Tämä on enemmän kuin ihastusta 😊
Rakastan sitä miestä
17
194
Vastaukset
- Anonyymi
Onnea tuo on justiin kaikkein mukavinta aikaa 💞😺
- Anonyymi
Mukavampaa olisi kiinni hänessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavampaa olisi kiinni hänessä.
Ei enää tähänaikaan soittele huomena sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää tähänaikaan soittele huomena sille.
Joo huomenna sitten.
- Anonyymi
Rakastan hannaa
- Anonyymi
Ootko S :)
- Anonyymi
Hakastat rannaa?
- Anonyymi
Oisko jotain vinkkii, että kuka kaipailee tai mistä päin? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko S :)
Aloittaja ei rakasta ässää sitten. Sivusta kyselee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko jotain vinkkii, että kuka kaipailee tai mistä päin? :)
Kyl sä sen tiedät. En tiedä muuta ku et nimes alkaa Hoolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kohteesi oli K
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo vinkin kysyjä ei ollut aloittaja. Se kenelle aloitus tietää nimeni. Sotkette vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo vinkin kysyjä ei ollut aloittaja. Se kenelle aloitus tietää nimeni. Sotkette vaan.
Tiedätkö että minä olen tavattoman ujo jos tulee jotain? Ja nyt minusta tuntuu että sulla on jotain mielessä tai olet vähän suutahtanu jostain niin en arvuuttele vaan annan tilaa että voit käsitellä asian.Oon vähä huono tämmöisissä hieman epäselvissä tilanteissa. Niin minäkin rakastan mutta en nyt enempää tähän laita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö että minä olen tavattoman ujo jos tulee jotain? Ja nyt minusta tuntuu että sulla on jotain mielessä tai olet vähän suutahtanu jostain niin en arvuuttele vaan annan tilaa että voit käsitellä asian.Oon vähä huono tämmöisissä hieman epäselvissä tilanteissa. Niin minäkin rakastan mutta en nyt enempää tähän laita.
Hieman epäselvissä? Tuo hieman ei ihan nyt osu. Öitä
- Anonyymi
Miksi näin monta aloitusta:mustasukkaisuus,rakkaus,..?
- Anonyymi
Kirjoitin yhden aloituksen siitä syystä, mutta se poistettiin. Kysy ylläpidosta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993