Tarkoitan sitä 😊
Rakastan sitä miestä
17
767
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä maailmaan rakkautta mahtuu
- Anonyymi
Autoa ajava mies?
- Anonyymi
Ajaa se autoa. Junaa ei tietääkseni.
- Anonyymi
Aika moni ajelee autolla, tälläkö yrität nyt päästä jotain aihetta lähemmäs jälleen yhdessä palstaäijän lapsellisessa aloituksessa? Lopeta tuo riena jo🥱
- Anonyymi
Oletko varma että se on mies?
- Anonyymi
Olen, näyttää mieheltä ja nimi on miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen, näyttää mieheltä ja nimi on miehen.
Mulle on tämmöinen satulan muotoinen kasvanut mahan kohdalle, tule kokeilemaan.
- Anonyymi
Sinead Connor tai joku vastaava lauloi ikävästään ja linnuista, kukista takapihallaan not tb tai jotain in my backyard hitsi kun en muista tuota mutta olikohan jotain tuohon suuntaan kun toinen oli lähtenyt. 18. Tänään.Vain hetken vai mitä siinä oli. Tuli vain mieleen tuosta jotenkin tuo kohta.Ei muistaakseni ainakaan tikkoja ollut siinä mutta jotain lintuja. En tiiä liittyykö tää nyt tähän mitenkään. Tuli vain mieleen kun en eilen muistanut tuota ollenkaan enkä kerennyt muistelemaankaan. No, jos tänään muistais mutta vain tuo my backyard soi päässä. Pitäis kuunnella se biisi, niin palautuisi ehkä mieleen paremmin. So lonely without her. And without me. Without us. Nothing compares to you se taisi olla.
- Anonyymi
Sinead Connor oli homoseksuaali
- Anonyymi
Mun rakkaus hänen suuntaan on ikuista
Muru heii takki auki täältä tulee hauki
🐟💚🧟♂️🐟🐟🎣💦 - Anonyymi
Olisipa minulle yhdeltä J- naiselta joka on niin Ihqu!!!
- Anonyymi
K mies? H mies? P mies? S mies? R mies?
- Anonyymi
Iso ja komia lintunen rakastan sinua ja kaikkia kolmea pikkusta siihen päälle
- Anonyymi
rakastan sinua loppuun asti.🕊️
- Anonyymi
Tiedän
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️.
- Anonyymi
🖕🖕🖕🖕
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai969453Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764917Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.504609Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82388Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001586- 431420
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota531330Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641262Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.471249