Vihreäpaitainen Johanna luotan siihen

Anonyymi-ap

Että joskus olkoot se vaikka jossain vanhainkodissa jos pääsen sinne asti niin me vielä tavataan koska en uskalla laittaa viestiä koska sinä olet menestynyt aika hyvin ja minä en niinkään hyvin mutta olen kyllä sinusta haaveillut ja tuota älä kerro tätä nyt kenellekkään tämä on vain meidän välistä! Terv. M

29

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis mä olen itse työtön ja myöskin mielenterveysongelmainen eli ymmärrät varmaan asian mutta toki jos teidän perheellä on joku huone vapaana peräkammarissa niin sinne voisin tulla mutta sitten pitää sopia viikkorahoista jne...

      • Anonyymi

        Kaljaa ette saisi antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaljaa ette saisi antaa.

        Jos köyttäisit minut vaikka vuodeksi sänkyyn niin että en saisi alkoholia...


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­­­N­y­m­­f­o­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17818756m

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Oon vähän miettinyt että voitaisko me Johanna eli Jossu olla tuota ehkä jonkinsirtin sukulaisia? Oletko tehnyt sen dna testin sen myheritagen? Kuitenkin luulisin niin että sinä olet minun ensirakkauteni. Älä sitten kerro tätä kenellekkään tämä on minulle aika herkkä asia. Vieläkin muistan sinut vaikka ensi kesänä tulee neljäkymmentä vuotta sitten täyteen. Kohta menen nukkumaan. Terv. Mikko Poika...

      • Anonyymi

        Älä kerro tätä kenellekkään. Mutta Vihreäpaitainen Johanna minä rakastan sinua,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kerro tätä kenellekkään. Mutta Vihreäpaitainen Johanna minä rakastan sinua,

        Rakastan niin paljon että Jumala vain sen tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastan niin paljon että Jumala vain sen tietää.

        Mutta siltikin olen työtön ja mielenterveysongelmainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siltikin olen työtön ja mielenterveysongelmainen.

        Se asia ei muutu. Syön kyllä lääkkeitä mutta ei ne oikein auta. En mä mitään ääniä kuule m itä nyt masentaa ja ahdistaa... ja toki tiedän että sä olet hieno lady ja mä olen no mä olen vaan tälläinen. Muistan muuten kerran kävelin niitä rappusia ja sä seisoit siinä jonkun kanssa... Ei hitto... Oliko se sun sisko tai joku mutta sä sanoit sille että toi oli joskus meidän luokalla ja sitten se sun kaveri kysyi että onko se joku ihan tyhmä ja sä sanoit että ei se on vaan vähän sellainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se asia ei muutu. Syön kyllä lääkkeitä mutta ei ne oikein auta. En mä mitään ääniä kuule m itä nyt masentaa ja ahdistaa... ja toki tiedän että sä olet hieno lady ja mä olen no mä olen vaan tälläinen. Muistan muuten kerran kävelin niitä rappusia ja sä seisoit siinä jonkun kanssa... Ei hitto... Oliko se sun sisko tai joku mutta sä sanoit sille että toi oli joskus meidän luokalla ja sitten se sun kaveri kysyi että onko se joku ihan tyhmä ja sä sanoit että ei se on vaan vähän sellainen...

        Kerran oli ne pellavamarkkinat ja tuota uskoisin mutta en ole varma mutta niin luulisin että tulit siinä pellava marketin edessä mua vastaan ja mä olin siellä yhden no tuota liikemiehen kanssa ja sä kävelit siinä ja mä kävelin ja tunsin kuinka mä en uskaltanut katsoa sinuun mutta joku otti kouraisi mua sitten nousin niinkuin ylemmäksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran oli ne pellavamarkkinat ja tuota uskoisin mutta en ole varma mutta niin luulisin että tulit siinä pellava marketin edessä mua vastaan ja mä olin siellä yhden no tuota liikemiehen kanssa ja sä kävelit siinä ja mä kävelin ja tunsin kuinka mä en uskaltanut katsoa sinuun mutta joku otti kouraisi mua sitten nousin niinkuin ylemmäksi...

        Se oli aika henkinen kokemus. Terv. M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli aika henkinen kokemus. Terv. M

        Mutta vaikka se oli henkinen kokemus niin siltikin mä olen työtön ja mielenterveysongelmainen ja tuota toki jos otat minut peräkammariisi niin se olisi tosi kiva. Terv. M


    • Anonyymi

      Ok. Hyvä niin. Itse olen pettynyt kaikkeen tässä yhteiskunnassa että tuskin näen vanhainkotia. T. Johanna

      • Anonyymi

        No voi harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi harmi.

        Olen kyllä ajatellut itsekkin että päätän tän elämäni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä ajatellut itsekkin että päätän tän elämäni...

        En päätä mitään elämiä mutta töitä en tee enää. T. Johanna


    • Anonyymi

      Mietin vain sitä että miten sen teen ja että tuota miten selitän sen koska en halua pahaa oloa enkä mitään kenellekkään.

      • Anonyymi

        On vaan niin paha olo. Terv. M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vaan niin paha olo. Terv. M

        Voisin kuvitella että vihreäpaitainen Johanna tulisi ja silittäisi mutta ei niin taida käydä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin kuvitella että vihreäpaitainen Johanna tulisi ja silittäisi mutta ei niin taida käydä.

        Hän ei voisi katsoa tälläistä luuseria... Hän varmaan nauraisi minulle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei voisi katsoa tälläistä luuseria... Hän varmaan nauraisi minulle...

        Ei hänkään varmaan tulisi ja nostaisi minua tästä helvetistä. Jumalaa minä nyt rukoilen! Amen! Terv. M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hänkään varmaan tulisi ja nostaisi minua tästä helvetistä. Jumalaa minä nyt rukoilen! Amen! Terv. M

        Siltikin tunnen vielä sen lämmön sieltä 90 luvulta kun vihreäpaitainen johanna kirjoitti mimen siihen pahvisydämeen ja sitten halasi minua vaikka sen näkivät kaikki... Siis koko luokka näki kun se halasi mua. Olen sitten miettinyt että oliko se joku vedonlyöni vai oliko se ihan vaan puhdas halaus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siltikin tunnen vielä sen lämmön sieltä 90 luvulta kun vihreäpaitainen johanna kirjoitti mimen siihen pahvisydämeen ja sitten halasi minua vaikka sen näkivät kaikki... Siis koko luokka näki kun se halasi mua. Olen sitten miettinyt että oliko se joku vedonlyöni vai oliko se ihan vaan puhdas halaus...

        Jos se vihreäpaitainen verkkari johanna tietäisi kuinka paljon minä rakastin mutta ei siitä sen enempää kohta käyn nukkumaan. Terv. M


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se vihreäpaitainen verkkari johanna tietäisi kuinka paljon minä rakastin mutta ei siitä sen enempää kohta käyn nukkumaan. Terv. M

        Tämä minun rakkauden määrä on suuri mutta rahaa minulla ei ole eikä mitään oikeastaan ja tiedän että minulla on vain haaveita.


    • Anonyymi

      Miten paljon rakastinkaan.

    • Anonyymi

      Jos yhden yön saisin nukkua tuon vihreäpaitaisen Johannan sylissä mutta tiedän että se jää vain haaveeksi...

    • Anonyymi

      Muistan sen vihreäpaitaisen Johanna halauksen se oli jotain mitä minä tarvitsin juuri silloin. Se ehkä pelasti minut silloin,

      • Anonyymi

        En tiedä miten hän ymmärsi silloin että tämä luuseripoika tarvitsi sen halauksen en tiedä jos sitten se oli joku vedonlyönti niin tuota ei sillekkään mitään voi mutta toivon että se oli aito osoitus rakkaudesta...


    • Anonyymi

      Johanna näytät aika paljon minun iso-iso äidiltäni eli Lindalta. Tai joku sellainen äiti se on. Käyn kohta nukkumaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe