Tarkoitan sitä 😊
Rakastan sitä miestä
13
509
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä maailmaan rakkautta mahtuu
- Anonyymi
Autoa ajava mies?
- Anonyymi
Ajaa se autoa. Junaa ei tietääkseni.
- Anonyymi
Aika moni ajelee autolla, tälläkö yrität nyt päästä jotain aihetta lähemmäs jälleen yhdessä palstaäijän lapsellisessa aloituksessa? Lopeta tuo riena jo🥱
- Anonyymi
Oletko varma että se on mies?
- Anonyymi
Olen, näyttää mieheltä ja nimi on miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen, näyttää mieheltä ja nimi on miehen.
Mulle on tämmöinen satulan muotoinen kasvanut mahan kohdalle, tule kokeilemaan.
- Anonyymi
Sinead Connor tai joku vastaava lauloi ikävästään ja linnuista, kukista takapihallaan not tb tai jotain in my backyard hitsi kun en muista tuota mutta olikohan jotain tuohon suuntaan kun toinen oli lähtenyt. 18. Tänään.Vain hetken vai mitä siinä oli. Tuli vain mieleen tuosta jotenkin tuo kohta.Ei muistaakseni ainakaan tikkoja ollut siinä mutta jotain lintuja. En tiiä liittyykö tää nyt tähän mitenkään. Tuli vain mieleen kun en eilen muistanut tuota ollenkaan enkä kerennyt muistelemaankaan. No, jos tänään muistais mutta vain tuo my backyard soi päässä. Pitäis kuunnella se biisi, niin palautuisi ehkä mieleen paremmin. So lonely without her. And without me. Without us. Nothing compares to you se taisi olla.
- Anonyymi
Sinead Connor oli homoseksuaali
- Anonyymi
Mun rakkaus hänen suuntaan on ikuista
Muru heii takki auki täältä tulee hauki
🐟💚🧟♂️🐟🐟🎣💦 - Anonyymi
Olisipa minulle yhdeltä J- naiselta joka on niin Ihqu!!!
- Anonyymi
K mies? H mies? P mies? S mies? R mies?
- AnonyymiUUSI
Iso ja komia lintunen rakastan sinua ja kaikkia kolmea pikkusta siihen päälle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892