Miksi Dacia oi miksi

Anonyymi-ap

Miksi Renault on keksinyt tällaisen halpiskinnerin, oi miksi. Sisustan laatu on todella ala-arvoinen, infotainment viime vuosituhannelta. Ihmiset sekoaa kun näkevät Dacian hinnan. Pakko saada, mulle kanssa. Älkää olko hölmöjä. Sen ymmärrän että ämpäreitä jonotetaan mutta sitä en ymmärrä että Dacia ostetaan.

18

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sehän on tehty Tojotan kilpailijaksi. Samanlaiset ominaisuudet vähän halvemmalla hinnalla. EU alueella Dacia onkin yleisti napannut kakkosauton paikan Tojotalta.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 ­N­­­y­­­m­­f­­o­­­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17820250r

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei sinun tarvitse ymmärtää, jos ostan Dacian omilla rahoillani. Minä en oikein ymmärrä, että ostetaan vanhoja autoja ulkomailta tietämättä mitään niiden histoririasta.

• Anonyymi

Kun on Dacia niin ei tarvitse tällä palstalla valitella öljynsyönnistä eikä tarvitse kerätä nimiä joukkokanteeseen tehdasta vastaan tyyppivikojen korvauksista,ruostevaurioista y.m.s. Siksi se Renault keksi meille tällaisen ongelmattoman menovehkeen ja vielä pitkät tehdastakuut päälle . Peräti Saksalaiset autonvalmistajatkin ovat kiinnostuneet Renault/ Dacian ongelmattomista moottoreistakin ja peräti kopioidaan kokonainen automallikin lisäämällä tähti maskiin. Kaikille neljälle eri varakkuusluokille on jotain. Ensimmäisille Mersu, toisille Mersu Renaultin mekaniikalla,seuraaville oikea Renault ja siitä seuraaville halppis Renault. Mitä tuossa on teillä valittamista,menkää autoliikkeeseen ja lyökää sopiva tukku seteleitä pöytään ja valitsette oikean kohteen ostettavaksi !!!

• Anonyymi

Asia on juuri noin. Hyvä kommentti!

• Anonyymi

Hyväksi koettu ja toimiva moottori ja koko konsepti. Jotkut haluaa laittaa rahansa muuhun kuin ruostuvaan peltiin.
      Timi

• Anonyymi

Tuskin kukaan pystyy sanomaan, että mikä on paras auto. Se riippuu hyvin pitkälti käyttötarkoituksesta. Sen voin kokemuksen perusteella sanoa, että Dacia ei ole muita huonompi auto.

• Anonyymi

Liiankin kallis auto. Tehtäisiimpä suoraviivainen laatu osilla vastaava. Nelivetoinen ja joku 1.6 vapaastihengittävä 80hv ikiliikkuja. Painoa jossain 1200kg ja hinta 15000€ OSTAISIN!

• Anonyymi

Hyvä idea, mutta kun eivät tee liian kestäviä ja yksinkertaisia autoja, vaikka siihen olisi valmiudet.

• Anonyymi

Milläs tankkaat sitä 10L/100km kuluttavaa museolaitetta kun polttoaineen hinta ylittää 3€.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milläs tankkaat sitä 10L/100km kuluttavaa museolaitetta kun polttoaineen hinta ylittää 3€.

Rahalla, aivan kuten ennenkin. Mitäs se tukipaviaania kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahalla, aivan kuten ennenkin. Mitäs se tukipaviaania kiinnostaa.

Itse olet tukipaviaani museolaitteidesi kanssa. Minä ajan diesel renaultilla ja ajotietokone näyttää keskikulutukseksi 4.4L/100km. Hymyilyttää tankatessa vain pöljä polttaa rahansa pakokaasuna ilmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko sen turhuuksista riisutun auton pakko kuluttaa 10L/100km? Jos sellaisia valmistettaisiin, jäisi paljon "härpäkkeitä" myymättä ja sitähän ei autonvalmistajat halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet tukipaviaani museolaitteidesi kanssa. Minä ajan diesel renaultilla ja ajotietokone näyttää keskikulutukseksi 4.4L/100km. Hymyilyttää tankatessa vain pöljä polttaa rahansa pakokaasuna ilmaan.

No ei ihme että eukkosi laukkaa vieraissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei ihme että eukkosi laukkaa vieraissa.

Eli sinun pienessä maailmassasi naista saa vain polttamalla hervottomia määriä bensaa?

• Anonyymi

Aloittaja tutustuisit nyt edes kohteeseen, mistä puhut, niin tietäisit autosta edes jotain.

• Anonyymi

Eeiii mä hajoon. Loppununna on autostani takuu, suuttimet vuotaa, ketju rallattaa ja jarrut laahaa. Mä hajoon. Te ajelette tyytyväisinä rasialla. Kyllä kuumottaisi vaihtaa itsekin Dacia rasiaan.

• Anonyymi

Dacia on ruma neuvosto-aikainen vessa. Ylpeänä kuskina elämässään epäonnistunut kovanlinjan kommunisti. Paaliin joutavat molemmat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      139
      7648
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7091
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3623
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      138
      3256
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2784
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2318
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe