava kärkihanke on Taiwan... en yllätyisi enää mistään...

    • Anonyymi

      Mikäs se operoiva huolintayrirys olikaan tässä mukana?

    • Anonyymi

      Uudella RRT:llä ei taida olla mitään huolintafirmaa ainakaa vielä.

      On vain iso kenttä, jota veronmaksajien varoin pyöritettävä hallinnointiyhtiö koittaa vuokrailla operaattoreille.

      Kehitysyhtiön väki tekee toimistossa markkinointityötä, yksityisellä puolella pitäisi tehdä tulostakin palkkansa eteen.

    • Anonyymi

      Täysin järjetöntä polttaa valoja kymmenien hehtaarien kentällä läpi talven ja yhtä hölmöä on aurata kenttä putipuhtaaksi joka lumisateen jälkeen vaikka ainat liikkujat siellä lumiaurojen lisäksi on kettuja ja jäniksiä.

      Sillä rahalla olisi lämmittänyt kaikkia kymenlaakson potkupallokenttiä koko talven.

      • Anonyymi

        Miksei ne potki palloa siellä terminaalikentällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei ne potki palloa siellä terminaalikentällä?

        mikset sie oo Niuvan suljetulla?


    • Anonyymi

      Millä tavoin Venäjän hyökkäys Ukrainaan on näiden syytä?

    • Anonyymi

      Kouvolan sanomat kertoo että RRT terminaalille on nyt keksitty käyttöä, sinne aletaan varastoimaan UPM puuta🤣🤣
      Siis satamassa laivasta puut puretaan maahan, lastataan siitä autoihin, ja samassa satamassa lastataan autoista puut junaan. (tuokin on jo aika typerää)

      Sitten se juna tulee RRT terminaaliin, lasti puretaan junasta maahan ja sieltä lastataan autoihin ja viedään tehtaalle. (tuo on jo täysin idioottimaista)

      MIKSEI SITÄ JUNAA AJETA SUORAAN TEHTAALLE JA PURETA SUORAAN KÄYTTÖÖN KUTEN MUUTKIN JUNAPUUT ??

      • Anonyymi

        Kysy UPM:lta! Metsäjätin johto on varmaan tyhmempää kuin sinä, joten varmaan ovat hyvillään keskustelupalstan Einsteinin neuvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy UPM:lta! Metsäjätin johto on varmaan tyhmempää kuin sinä, joten varmaan ovat hyvillään keskustelupalstan Einsteinin neuvoista.

        No ei se johtoporras kyllä miltään Mensan kunniajäseniltä ainakaan vaikuta..tirskis...
        Kuullostaahan se nyt aivan älyttömältä purkaa juna 10km ennen määränpäätä tonttiin ja sitten sieltä lastata autoihin ja kuljettaa loput 10km kun sen kerran voisi viedä junalla perille asti. Mut joo.... onhan sillä työllistävä vaikutus ja ainakin mottihinta nousee huimasti kun käsittelykertoja tulee lisää. Niin ja upealle rr terminaalillekin tulee käyttöä kun täytetään piha puilla..... vaikkei ihan tuhansia työpaikkoja tullutkaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se johtoporras kyllä miltään Mensan kunniajäseniltä ainakaan vaikuta..tirskis...
        Kuullostaahan se nyt aivan älyttömältä purkaa juna 10km ennen määränpäätä tonttiin ja sitten sieltä lastata autoihin ja kuljettaa loput 10km kun sen kerran voisi viedä junalla perille asti. Mut joo.... onhan sillä työllistävä vaikutus ja ainakin mottihinta nousee huimasti kun käsittelykertoja tulee lisää. Niin ja upealle rr terminaalillekin tulee käyttöä kun täytetään piha puilla..... vaikkei ihan tuhansia työpaikkoja tullutkaan....

        Kuten sanoin, elä täällä keskustelupalstalla meille tontuille tätä neuvo, vaan mene UPM:n johdolle selostamaan nämä kullanarvoiset neuvosi. UPM varmaan palkitsee sinut ruhtinaallisesti kun saavat sinun avullasi firman nousuun. Elä turhaan pidä tuota nerokkuuden kynttilääsi vakan alla!!


      • Anonyymi

        Ei voi olla totta? Onko aprillipäivä? Vai totaalinen märkä aivopieru? Mitä h:vetin järkeä on purkaa juna matkalle kun kiskot menee perille asti ja puu saataisiin suoran käyttöön? Taitaa siellä uupeeämmällä olla savet housuissa useammallakin pääliköllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla totta? Onko aprillipäivä? Vai totaalinen märkä aivopieru? Mitä h:vetin järkeä on purkaa juna matkalle kun kiskot menee perille asti ja puu saataisiin suoran käyttöön? Taitaa siellä uupeeämmällä olla savet housuissa useammallakin pääliköllä.

        Tilanpuute tehtaalla. Puuta tarvitaan tasaisesti koko ajan,mutta sitä ei tule tasaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla totta? Onko aprillipäivä? Vai totaalinen märkä aivopieru? Mitä h:vetin järkeä on purkaa juna matkalle kun kiskot menee perille asti ja puu saataisiin suoran käyttöön? Taitaa siellä uupeeämmällä olla savet housuissa useammallakin pääliköllä.

        Nythän tällä keskustelupalstalla alkaa olla useampiakin älykköjä. Kyllä nyt metsäteollisuus lähtee nousuun kun vaan osaisitte ajaa autoa ja ajaa UPM:n konttorille kertomaan näitä viisauksianne. Ajokorttia noilla lahjoilla ei tosin ole taidettu saada. Mutta onhan juna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanpuute tehtaalla. Puuta tarvitaan tasaisesti koko ajan,mutta sitä ei tule tasaisesti.

        Jos vietäisi junalla perille asti niin tulisi hyvinkin tasaiseti. Hölmöläisten hommaahan tuo on mitä nyt alkavat tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän tällä keskustelupalstalla alkaa olla useampiakin älykköjä. Kyllä nyt metsäteollisuus lähtee nousuun kun vaan osaisitte ajaa autoa ja ajaa UPM:n konttorille kertomaan näitä viisauksianne. Ajokorttia noilla lahjoilla ei tosin ole taidettu saada. Mutta onhan juna.

        eihän täällä muita neroja ole kuin sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vietäisi junalla perille asti niin tulisi hyvinkin tasaiseti. Hölmöläisten hommaahan tuo on mitä nyt alkavat tekemään.

        Heh,et näköjään ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vietäisi junalla perille asti niin tulisi hyvinkin tasaiseti. Hölmöläisten hommaahan tuo on mitä nyt alkavat tekemään.

        Mistä saadaan tasaisesti junalle puita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä saadaan tasaisesti junalle puita?

        Metsuri kaataa samaa tahtia kuin tehdas tarvii😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä saadaan tasaisesti junalle puita?

        siellähän niitä on kuusankosken asemalla raiteet täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siellähän niitä on kuusankosken asemalla raiteet täynnä

        Ei varmasti ole kuusankosken asemalla raiteet täynnä puita.


    • Anonyymi

      Velkarahalla kymmenien miljoonien eurojen hintainen "kuivasatama" jonka kymmenien hehtaarien kentälle tulee ---puupinoja🤣
      Vain kouvolassa tämäkin on mahdollista
      JIBIDII!!!!

    • Anonyymi

      Eiks kannattais vielä tehdä ainakin yksi kuivasatama lisää tykkimäen ja Kotkan välille, sinne vois välipurkaa puujunat ja lastata sitte toisiin juniin niin saisi vielä lisää käsittelykertoja, ne kun ei maksa mitään -eikä tarvitse ajaa kaupungin läpi niinkin yksi viheltäjä sanoi lehdessä 🤡🤡

    • Anonyymi

      Tonne voisi myös ajaa siitä tykkimäen rinteestä muutaman miljoonaa kuutiota hiekkaa niin siitä olisi hyvä lastata sitten sora-autoihin ja tarpeen mukaan viedä asiakkaille. Ei tarvitse ajaa kaupungin läpikään.

    • Anonyymi

      Montako uutta työpaikkaa tuli? Ei yhtään. Montako miljoonaa tuli kassaan? Ei yhtään.

    • Anonyymi

      Varmasti nyt tulee Kouvolalle niitä miljoonia kun oikein 2 puujunaa vuorokaudessa puretaan asvalttikentälle😁

      • Anonyymi

        taitaa maksaa yhtä nopeasti itsensä takaisin kuin Kimolan kanava


    • Anonyymi

      Onko jo TE-toimiston sivuilla tuhansia avoimia työpaikkoja RR-terminaaliin? Sinnehän tulee nykyään puujunia Kotkasta oikein kaksin kappalein vuorokaudessa.
      Ei tosin taida yhtään lastattua lähteä eikä varsinkaan Kiinaan.....

      • Anonyymi

        mahtavaa, umpin pöllikenttäkö siit RRT-terminaalist sit tulikii ? no hyvä että on riittäväst valoo parin miljoonan euron ledivalot loistaa yötäpäivää ni näkee puut pötkötellä pinos.
        eiköhä noi kalikat olis mahtun vähä pienemmälkii kentäl ni ei olis tarvinu ihmisilt ryöstää maita ja taloi tohoki typeryytee.


    • Anonyymi

      Voisiko sitä terminaalia ja Iitin konkurssirataa jotenkin koplata yhteen samaan kärkihankekonserniin.

      • Anonyymi

        Kai niitä puita voi varastoida sinne kilparadallekin.


    • Anonyymi

      Maailman tehokkain kuivasatama... No mikähän mahtaa olla siinä eurooppalaisessa rankingissa tänä vuonna sijoitus ??? Kympin sakkiin tänäkin vuonna varmaan taas, hohhoijaa millähän kriteerillä....

      • Anonyymi

        Jos tuo on kuivasatama niin onko Kotkassa ja Haminassa meren rannassa sitten märkäterminaalit?
        Pitääkö sille viä noin saatanan tyhmä nimikin keksiä vielä sen lisäksi että koko rakennelma on 99% täysin turhaa rahan haaskuuta.


    • Anonyymi

      Siellä on niin paljon työpaikkoja että joutuvat 6:lla matkustajajunalla, joissa on vain 2- kerroksisia vaunuja, viemään työntekijät joka aamu kuivasatamaan kun ei tiet vedä sitä liikennemäärää.
      Nyt seuraavaksi Kinno aikookin rakentaa pilarien varassa olevan moottoritien Kouvolan keskustasta kuivasatamaan. Velkarahalla tietysti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten reagoisit

      Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3164
    2. Olisiko kaivattusi

      Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

      Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2107
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

      Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2102
    5. Ootko koskaan miettinyt että

      miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1859
    6. Huomenta ihana

      Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1735
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

      Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1671
    8. Sukuvikaako ?

      Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1536
    9. Hyvää yötä

      Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1234
    10. Vanhemmalle naiselle

      Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      44
      1232
    Aihe