Pysyn kaukana narsisteista

Anonyymi-ap

Narsistin ihmissuhteet ovat riippuvuus- ja palkitsemissuhteita ja kestävät tasan tarkkaan niin pitkään kuin hän niistä hyötyy. Hän saattaa ostaa läheisensä kiitosvelkaan lahjoittelemalla lahjoja ja huomionosoituksia. Tosiasiassa narsistin jokaisen lahjan tavoitteena on saada itse huomiota, arvostusta, kiitosta ja palvontaa.

Narsistin kotona huokuu negatiivisuus, epätoivo, uhkan tunne ja paha olo siitä huolimatta, että perheen asiat olisivatkin yleisellä tasolla kunnossa. Vieraiden saapuessa, narsisti peittää oman ja perheen sisäisen ahdistuksen oman roolinsa ja kulissiensa alle. Muutos arvostelevasta ja alistavasta perheenjäsenestä kaiken huomioivaan, ylettömän ystävälliseen ja hauskaan henkilöön tapahtuu sekunnin murto-osassa. Jopa röyhkeä flirttailu on sallittua oman puolison sinisten silmien alla, sillä kaikkeen löytyy aina hyvä selitys. Tämä käytös loppuu siinä vaiheessa, kun ihminen ei kykene täyttämään narsistin toiveita tai narsisti ei voi käyttää häntä mihinkään hyötytarkoitukseen.

47

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämän voisit kertoa Kontiopuiston Narsistille.Istuu usein NESTEELLÄ

      • Anonyymi

        On siellä muitakin narsistia ja narsistin uhria siellä Kontiopuistossa. Kulissit kunnossa?


      • Anonyymi

        Kyllä niitä riittää


    • Anonyymi

      Kun Suomi24-pieksämäki keskustelua seuraa niin käypi hyvin selväksi, että 80% ihmisistä on narsisseja.

      • Anonyymi

        Mutta tää mistä puhe on yks pahimmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tää mistä puhe on yks pahimmista.

        Istuu nesteellä ja puhuu paskaa muista,narsisti ei nää vääryyttä itsessään.Mutta tää tunnetaan .Mennyt muilta metsät ja mannut aikoinaan ja takas tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Istuu nesteellä ja puhuu paskaa muista,narsisti ei nää vääryyttä itsessään.Mutta tää tunnetaan .Mennyt muilta metsät ja mannut aikoinaan ja takas tuli.

        Onkohan se se pätkäväisänen mistä nesteellä puhuvat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan se se pätkäväisänen mistä nesteellä puhuvat?

        Ei ole vaan Harmaa volvo kuski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaan Harmaa volvo kuski.

        Siis se paskan puhuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan se se pätkäväisänen mistä nesteellä puhuvat?

        eI OLE VAAN SE VOLVOLLA AJAVA VALEHTELIJA JOKA ON LAITTANUT KOKO SUKUNSA KONKURSSIIN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vaan Harmaa volvo kuski.

        Ei kai ala sukunimi T kirjaimella....


    • Anonyymi

      Oman mielenrauhan takia kannattaa elää vain omaa elämäänsä rauhassa. Ja antaa muiden elää omaansa.

    • Anonyymi

      Opettele rakastamaan itseäsi ja päästämään lopulta irti menneestä. Mieti menneiden sijaan tulevaisuutta. Mitä hyvää tulet ottamaan kaiken sen tilalle jonka jätät taaksesi? Mitä mennyt opetti sinulle?

      • Anonyymi

        Tuo Nesteellä istuva Narsisti on suurin kusettaja päällä maan.Ja suurin rosvo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Nesteellä istuva Narsisti on suurin kusettaja päällä maan.Ja suurin rosvo.

        Mies tisdossa nyt kenestä kyse Nesteellä istuu ja pelailee ja juoru lentää.MUUT tehny minä en.Osuu oikein.


    • Anonyymi

      Tuommosista kun pysyy kaukana niin on elämä helppoa. Itselläni suvussa useampi narsisti. Koittavat vielä härkkiä, vaikka asun kaukana. Ja vielä kauemmas olen muuttamassa lähiaikoina.

      • Anonyymi

        Mutta mikä parasta ,onneks tuo narsisti jauhaja tunnetaan omista konkeloistaan ymp kaupunkia. Tehnyt 80-90 luvulla asioita että ystävät ja suku menny konkurssiin,ja vielä ilkes takas tulla.Ja sama alkoi uudestaan ja muutamilta meni kaikki.Sitten puhuu että muut tekee ja kauheita valheita kertonut ymp kaupunkia.Mutta onneks on sanottu että antaa puheitten olla ja se puhuu jolla on paska itellään housussa.


    • Anonyymi

      Unohdettu ihminen on yksin, surun ruoska viiltää haavoja.
      Unohduksen tuska kylmää sielua, yksinäinen huutaa armoa.

      Orvon itkut ilman kyyneleitä, suru suurin ihmisyyden on.
      Kuka antaa kyyneleille arvoa, elämään voi tuoda armoa.

      Jumala ei unohda sua koskaan, ihmiset kun sinut unohtaa.
      sielusi ei yksin ole koskaan, Jumala ei hylkää milloinkaan. Tähän turvaan. En ihmisiin.

      • Anonyymi

        Nuo lauseet voit mennä lausumaan Konttarin nesteelle,ja sano että velalliset ei unohda millionkaan ja jumala hylkää hylkiö narsistin.Armoa ei anneta ennen kuin Narsisti herkii puhumasta ihmisistä paskaa,ja ymmärtää että koko kaupunki Nestettä myöten on tietoinen HÄnen MENNEISYYDESTÄÄN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo lauseet voit mennä lausumaan Konttarin nesteelle,ja sano että velalliset ei unohda millionkaan ja jumala hylkää hylkiö narsistin.Armoa ei anneta ennen kuin Narsisti herkii puhumasta ihmisistä paskaa,ja ymmärtää että koko kaupunki Nestettä myöten on tietoinen HÄnen MENNEISYYDESTÄÄN.

        ja vielä HÄN on sellanen narsisti että kaikki mitä Hän on puhunut niin HÄN puhuu omista kokemuksistaan.Ei mitään väliä kun on patoutunut valehtelija ,uskoo itsekkin että muut tehnyt mitä HÄn on tehnyt menneisyydessään.MUTTA NIIN kuin Sanoimme Olemme pitäneet huolen siitä että,koko kontio puisto nesteen huolto asemaa myöten on ollut tietoinen kaikista Hänen menneisyydestään.JA OVAT TIETOISIA.Ja samalla pitäneet siitä huolen että Hänen mustamaalaamiset on kerrottu kaikille ketä asiat koskeneet. MIES EI OLE REHELLISTÄ TYÖTÄ tehnyt koskaan kun on velkojat sekä muut perimässä omiaan.Mies istuu nesteellä toisinaan ja olevinaan jokin maailman mies .SIIS OLEVINAAN.Mutta todellisuudessa mies kulkee selkä seinää vasten.Voi olla vaikeeta elämää.


    • Anonyymi

      Mitä nautintoa narsistit saa toisten kiusaamisesta ja siivellä elämisestä? Kysyn vaan. Eikö ole itsellään paha olla. Tai onhan niillä,kun ne saa niitä narsistisia raivokohtauksiakin.

    • Anonyymi

      Narsistista erotessa oma ja lasten turvallisuus on tärkeä varmistaa esimerkiksi puhumalla etukäteen asiasta omille sukulaisille ja ystäville. Narsistille erosta kerrottaessa ei äärimmäisen mustasukkaisissa suhteissa ole hyvä kertoa yksin, jotta tilanne pysyisi mahdollisimman rauhallisena. Lapset on hyvä pitää poissa näistä tilanteista. Lapsille voi kertoa myöhemmin, kun tilanne on hieman rauhoittunut, se mitä vanhempien välillä on taphtunut tai tapahtumassa. Muista aina kertoa lapsellesi, ettei eron syy johdu hänestä ja että vanhempien rakkaus lapseen säilyy erosta huolimatta.

      • Anonyymi

        Tuo konttarin Narsisti kehittelee juttuja peittääkseen oman tilanteensa ,MUTTA KAIKKI KYLLÄ TIETÄÄ HÄNEN MENNEISYYTENSÄ.PIEKSÄMÄEN KONTTARIN NESTETTÄ MYÖTE.


    • Anonyymi

      Onko se kukka tämä narsissitit

      • Anonyymi

        Ei ole kukka mutta konttarin nesteellä istuva Narsisti .kyllä kaikki sen menneisyyden tietää.tuli takas vuosia sitten ja sama jatkuu edelleen.jätti kaikki muille maksettavaks.Ja ilkes takas tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kukka mutta konttarin nesteellä istuva Narsisti .kyllä kaikki sen menneisyyden tietää.tuli takas vuosia sitten ja sama jatkuu edelleen.jätti kaikki muille maksettavaks.Ja ilkes takas tulla.

        miten Ilkes takas Tulla,ja jätti vielä lähtiissään kaikki maksamatta sinne missä asu ja mistä takas tuli.ja täällä sama jatkunut vuosia ja Mustamaalailee muita peittääkseen jälkiään..Mutta onneks tuo tunnetaan pieksämäellä.


    • Anonyymi

      Miksi ei mieluummin puhuta naarajärven naisista. Tää konttari aihe on jo jauhettu.

      • Anonyymi

        Sen takia että se on narsisti sika ja suurin huijari .käy kattoo kuka se on Nesteellä toisinaan.ajaa hop harmaa auto.


    • Anonyymi

      Miksi täällä kuitenkin tätä samaa toistetaan? Uskon minä sen jo että siellä sellainen on.

    • Anonyymi

      Saman asian toistaminen herättää kans epäilyjä.

    • Anonyymi

      Epäilen vahvasti isoa ongelmaa kyseisillä ihmisillä. Pakonomainen tarve toistaa samaa. Sama kun ite alkais jankata että minä en ole presidentti.

      • Anonyymi

        mUTTA KUN SE ON NIIN ON.


    • Anonyymi

      Voi että. On se mukavaa täällä kaukana Pieksämäeltä. Söin juuri tuulihattuja ja join kahvia. Minulla on kiva palkkatyö täällä ja liikuntaa harrastan vapaa ajat. Ei ole riitelypukareita eikä narsisteja lähellä. Oma koti,oma rauha,omat rahat. Ei pummiukkoa nurkissa. Tekin voitte luoda oman elämän. Eikä yhteinen lapsi estä eroamista.

    • Anonyymi

      Minulta on vienyt järjen,itsetunnon,rahat eräs narsisti. Ja minä jos kuka tiedän miten uhri on lukossa. Uhri on vaan niin lukossa,että kestää ennenkuin osaa lähteä suhteesta. Kestää ennenkuin tajuaa että ei ole normaalia elättää toista aikuista.

      • Anonyymi

        Halle luja teille kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halle luja teille kaikille.

        Juoppo uskovaa esittävä anoppi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juoppo uskovaa esittävä anoppi?

        Silti se maailman miestä esittävä Huijari timpuri ,jaksaa jauhaa toisista VAIKKA LAITTOI SUKUNSA AIKOINAAN KONKURSSIIN,Ja monta muutakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti se maailman miestä esittävä Huijari timpuri ,jaksaa jauhaa toisista VAIKKA LAITTOI SUKUNSA AIKOINAAN KONKURSSIIN,Ja monta muutakin.

        Kuka takaa lainoja toisille kuka lainaa tuntemattomille eli tyhmä se joka tekee niin että antaa tietonsa.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Näin miehinä meidän pitää pysyä kaukana näistä narsistinaisista.

      • Anonyymi

        Nyt ei kirjoittele mikään nainen vaan,henkilö jolle kerrottu satuja toisista ihmisistä.Ja itse on ollut elämn joka hetki NARSISTI SIKA kaikissa asioissa.


      • Anonyymi

        Sinä olet se suurin narsisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei kirjoittele mikään nainen vaan,henkilö jolle kerrottu satuja toisista ihmisistä.Ja itse on ollut elämn joka hetki NARSISTI SIKA kaikissa asioissa.

        Minusta on kerrottu valheita,mutta minulle riittää, että tiedän itse asiani ja tällä hetkellä elämäni kulkee mainiosti. Vakituinen työ ja kaukana Pieksämäeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on kerrottu valheita,mutta minulle riittää, että tiedän itse asiani ja tällä hetkellä elämäni kulkee mainiosti. Vakituinen työ ja kaukana Pieksämäeltä.

        Ja aivan ihana koti💖💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet se suurin narsisti.

        Ai oot .


    • Anonyymi

      Olen joutunut katkaisemaan välit jopa aikuiseen lapseeni,joka on narsistinen. Hyvissä väleissä narsisti isänsä kanssa. Isä manipuloinut hänet. Olen mieluummin kaukana heistä kuin sylkykuppina. Tämä maksaa myös sen,etten näe lapsenlastani. Mutta elämä on .... Mielenrauhani säilyttääkseen olen tehnyt päätökseni,että pysyn kaukana.

      • Anonyymi

        Narsistin suosikkikoira on saksanpaimenkoira. Sitä on helpompi alistaa kuin vielä tervepäista akkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistin suosikkikoira on saksanpaimenkoira. Sitä on helpompi alistaa kuin vielä tervepäista akkaa.

        Konttarin narsistilla ei ollut koiraa,mutta vaimo joka lähti ja löysi onnellisen elämän TAMPEREELTA.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe