Pirkkalassa pohditaan ratikkaa. Wiisaat miehet ovat laskeneet, että kunnan asukasluvun kasvu kompensoi ratikan kustannukset.
Eli, jos ratikka rakennetaan, niin rakennusliikkeet kilvan pykäävät tänne betonitötteröitä, joiden tonttien myynnistä ja vuokraamisesta ftulee sievoiset tulot kunnalle. Ja toisinpäin, jos joku innostuu rakentamaan taloja Pirkkalaan, niin se houkuttelee asukkaita ja ratikan maksajia.
Samalla tavalla voidaan tarkastella kuntaan tulevien kauppojen tilannetta. Jos asuinalueella on riittävästi kauppoja, se houkuttelee alueelle väkeä. Toisinpäin; jos aliueelle muuttaa riittävästi ihmisiä, niin se houkuttelee myös kauppaliikkeitä.
Siinä teille muna vai kana.
Munavaikana
Anonyymi-ap
2
304
Vastaukset
- Anonyymi
Ja uimahalli se vasta porukkaa sinne vetää ja tuo miljuunia kunnan kassaan
Ratikka on saatava pikimmiten Pirkkalaan että pääsevät tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026