Enkä tiedä onko syytä mustasukkaisuuteen 😊
Rakastan sitä miestä
12
198
Vastaukset
- Anonyymi
Jos yhtään olet oppinut tuntemaan jollain tapaa, niin tuskin tarvitsee olla syytä:)
- Anonyymi
Ihanasti vastasit. Hän on ihana sen verran oppinut tuntemaan. Unohdin että kirjoittelin näitä joka palstalle.
- Anonyymi
Kuinka voisi osata epäillä toista sellaisesta mitä ei itse tee
- Anonyymi
Tuo on ihan turha olettamus, että vain pettäjät voisivat epäillä muita pettämisestä. Kun pettämistarinoita kuulee väkisinkin, kuinka hyvin pettämistä voidaan pitää salassa, niin kyllähän sitä välillä voi miettiä, saattaako itsekin joutua uhriksi
- Anonyymi
Tietysti empaattinen ihminen osaa ajatella sellaistakin mitä ei itse tee tai tunne.
- Anonyymi
Olisiko omissa tavoissa jotain sellasta joissa peilaat omia malleja kaivattuusi.
- Anonyymi
Ewwwwww ❤ cute.
- Anonyymi
Vad säger du?
- Anonyymi
Voinen auttaa asiassa ja vastaankin tähän, että ei ole aihetta mustasukkaisuuteen. Se mies ei ole pettänyt sinua kertaakaan. Tunnen hänet erittäin hyvin ja hän ei ikinä tekisi sellaista. Ei ikinä.
- Anonyymi
Sinä et tiedä kenestä kirjoitan joten et voi auttaa.
- Anonyymi
=)
en pettäisi ketään,
sillä, ketäpä minut huolisi,
mutta, jos, vaivaani uudet, hoidot, radikaalisti kehittyneet tulisi,
ehkä minullakin on toivoa,
ei, ehkä seurusteluun,
mutta, kaveriksi, kuitenkin,
ja, se, että voi olla kaveri, niin, se, on ihan riittävä,
=)
suurin unelmani ja haaveeni, kuitenkin koskien suomea,
on, että markka tulee takaisin,
mutta, sen, aika, näyttää,
=)
kaikkea, hyvää ja hyvää yötä,
=)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379