Nyt kun Arina suunnittelee uutta liikekeskusta v t 8 :n varteen niin samalle alueelle voisi Raahessakin tulla Ylivieskan malliin autoliikkeitä, siis ihan uusiakin liikkeitä. Jospa saataisiin Raahen oma autolaakso.
Raahen autoliikkeet.
Anonyymi-ap
4
113
Vastaukset
- Anonyymi
Saahan sitä avata vaikka Bauhausin Raahen keskustaan, mutta mistä asiakkaat. Tehdas pitää Raahea kitkutellen enää pystyssä. Jos entinen Rautaruukki lähtee, samalla poistuu asukkaat. Raaheen jää vain alkuperäinen eli nykyinen eläkeläisväestö.
- Anonyymi
Pahikan saabit ja Luuserin vaihtobemarit.viv
- Anonyymi
Vai niin.taas joku vatipää haaveilee.ei täällä autoliikkeet kannata ja onhan noita jo.eli täysin posketon ajatus.olisit pitänyt älynväläyksesi omana tietonasi.
- Anonyymi
Hah hah haaveilles.nyt kamux lähtee täältä pois.revi siitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316