Tarkoitan sitä 😊
Rakastan sitä miestä
17
756
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä maailmaan rakkautta mahtuu
- Anonyymi
Autoa ajava mies?
- Anonyymi
Ajaa se autoa. Junaa ei tietääkseni.
- Anonyymi
Aika moni ajelee autolla, tälläkö yrität nyt päästä jotain aihetta lähemmäs jälleen yhdessä palstaäijän lapsellisessa aloituksessa? Lopeta tuo riena jo🥱
- Anonyymi
Oletko varma että se on mies?
- Anonyymi
Olen, näyttää mieheltä ja nimi on miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen, näyttää mieheltä ja nimi on miehen.
Mulle on tämmöinen satulan muotoinen kasvanut mahan kohdalle, tule kokeilemaan.
- Anonyymi
Sinead Connor tai joku vastaava lauloi ikävästään ja linnuista, kukista takapihallaan not tb tai jotain in my backyard hitsi kun en muista tuota mutta olikohan jotain tuohon suuntaan kun toinen oli lähtenyt. 18. Tänään.Vain hetken vai mitä siinä oli. Tuli vain mieleen tuosta jotenkin tuo kohta.Ei muistaakseni ainakaan tikkoja ollut siinä mutta jotain lintuja. En tiiä liittyykö tää nyt tähän mitenkään. Tuli vain mieleen kun en eilen muistanut tuota ollenkaan enkä kerennyt muistelemaankaan. No, jos tänään muistais mutta vain tuo my backyard soi päässä. Pitäis kuunnella se biisi, niin palautuisi ehkä mieleen paremmin. So lonely without her. And without me. Without us. Nothing compares to you se taisi olla.
- Anonyymi
Sinead Connor oli homoseksuaali
- Anonyymi
Mun rakkaus hänen suuntaan on ikuista
Muru heii takki auki täältä tulee hauki
🐟💚🧟♂️🐟🐟🎣💦 - Anonyymi
Olisipa minulle yhdeltä J- naiselta joka on niin Ihqu!!!
- Anonyymi
K mies? H mies? P mies? S mies? R mies?
- Anonyymi
Iso ja komia lintunen rakastan sinua ja kaikkia kolmea pikkusta siihen päälle
- Anonyymi
rakastan sinua loppuun asti.🕊️
- Anonyymi
Tiedän
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️.
- Anonyymi
🖕🖕🖕🖕
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918295
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on968012Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1726161- 145393
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585198En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234255Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54010- 383983
- 373809
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..563667