pitkässä vuodatuksessaan Vasemmistoliiton vaalitappiosta.
Kai joku osuus Johanneksen Putinin nuoleskelullakin oli äänikatoon.
Puheenjohtajan paikka tulee haettavaksi ähiaikoina, maisteri Yrttiaho voi kokeilla, miten laaja kannatus hänellä on puolueen jäsenten piirissä.
Yrttiaho syyttää Li Anderssonia
11
138
Vastaukset
- Anonyymi
Kun Matti tuli katsomaan vaimonsa esitystä Dannyn kesäshow’ssa, Katri Helena kertoi autossa erosuunnitelmistaan.
Matti oli kuullut juoruja, että Katrilla ja Dannylla olisi suhde.
– Matti avasi hansikaslokeron ja otti sieltä pistoolin. Hän käänsi piipun osoittamaan minua. ’Sinä et minua jätä.’
– En voi tälle mitään. En voi lähteä kotiäidiksi Kokkolaan. Mun täytyy elää omaa elämääni. Mä haluan erota, Katri Helena vastasi.
Matti laski aseen. Pariskunta jatkoi keskustelua Katrin Munkkivuoren asunnolla. Ero tuli.- Anonyymi
OLIKO VASEMMISTOLAINEN??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLIKO VASEMMISTOLAINEN??
Tietääkseni Johannes ei ole ottanut asetta esiin, vaikka Li petti häntä Sannan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkseni Johannes ei ole ottanut asetta esiin, vaikka Li petti häntä Sannan kanssa.
Telakan levysepätkin petti Johanneksen ja äänestivät persuja.
Kylla isä-Jyrkin aikana oli toisin, silloin 49n toimiston sormennapsauksella lähtivät taisteluun, ei olisi ollut puhettakaan mistä natosta.
Pojasta ei polvi parane ainakaan Yrttiahon suvussa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Telakan levysepätkin petti Johanneksen ja äänestivät persuja.
Kylla isä-Jyrkin aikana oli toisin, silloin 49n toimiston sormennapsauksella lähtivät taisteluun, ei olisi ollut puhettakaan mistä natosta.
Pojasta ei polvi parane ainakaan Yrttiahon suvussaSe on nähty mikä tämä Yrttiahon poika oli.
Toivottavasti meidän ay-jäsenmaksuja ei haaskata enää tälläiseen turhuuteen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on nähty mikä tämä Yrttiahon poika oli.
Toivottavasti meidän ay-jäsenmaksuja ei haaskata enää tälläiseen turhuuteenOnkohan Yrttiaho jo Ahokkaan Ossin perinnön kuluttanut loppuun )
- Anonyymi
IL:n tietojen mukaan kokoomuksen ensisijaisena ajatuksena on yrittää muodostaa hallitus perussuomalaisten, RKP:n ja kristillisdemokraattien kanssa.
Neljän puolueen hallituksella olisi eduskunnassa 109 kansanedustajaa, mikä riittää Suomen johtamiseen. - Anonyymi
Vasemmisto kuuluu hallitukseen,kuten sdp ja vihreätkin, myös rkp on hallituksessa. Vihervasemmisto on hoitanut asiat loistavasti viimeiset neljä . vuotta.
- Anonyymi
TOSI LOISTAVASTI,JOS VELALLA EI OLE VÄLIÄ,TERVEYDENHOITOA EI TARVITSE, VANHEMPIAAN EI TARVITSE HOITOLAITOKSEEN,AUTOA EI TARVITSE,LÄÄKKEITÄ EI TARVITSE,EI KULJE PIMEÄN AIKAAN,,KIERTÄÄ KATUJENGIT, RUOKAA EI TARVITSE,SÄHKÖÄ EI TARVBITSE,JNEJNE.
- Anonyymi
Näin on, vaikka sosialistisen uudistukset uupuivat.
- Anonyymi
No nyt hän sitten varmaan puolestaan mielessään kiittää Li Anderssonia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181933
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271502En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1291113The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748