Bbw toivoisi löytävänsä oman tissimiehen. Toivotontako?

Anonyymi-ap

Oon 44-vuotias erittäin viriili nainen, joka haaveilee hyvästä seksielämästä, jossa halut kohtais. Ei töiden ja lasten lisäksi oo liikaa vapaa-aikaa, mutta kun on lapsivapaata , niin olispa hienoa käyttää se aika niin, että tulis onnellinen ja tyydyttynyt olo.

Oon iso nainen, on isot rinnat ja pyöreä perse.
Tykkään ottaa suihin ja aiemmissa suhteissa oon saanut hyvää palautetta "taidoistani" suuseksissä.
Olis mahtavaa, jos mies tykkäis käyttää aikaa rintoihin, hellien, käsitellen ja imutellen.
Muuten ihan "perusseksi" on tyydyttävää, mutta oon avoin uudellekin.




P.S. Ei tarvi kommentoida, että kuka tämmönen ison naisen kanssa seksiä haluais. Jos siltä tuntuu, niin katopa peiliin ja mene jakamaan oikeutta jonnekin muualle! Tai hanki elämä.

27

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäspäin Suomea tuollainen Herkku vaikuttaa?

      • Anonyymi

        Niin, hyvä pointti !
        Keski-Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, hyvä pointti !
        Keski-Suomessa.

        Ok. Se on vähän kaukana. Itse vaikutan pk seudulla. Olisin mielelläni ollut avuksi😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Se on vähän kaukana. Itse vaikutan pk seudulla. Olisin mielelläni ollut avuksi😇

        Onpa harmi! Pidempi matka aiheuttaa vähän haasteita ja vaatis enemmän aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa harmi! Pidempi matka aiheuttaa vähän haasteita ja vaatis enemmän aikaa.

        Niimpä. Olis ollu mahtava tutustua suhun ja sun muotoihin😇 olisit saanut kunnon hoidon ja tietty olis hienoa kokea nuo sun suunkäyttötaidot😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä. Olis ollu mahtava tutustua suhun ja sun muotoihin😇 olisit saanut kunnon hoidon ja tietty olis hienoa kokea nuo sun suunkäyttötaidot😉

        No sanopas muuta! Nyt voi vain fantasioita, nyyh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanopas muuta! Nyt voi vain fantasioita, nyyh!

        Niin… missä päin Keski-Suomea? Jos sattuis vaikka mökkimatkalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin… missä päin Keski-Suomea? Jos sattuis vaikka mökkimatkalle

        Pohjoinen Keski-Suomi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, hyvä pointti !
        Keski-Suomessa.

        Moikka tässä olis 47v mies myös keskisuomesta..olispa kiva tutustua..mieluusti pitäisin hyvänä sun muotoja. Mut saa kiinni ton profiilin kautta..


      • Anonyymi
        Jarkko504 kirjoitti:

        Moikka tässä olis 47v mies myös keskisuomesta..olispa kiva tutustua..mieluusti pitäisin hyvänä sun muotoja. Mut saa kiinni ton profiilin kautta..

        Laitoin gmailiin viestiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin gmailiin viestiä.

        Mun Gmail ei ole tuo..tarkoitin että jos sulla on profiili suomi24ssa niin voit laittaa siihen profiiliin viestin. Profiilin luonti on helppoa eikä tarvii kuvia tms tunnistettavaa laittaa. Tänne en uskalla laittaa yhteystietoa itse


      • Anonyymi
        Jarkko504 kirjoitti:

        Mun Gmail ei ole tuo..tarkoitin että jos sulla on profiili suomi24ssa niin voit laittaa siihen profiiliin viestin. Profiilin luonti on helppoa eikä tarvii kuvia tms tunnistettavaa laittaa. Tänne en uskalla laittaa yhteystietoa itse

        Mä en näköjään osaa viestiä Sulle laittaa täällä, kun ton profiiliin klikkaa, ei aukea mitään, mistä vois viestiä laittaa, mutta ehkä en vain osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en näköjään osaa viestiä Sulle laittaa täällä, kun ton profiiliin klikkaa, ei aukea mitään, mistä vois viestiä laittaa, mutta ehkä en vain osaa.

        Ei kannatakaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannatakaan

        Sun pitäs mennä tuonne treffit osioon mutta sinne tarvii tehdä profiili että voit hakea nimimerkillä keskisuomen osiosta minut..harmi kun tänne ei viiti laittaa spostia kun mulla se omalla nimellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, hyvä pointti !
        Keski-Suomessa.

        Missä päin Keski-suomen asut?


    • Anonyymi

      Ikävä kyllä ei osu reitille😞 olis päässy tutustumaan lähemmin😉

      • Anonyymi

        No hitto! Aina ei voi voittaa....


    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­ts­um­­me sinu­­t kä­ymään uude­­­ss­­­a cha­­­tis­sa! Mei­­­tä on yli mil­­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/W7c9Z0

    • Moikka..minä asustelen sun lähellä..ois kiva tutustua..

      • Anonyymi

        Onko Sulla sähköpostia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Sulla sähköpostia?

        Meidän seksiryhmä juttelee ensisijaisesti tuolla linkkaamassani chatissa, mutta sähköpostikin toki löytyy!


    • Anonyymi

      Vau.minä pidän muodokkaanmista naisista👌

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko tää joku virtuaali seksi vai


    • Anonyymi

      Nyt vaikuttaa kieltämättä liian hyvältä ollakseen totta.
      Pidän naisista jotka osaavat kirjoittaa ja myös osaavat kirjoittaa selviä pitkiä viestejä, eli käytännössä kommunikoida. Sinä selkeästi osaat. En tarkoita oikeinkirjoitusta koska en ole itsekään mikään äidinkielen opettaja, vaan tarkoitan sitä kuinka tuot ajatuksesi esille.

      Ulkoisilta ominaisuuksiltasi, iältäsi, sekä halukkuudeltasi ja toiveiltasi vastaat myös täysin ihannenaistani ja ne rinnat, uuh! Tässä tulee kieltämättä ensimmäisenä mieleen että onko joku lukenut ajatukseni ja voiko tuo olla edes totta. Olen keskipohjanmaalta, joten taitaa olla liian kaukana?

      • Anonyymi

        No jätä sähköposti, niin otan yhteyttä. Sithän se selviää, oisko meillä jotain yhteistä. Ei Keski-Pohjanmaa oo niin kaukana kuitenkaan.

        -Ap


    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­­i sek­­­sitea­­tteri ava­­­utuu Su­omeen! Ku­­tsu­­­mme kaikk­­i­. Il­mo­­­it­­tau­tum­­inen ry­hmä­ämm­e tääl­l­­ä 👉 https://seksi24.online/H/N5w0K2

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      311
      3591
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      263
      2046
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      98
      1435
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1343
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      92
      1299
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1187
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      1006
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      914
    Aihe