Nyt hallitus joutuu heti paikkaamaan punavihreitten jätöksiä, ne jäi tähän malliin. Nämäkin sanoi että muiden vika heidän jätöksensä ja liukumiinoitettu alue.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001170202.html
Näin vihreä:
– Meillä ei ole nyt siivoaminen päällimmäisenä mielessä. Poliisi on rikkonut paikat ja tavarat eivät ole niillä paikoilla, joilla niiden kuuluisi olla. Poliisi voisi tulla itse siivoamaan paikat, hän painottaa.
ANTIFA oli rikkomassa työkoneita ym vihreitten apuna "minä tuen teitä", sanoi vihreitten puheenjohtaja Ville Niinistö.
Vihreät ei kuuluisi poliittiseen kentään, terroristeja.
Anonyymi-ap
4
172
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole suomessa yhtäkään vihreätä pidätetty terrorismista !! Äärioikeisto natsipersuja on nytkin vangittuna terros rismirikoksen suunnittelusta !!
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178198914
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Antifa pitäisi lakkauttaa.
- Anonyymi
Antifa pitäisi luokitella Terrorijärjestöksi kuten isis ja muut vastaavat ryhmittymät.
Rangastukset🇫🇮 YJT:n rikkomisesta aina ehdotonta vankeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745408- 332951
- 402644
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin262013Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401992Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291829- 951802
- 1691701
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241438Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941230