Tarkoitan sitä 😊
Rakastan sitä miestä
12
440
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä maailmaan rakkautta mahtuu
- Anonyymi
Autoa ajava mies?
- Anonyymi
Ajaa se autoa. Junaa ei tietääkseni.
- Anonyymi
Aika moni ajelee autolla, tälläkö yrität nyt päästä jotain aihetta lähemmäs jälleen yhdessä palstaäijän lapsellisessa aloituksessa? Lopeta tuo riena jo🥱
- Anonyymi
Oletko varma että se on mies?
- Anonyymi
Olen, näyttää mieheltä ja nimi on miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen, näyttää mieheltä ja nimi on miehen.
Mulle on tämmöinen satulan muotoinen kasvanut mahan kohdalle, tule kokeilemaan.
- Anonyymi
Sinead Connor tai joku vastaava lauloi ikävästään ja linnuista, kukista takapihallaan not tb tai jotain in my backyard hitsi kun en muista tuota mutta olikohan jotain tuohon suuntaan kun toinen oli lähtenyt. 18. Tänään.Vain hetken vai mitä siinä oli. Tuli vain mieleen tuosta jotenkin tuo kohta.Ei muistaakseni ainakaan tikkoja ollut siinä mutta jotain lintuja. En tiiä liittyykö tää nyt tähän mitenkään. Tuli vain mieleen kun en eilen muistanut tuota ollenkaan enkä kerennyt muistelemaankaan. No, jos tänään muistais mutta vain tuo my backyard soi päässä. Pitäis kuunnella se biisi, niin palautuisi ehkä mieleen paremmin. So lonely without her. And without me. Without us. Nothing compares to you se taisi olla.
- Anonyymi
Sinead Connor oli homoseksuaali
- Anonyymi
Mun rakkaus hänen suuntaan on ikuista
Muru heii takki auki täältä tulee hauki
🐟💚🧟♂️🐟🐟🎣💦 - Anonyymi
Olisipa minulle yhdeltä J- naiselta joka on niin Ihqu!!!
- Anonyymi
K mies? H mies? P mies? S mies? R mies?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889