Mitäs arvelet, uskoisitko meihin?

Anonyymi-ap

Jos pistettäisiin kaikki peliin.

91

1582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pistetään vain. Ehdotan treffejä kun seuraavan kerran nähdään.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­N­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178209527

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Miten aiot toimia?

• Anonyymi

Kampitan sinut, kun vain näkisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kampitan sinut, kun vain näkisin.

juu ja kaadu sitte päälle, jouduttais väkisinkin sellaiseennen tilanne että joduttais kattoon silmiin toisiamme.

• Anonyymi

Uskoisin, mutta vaikeuksien kautta voittoon👍🏼

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi

Biljardi, Uno, Lotto vai jopa kasvojen menetys/hengen salpautuminen??

• Anonyymi

Uskoisin.

• Anonyymi

Kyllä toki kaikki tai ei mitään.

• Anonyymi

Valitettavasti tuo kampitan toteutuu ihan itsellesi, miten totesitkaan

T.minä voin uskoa, muistatko ainoan Uhrin Ristillä, Hän kuoli sittenkin

PS.lähes näkkärijeppe kaltaisten seurueelle markettiin evästauoilla, ettei noin hiukoisi

Rauhallisesti, turvallisesti

https://m.youtube.com/watch?v=fc7CPW8r1Qc

• Anonyymi

Älä nyt viitti aina tuputtaa!!! Hus

• Anonyymi
    • Anonyymi

Esim. Voin lukea kirjaa ääneen ja huolehtia mitä kuuluu...

• Anonyymi

Käydä kaupassa huoltaa auton mitä vaan

• Anonyymi

8lisiko sellainen hyvä mies käy korjaamassa kun jokin on rikki.

• Anonyymi

Kyllä pitää osata fiksata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pitää osata fiksata

Mulla on tumpelo mies jonka panokyvytkään ei oo erikoiset. Vois vaihtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki ainahan voin tyydyttää itteni ja fiksata itte.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei SE vaihtamalla parane.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki ainahan voin tyydyttää itteni ja fiksata itte.

Mutta entäs ne kotityöt sitten- kuka sulle ne sitten nikkaroi trollimän

• Anonyymi

Uskoisin kun ollaa molemmat ihan sekoja 🤖

• Anonyymi

Ei tee numeroa hommista

• Anonyymi

se on juuri näin ,eikukaan toistaan kummempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se on juuri näin ,eikukaan toistaan kummempi.

sori tuossakin pieni virhe myönnän.

• Anonyymi

Uskon minuun ja häneen ketä kaipaan. Palstatyypeistä on menisi vannomaan.

• Anonyymi

Niin onko käyttöä sellaiselle joka huolehtii?

• Uskon aina siihen, kun en lähde mukaan mihinkään puolivillaisiin virityksiin.

• Anonyymi

Onksul tunteita empressiin?

• Anonyymi kirjoitti:

Onksul tunteita empressiin?

On tietenkin, mukava ja äärimmäisen hauska keskustelija, niin pidän kyllä. Riittääkö se tunteiksi?

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

On tietenkin, mukava ja äärimmäisen hauska keskustelija, niin pidän kyllä. Riittääkö se tunteiksi?

Et taia kertoo kaikkee..

• randombypasser kirjoitti:

Riittää riittää 😁♥️

• Anonyymi kirjoitti:

Et taia kertoo kaikkee..

Käsi raama... lompakolla, kyllä kerron. Luulisin.

• EmpressOfTheLight kirjoitti:

Riittää riittää 😁♥️

Riittääkö? Sitä saa mitä tilaa... 😂❤️

• randombypasser kirjoitti:

Riittääkö? Sitä saa mitä tilaa... 😂❤️

Näin on...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taia kertoo kaikkee..

Kerro meille muille myös tietosi!

• Anonyymi kirjoitti:

Kerro meille muille myös tietosi!

No nyt muakin alkoi kiinnostamaan 😁

• Anonyymi

Ensin pitäisi varmaan uskoa siihen että joku kaipaa .

• Anonyymi

Tänne on mukava purkaa sydäntä jos ei muille voi puhua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne on mukava purkaa sydäntä jos ei muille voi puhua

En kyllä tänne tunteitani löhtisi tilittää. Sama asia kuin kiusaajalle antaisi päiväkirjan luettavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä tänne tunteitani löhtisi tilittää. Sama asia kuin kiusaajalle antaisi päiväkirjan luettavaksi.

Lähtisi * siis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtisi * siis

Ei mut niinku purkaa paineita kun ei tosi maailmassa uskalla puhua

• Anonyymi

ei kai kukaan räällä tosissaan oleva olisi jollei uskoisi asiaansa (naiselta miehelle)

• Anonyymi

Olta Hoolle!

• Anonyymi

Haluaisin uskoa, mutta on tosi hankalaa. Tuottaisin hänelle kuitenkin pettymyksen.

• Anonyymi

Se nainen ei ainakaan tuottaisi pettymystä. Ei ole mitään valtavia odotuksia, tiedän ettei elämä voi edes olla täydellistä. Haluaisin oppia rakastamaan häntä. Jos luulee että elämä voi olla täydellistä, niin ihminen jahtaa mahdottomia asioita. Rahan ahneen mielestä elämä on täydellistä kun on paljon rahaa, mutta kummasti sitä vaan halutaan lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se nainen ei ainakaan tuottaisi pettymystä. Ei ole mitään valtavia odotuksia, tiedän ettei elämä voi edes olla täydellistä. Haluaisin oppia rakastamaan häntä. Jos luulee että elämä voi olla täydellistä, niin ihminen jahtaa mahdottomia asioita. Rahan ahneen mielestä elämä on täydellistä kun on paljon rahaa, mutta kummasti sitä vaan halutaan lisää.

Kauniisti ajateltu. Toivottavasti saat mahdollisuuden hänen kanssaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet helmi ihmisten joukossa.

• Anonyymi

En usko mitään tällä trolli palstalla 🤣

• Anonyymi

Ju.alauta, otetaanko selvää, haha.

• Anonyymi

Tänne kannattaa kirjoittaa ja pistää kaikki peliin.
      Kunnon pajatso jossa voi pelata niin kauan kuin jaksaa.

• Anonyymi

😄 ketjun paras kommentti

• Anonyymi

En tiedä olenko osannut laittaa hänen kanssaan "kaikkea peliin"? En varmaan tuntenut tarvetta siihen, kun koin että olen vaan joku paremman puutteessa. Siis mulle hän oli ihan kaikki, mutta minä olin vaan joku. Se kaikki satutti minua niin syvästi, etten oikein ole kyennyt olemaan enää normaalisti ollenkaan, jos jossain olen törmännyt.

Joo on ennenkin sattunut, mutta onko näin paljon? Olisinpa edes joskus voinut tuntea että kelpaan tällaisena ja että olen rakastettava ihminen. Tällainen kun jatkuu vuosia, niin ei se hyvää tee. Samalla kun haluaisin häntä nähdä, niin pelkään sitä ihan mielettömän paljon. Niin paljon aina sattuu ja se tuntuu ihan fyysisenä kipuna. Jos saisin valita, niin valitsisin unohduksen. Ehkä.

• Anonyymi

Kuulostaa surulliselta se, että pelkäät tapaamista hänen kanssaan. Silloin kannattaa miettiä mikä on omaksi parhaaksesi. Vai jaksatko kohdata oman pelkosi ja kohdata hänet kaikesta huolimatta.

En usko, että hän voi olla mikään monsteri.

Sinä valitset kohtaamisen tai unohduksen.
        Hyvää yötä.
        ✨️

• Anonyymi

Mul on yhden miehen kanssa tuollainen juttu, että hän on sanonut ihan rehellisesti että pelkää tavata mua. Hän ei uskalla soitella mun kanssa jne. Hän on siis jo pitkän aikaa vältellyt minua ja on kyllä tietoinen mun tunteista. Ja tiedän että hänkin välittää minusta. Sitä en tiedä miksi hän pelkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa surulliselta se, että pelkäät tapaamista hänen kanssaan. Silloin kannattaa miettiä mikä on omaksi parhaaksesi. Vai jaksatko kohdata oman pelkosi ja kohdata hänet kaikesta huolimatta.

En usko, että hän voi olla mikään monsteri.

Sinä valitset kohtaamisen tai unohduksen.
        Hyvää yötä.
        ✨️

En minä tiedä, onko järkeä kohdata kaikki ne pelot, jota jonkun ihmisen seura aiheuttaa. Voihan se pelko olla joskus myös viesti siitä, että on syytäkin olla varuillaan. En luottaisi siihen, että minulla on edes kykyä tällaisia asioita arvioida. Olen tullut niin kaukaa, että olen myös kerännyt paljon huonoja kokemuksia. Tuntuu myös, etten ole oikein tullut ymmärretyksi. Eikä yhtään auta, että olen nähnyt mitä ihmiset kykenevät tekemään toisilleen. Läheiseksikin kokemasi ihmiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä tiedä, onko järkeä kohdata kaikki ne pelot, jota jonkun ihmisen seura aiheuttaa. Voihan se pelko olla joskus myös viesti siitä, että on syytäkin olla varuillaan. En luottaisi siihen, että minulla on edes kykyä tällaisia asioita arvioida. Olen tullut niin kaukaa, että olen myös kerännyt paljon huonoja kokemuksia. Tuntuu myös, etten ole oikein tullut ymmärretyksi. Eikä yhtään auta, että olen nähnyt mitä ihmiset kykenevät tekemään toisilleen. Läheiseksikin kokemasi ihmiset.

Näin funtsailin joskus eilen.

• Anonyymi

Tämä rikko mun sydämen. Osui ja upposi.

• Minä olen kanssa sitä mieltä, että laitetaan nyt haisemaan oikeen kunnolla.

• Anonyymi

Minulla on ollut sata lasissa jo, se ei häneen tehnyt vaikutusta lopulta. Jäi vain 💔. En enää usko, että "meihin" - n

• Anonyymi

Kyllä pesämuna pitää jättää, ihan tyhjän päälle ei voi jäädä - jos ei tuotakkaan voittoa uhkapeli.

• Anonyymi

Mitähän pörssikurssin heilahtelua sää kattelet. Väliheh.

• Anonyymi

Mikä ettei? Täysillä ei mitään.

• Anonyymi

Bidda-bang-bang-bang, alright then

• Anonyymi

Noni ❤️❤️👍🏻😚

• Anonyymi

Sivusta: Se on kahdella ällällä ALLRIGHT!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: Se on kahdella ällällä ALLRIGHT!

Sama: Siis välilyönti jäi: ALL RIGHT!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama: Siis välilyönti jäi: ALL RIGHT!

Kumpikin on mahdollinen: alright jos yhteen, all right jos erikseen

• Anonyymi

Hänen miehen kanssa kyllä. Minun jarruttelusta se aina kiinni lienee olikin

• Anonyymi

Aina tulee uusi tilaisuus, eikö? Miten jarruttelit?

• Anonyymi

You bet🤜🤛 - mikä on sun panos?

• Anonyymi

All in.
        Toistaiseksi pokerilla kierros nro jotain menossa, panos täysi kymppi. - Lupaan jakaa potin. Mutta uskaltaako hän. Kohta on vain kaksi pelaajaa jäljellä tässä pöydässä. Voiko kumpikin voittaa? Luovutusvoitto? Bluffausta? Uskoa vai ei.
        Mulla on neljä ässää. Hihoissa, lahkeissa. Etsi ne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

All in.
        Toistaiseksi pokerilla kierros nro jotain menossa, panos täysi kymppi. - Lupaan jakaa potin. Mutta uskaltaako hän. Kohta on vain kaksi pelaajaa jäljellä tässä pöydässä. Voiko kumpikin voittaa? Luovutusvoitto? Bluffausta? Uskoa vai ei.
        Mulla on neljä ässää. Hihoissa, lahkeissa. Etsi ne.

Tule lähemmäs, niin mä etsin.

• Anonyymi

Ei ehkä vielä. Joskus muutaman vuoden päästä? Rakastan sua kyllä vielä silloinkin.

• Anonyymi

Olen jo kuollut silloin.

• Anonyymi

Minä uskoin meihin, sinä et halunnut edes yrittää.

• Anonyymi

Luovuttaja olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luovuttaja olet.

Itse olet. Tai siis hän on.

• Anonyymi

Riippuu ihan keneltä tämä on ja kenelle menee? Sitten voin miettiä uskonko. 😁

• Anonyymi

Vähempikin riittänee, jotain on hyvä jättää takataskuun vastaisen varalle, yllättämään positiivisesti.

• Anonyymi

Minä olen uskonut meihin kolo ajan. Hänestä en tiedä. Eikä aloittajasta tiedä onko oikea mies!

• Anonyymi

Minä uskon meihin, vaikka nyt onkin hiljaista välillämme. Olo on kuitenkin levollinen, ikävästä huolimatta. Uskon että kohtaamme vielä, sillä tässä on outoa tunnetta mitä en ole koskaan kokenut. Voi olla että koskaan emme pääse alkua pidemmälle, mutta uskon että risteämme ja ohitamme toisiamme. - 🔥🔥

• Anonyymi

Mikäli täällä on ollut yli 2 vuotta ilman että mitään tosielämässä on ratkaisevaa tapahtunut, niin turha uskoo edes.

• Anonyymi

Usko mielikuvitus-ystävääsi tai toiseen persoonaasi ihan niin paljon kuin huvittaa.

• Anonyymi

"Mitäs arvelet, uskoisitko meihin? Jos pistettäisiin kaikki peliin."

Se joka tollasia kyselee, ei usko itse ideaansa.

Unohda koko juttu.

Et ole valmis panemaan itseäsi, et edes peliin.

• Anonyymi

Uskon itseeni.
      Riippuu sitä, mikä pelin henki.
      Kenen kanssa pelaan.

• Anonyymi

Vähän yllättävää kyllä eikä ihan vähänkään mut uskoisin 💞💓

• Anonyymi

Aikaa on kulunut niin paljon, että luulen ettei hän halua palata siihen mitä oli..vaan hänellä puhaltaa uudet tuulet..

• Anonyymi

Kyllä me hänen kanssa vielä palataan ja opetellaan puhumaan ja tunteet näyttämään ja ollaan loppuun asti yhdessä.

• Anonyymi

Tää kuulostaa oikealta puheelta. Noinhan sen pitäisi mennäkin. Kaikki eivät vain hokaa tota. So sad, so bad.

• Anonyymi

No pistä viestiä kehiin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      195
      5783
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1979
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1355
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1299
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      1250
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe