Valkea herättää pahennusta?

Anonyymi-ap

Miksi Oulussa ostoskeskus Valkea on monen mielestä niin iso ongelma? Ainakaan minun elämään ei ole vaikuttanut millään tavalla.

39

1048

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se minunkaan elämääni vaikuta, enää, koska olen muuttanut pois sen vaikutusalueelta.
      Aiemmin vaikutti, koska piti siitä läpi ainakin kulkea, ja toisinaan jopa käydä ostoksilla siellä.
      Siksi ymmärrän hyvin miksi paheksutaan. Kannattaa tutustua Valkeaan iltaisin, ja varsinkin viikonloppu-iltaisin, ja seurata elämää siellä hetken pidempään. Siten saa laajemman näkökannan asiaan.

• Anonyymi

Ongelmat pitää poistaa sieltä.

• Anonyymi

Minä asun ehkä 2 km päässä Valkeasta ja käyn siellä asioilla eri vuorokauden aikoihin kun se on auki, ja ei ikinä mitään ongelmaa. Enkä ole kuullut muillakaa ongelmia olevan ja eri ikäisistä koostuu otanta. Veikkaan että enemmän on kokemusta kaikesta kuin sinulla esimeriksi.

Hyvä että olet muuttanut pois, jos koit tuollaisen asian ongelmana. Onnitella pitää sinua, koska pienet on murheet sinulla.

Oletkohan vain vainoharhainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä asun ehkä 2 km päässä Valkeasta ja käyn siellä asioilla eri vuorokauden aikoihin kun se on auki, ja ei ikinä mitään ongelmaa. Enkä ole kuullut muillakaa ongelmia olevan ja eri ikäisistä koostuu otanta. Veikkaan että enemmän on kokemusta kaikesta kuin sinulla esimeriksi.

Hyvä että olet muuttanut pois, jos koit tuollaisen asian ongelmana. Onnitella pitää sinua, koska pienet on murheet sinulla.

Oletkohan vain vainoharhainen?

Voi sinua hassua höppänää! Kirjoitin, että ymmärrän miksi paheksutaan. En kertonut itse joutuneeni ongelmiin.
        Vai etkö ymmärrä lukemaasi?

Oletatko niiden poliisien siinä Valkean lähellä aivan huvin vuoksi päivystävän? Tai siellä sisällä olevien vartijoiden pelkästään aikaansa kuluttavan paremman tekemisen puutteessa?

Muuttomme kauemmas keskustan alueelta on todella ollut ilo meidän perheelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelmat pitää poistaa sieltä.

Ehkä teet niitä tyhjästä?

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 ­­­N­y­­­m­f­­­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17818764a

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Gängstää leikkiville ählypennuille nappi otsaan niin rauhoittuu kummasti.

• Anonyymi

Pitäiskö sinun mennä antamaan se nappi otsaan eikä vain uhota netissä?

• Anonyymi

Valkea kannattaisi lopettaa ja rakentaa tilalle vaan työpaikkojen toimistoja tai asuntoja. Loppuisi se väkivalta ja huume pelleily siihen tai siirtyisi takaisin esimerkiksi Toppilaan tai Rajakylään.

• Anonyymi

Huumeita on joka paikassa ja samaten väkivaltaa, jos niitä hakee. Valkeassa koen isoimpaan uhkana ne suomalaiset hampit siinä entisen Anttilan edessä. Mamuja näkyy loppusessaan aika vähän, mutta toisaalta olen hetero ja en miehiä etsi.

• Anonyymi

Oli emämunaus katkaista kaupungin valtaväylä tämän samaisen Lootan vuoksi. Vai että oikein " Valkea ". Kertaakaan en perioululaisenakaan ole erehtynyt sen ovea aukaisemaan.Missä luuhaavat arkkitehdit?

• Anonyymi

Mitä se kadun katkaisu on haitannut? Menee muita katuja pitkin, vaikka se ehkä pelottaa kun pitää tehdä jotain uudella tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se kadun katkaisu on haitannut? Menee muita katuja pitkin, vaikka se ehkä pelottaa kun pitää tehdä jotain uudella tavalla.

Ei jukoliste tarvitse kiertoteitä huomatakseen keskustan autioituneen tuppukyläksi. Ennen niin monipuoliset liikehuoneistot ammottavat nyt tyhjillään. Syynä on juuri tämä Arinan pytinki, joka on kaiken tukkona ja kukkona. Revi tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jukoliste tarvitse kiertoteitä huomatakseen keskustan autioituneen tuppukyläksi. Ennen niin monipuoliset liikehuoneistot ammottavat nyt tyhjillään. Syynä on juuri tämä Arinan pytinki, joka on kaiken tukkona ja kukkona. Revi tästä.

Olen täysin samaa mieltä. Mielestäni olisi riittänyt sillat kadun yli, rakennusten välillä. Harmittaa kuinka pilalle se avoin keskusta meni,

• Anonyymi

Valkean takia moni nuori ajautuu raiskatuksi eli ulkomaalaisten seuraan. Valkea ja vanhempien välinpitämättömyys missä nuori on ja kenen kanssa on ainoa syy jatkuviin raiskauksiin Oulussa.

Koska näiden ulkomaalaisten maahantuloa ei Oulu yksinään voi estää, voisi edes Oulu osallistua raiskausten vähentämiseen sulkemalla tälläiset katujengien nuorisokeskukset kuten Valkea.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/70161183-5936-4e88-bb35-077e261c1839

• Anonyymi

Sulla on selkeästi oma trauma ja hoet samaa paskaa raiskauksista. Kannattaisi mennä hoitoon. Valkea ja raiskaukset ei liity toisiinsa mitenkään. Suomalaiset tytöt itse menee mamujen pantavaksi! Ei niitä sinne väkisin viedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on selkeästi oma trauma ja hoet samaa paskaa raiskauksista. Kannattaisi mennä hoitoon. Valkea ja raiskaukset ei liity toisiinsa mitenkään. Suomalaiset tytöt itse menee mamujen pantavaksi! Ei niitä sinne väkisin viedä.

Häpeä eläin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häpeä eläin.

Melko eläin se on ollut joka pisteli tuota pikkupoikana suoleen? Eipä tainnut mamu olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin rumaa tyttöä etteikö niille kelpaisi .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et siedä muiden mielipiteitä asiasta?

Oletko lukenut, narsistinen luonne ei kestä muiden mielipiteitä eikä kritiikkiä ja kuvittelee olevansa aina itse oikeassa.

• Anonyymi

Siellä on niitä roatmanni keenereitä

• Anonyymi

Oulu on mennyt täysin pilalle ,ennen niin siisti kaupunki mukavat ja liikkeet. Nyt Kauppurienkatu haisee kuselle ja kaduilla parveilee apinoita.

• Anonyymi

Olet ilmeisesti oman kuvan nähnyt?

• Anonyymi

Oulu on mennyt täysin piloille vuosien saatossa. Siellä keskustassa viihdyin viimeisen kerran, kun oli Stockmann ja Anttila. Nyt ei ole mitään asiaa enää Oulun keskustaan. Todella pystyyn kuollut ja ahdas koko keskustan alue.

• Anonyymi

Näin se on, ja lisäksi tapettiin Kauppahalli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on, ja lisäksi tapettiin Kauppahalli.

Kauppahalliko pitäisi pitää pystyssä muutama eläkeläisjuoruajan takia? Tinkaavat jopa kahvin hinnasta, vaikka muiden siivellä elävät. Menneisyydessä kunnostaan ja jotai Anttilaa haikaillaan. Siellä kait ne roistot parkkeerasi ennen.

• Anonyymi

Stockmann lähti koska Oulussa ei kauppa käy. Samaten Anttila lähti joka paikasta. Suomessa ei sellaiset liikkeet kannata eikä paljon muukaan.

• Anonyymi

Koska vartijat kyttää ja kävelee sentin päästä ohi, seurailee jne.
      Juoppoja makaa pitkin penkkejä ja lattioita.
      Ryöstöjä.

Ikinä ei tule asioitua enää ellei ole ihan pakko.

• Anonyymi

Enpä ole noista nähnyt, vaikka joka päivä käyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole noista nähnyt, vaikka joka päivä käyn.

Minä olen nähnyt joka ikinen kerta päiväsaikaan kun sinne olen aikanaan erehtynyt.
        Onneksi moni liike tajuaa muualle perustaa myymälänsä tai on jo valmiina muualla.

• Anonyymi

Sama homma. Oulun keskustaa välttelee täällä koko perhe. Vain tietynlaiset ihmiset siellä käy ja hengailee. Meistä ei kukaan kuulu heidän kaltaisiin. Parempi asua mahdollisimman kaukana Valkeasta. Oulussa hyviä "laita-alueita" on Ritaharju, Hiukkavaara ja Kaakkuri.

• Anonyymi

Parempikin kun pysytte siellä Tyrnävällä koko apinalauma. Valkeassa ei ole mitään vikaa. Koko Oulun alue ja Suomi on kyllä sellaista skutsia, että tämä keskustan perhe myy kohta omaisuuden hyvällä voitolla pois ja pakkaa matkalaukut ja muuttaa pois Suomesta. Tyhmät ihmiset ja ruma kolkko maa. Pitäkää paskanne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parempikin kun pysytte siellä Tyrnävällä koko apinalauma. Valkeassa ei ole mitään vikaa. Koko Oulun alue ja Suomi on kyllä sellaista skutsia, että tämä keskustan perhe myy kohta omaisuuden hyvällä voitolla pois ja pakkaa matkalaukut ja muuttaa pois Suomesta. Tyhmät ihmiset ja ruma kolkko maa. Pitäkää paskanne!

Eikai siinä vikaa ole jos tykkää ryöstelyistä, vaaroista, juopoista, narkkareista ja vartijoiden normaali ihmisten kyttäämisestä

• Anonyymi

Alue rakennetaan kalliilla rahalla ja sen jälkeen maksajat eivät uskalla eivätkä halua sinne mennä .

• Anonyymi

eikös siellä ole jopa raiskattu tyttöjä?

ja asialla oli?

• Anonyymi

Valkea olis voinut olla vaikka Rajakylässä.kyllä keskusta meni pilalle kun kauppakeskus tuli.aivan turhake koko pytinki.

• Anonyymi

Nyt on ollut rauhallisempaa, mutta alaikäisten ei siellä pitäisi oleskella viikonloppuiltaisin. Ja valvontaa on lisättä. Eilen klo 19 aikoihin alailäiset nuoret tytöt keskellä ohikulkuaulaa ryyppäsivät suoraan pullosta, Ei tarvinnut heidän ulkona kylmässä puolue ringissä kierrättää. En hirveästi arvosta tätä, että rakennetaan "nuorisotalo" keskelle kaupunkia,jossa ei ole asianmukaisia valvojia ja nuorisotyöntekijöitä työssään. No, eipähän tule kaupungille nuorisopuolelle kuluja tiloista tai henkilöstöstä.

• Anonyymi

Mitäpä sinä mulkku arvostat muuta kuin omia intressejäsi.

• Anonyymi

Jos lestadiolaiset määrää edelleen kaikesta Oulussa, niin eihän he voi ymmärtää tai uskoa, että millainen nykyajan nuoriso todellisuudessa on. Teinit voivat erittäin huonosti. Väkivalta ja huumeet ovat vallanneet Oulun. Valkea on yksi pahimpia esimerkkejä epäonnistuneesta kaupunkisuunnittelusta ja niin pois päin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1016
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      913
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe