Ainut tuottava verkostomarkkinointi firma menee konkurssiin
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009513722.html
Tuotteet jääneet kilpailiojiden "jalkoihin" hauska kirjoitus.
Tuotteiden laatu ei vastaa hintaa, niin kuin kaikissa muissakin verkostohörhöilyissä.
Tupperware konkurssiin
15
638
Vastaukset
- Anonyymi
Tokmanni jyräsi.
- Anonyymi
Verkostomarkkinointi on maailman tehottomin markkinointimuoto. Siksi verkostomarkkinoinnissa tienataankin ainoastaan jäseniä keräämällä, ei tuotteiden myynnillä.
- Anonyymi
Kannattaa tutustua tarkemmin aiheeseen josta esität asiantuntijaa.
- Anonyymi
Jos se on tuottava, niin miten se voi mennä konkurssiin?
- Anonyymi
Oletko Helmanni kun et ymmärrä sarkasmia? Tosin, osasit kirjoittaa noinkin pitkän kysymyksen ilman kirjoitusvirheitä, joten ehkä et olekaan Helmanni.
- Anonyymi
Tupperin muovikipoista se on monen Pertin alamäki alkanut.
Hyvä että kaatuu! - Anonyymi
Helmanni on varmaan ehtinyt 20 vuoden aikana kaupustella muovikippojakin. Helmannihan väittää että on ollut verkostomarkkinoinnissa mukana 20 vuotta. Helmannin puheethan on mitä on joten ei voi tietää onko väite oikeasti totta.
- Anonyymi
Vähän kauemmin olisi Tupperivaara jatkanut jos miehet olisi huomioitu myynnissä.
Jäin ainoana miehenä täysin keskustelun ulkopuolelle Tupper-illassa.
Jos olisivat myyneet vaikka oluen tai alkoholin nautiskeluun sopivia muovimukeja niin olisin ostanut. Lasiset juomalasit tahtoo särkyä kun promillet nousee. - Anonyymi
järjen jättiläiset täällä vauhdissa. Missään virallisessa ei ole lukenut että menisi konkurssiin. Unohtakaa oma henkinen angsti ja ahdistus ja opetelkaa lukemaan.
- Anonyymi
Verkostomarkkinointi on maailman tehottomin markkinointimuoto. Sen sanoo järkikin. Tähän joku helmanni kirjoittaa:
"Kannattaa tutustua tarkemmin aiheeseen josta esität asiantuntijaa."
Niin, jos ihmisellä on vähänkin järkeä hän ymmärtää miksi verkostomarkkinointi on maailman tehottomin markkinointimuoto. Ja kuten huomaatte, tässä henkilö vain vittuilee, mutta EI ESITÄ ensimmäistäkään VASTA-ARGUMENTTIA sille miksi verkostomarkkinointi EI OLISI maailman tehottomin markkinointimuoto.
Tässä kirjoittaa jälleen aito KAKSIAIVOSOLUINEN. Jotkut kutsuisivat häntä - aiheellisesti - IDIOOTIKSI.
Minä yritän vääntää rautalankaa: verkostomarkkinoinnissa näet ihmiset markkinoivat tuotetta toisilleen naamasta naamaan tms. Ja tämä tekee siitä äärettömän tehottoman. Ja sen vuoksi tuotteiden MYYNTI ei olekaan se tekijä jolla tienataan, vaan jäsenten VÄRVÄÄMINEN verkostoon. Sillä pyramidin huippu tienaa, alempi kerros vähemmän ja leijonanosa jää väistämättä tappiolle.
TULET VIELÄ HÄMMÄSTYMÄÄN TIETÄMÄTTÖMYYTESI- Anonyymi
kaksiaivosoluinen pelasi ota-asioista-selvää kortin
- Anonyymi
Kotirouvien myynti tilaisuudet ovat historian havinaa!!💩💩
- Anonyymi
Ei ole. Kyllä kotikutsuja edelleen järkätään, sillä on niitä monia muitakin tuotteita markkinoilla vastaavalla myyntitavalla, kuin pelkät kipot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Kyllä kotikutsuja edelleen järkätään, sillä on niitä monia muitakin tuotteita markkinoilla vastaavalla myyntitavalla, kuin pelkät kipot.
Ei ole vielä, mutta heiluu konkurssin partaalla. Kuulemma ei ole kyennyt uudistumaan tarpeeksi.
”Kotikutsuja”
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta
Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee4241839Miksi jollain jää "talvi päälle"
Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli1891491- 1091411
Miksi koulut pakottavat
Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja1631372- 451046
Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024
Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit0980- 63966
Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?
Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!119923Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!
Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s93900Se katse silloin
Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt32886