Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa. Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä.
Johannes 15:4-5 FB38
https://bible.com/fi/bible/365/jhn.15.4-5.FB38
Tärkeä tiedotus Jeesukselta.
11
97
Vastaukset
Kiitos tästä puu-vertauksesta.
Herää kysymys miten Jeesuksessa pysytään, kun ei uskovia seuraa edes Jeesuksen esittämät uskovia seuraavat merkit.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Herää kysymys miten Jeesuksessa pysytään, kun ei uskovia seuraa edes Jeesuksen esittämät uskovia seuraavat merkit.
Kysy pojaltasi!
Anonyymi kirjoitti:
Kysy pojaltasi!
Ei tarvitse.
Tiedän, että Jeesuksessa kukaan ei pysy, jonka takia pitää aina rakentaa sairaaloita ja palkata hoitajia ja lääkäreitä. Tulee kalliiksi.
- Anonyymi
mutta kuka joi toisten jeesuksen veren ?
- Anonyymi
Hyvä kysymys, kun ehtoollista vietetään kaiken lisäksi Herran kuoleman julistamiseksi. Tämä uskonto ei pysy balanssissa mitenkään, se vuotaa kaikilta reunoilta - pitäisi pysyä Jeesuksessa - Paavalinko opilla, kun tämä lukee kirouksen Jeesuksen päälle niin, että tämä tulee KIROUKSEKSI! Ja Jeesuksen oma opetus ei taas liity uskontoon mitenkään.
Löytyy Galatalaiskirje 3:13
- Anonyymi
Ei kuulosta alkuunkaan Jeesuksen puheelta.
Jeesuksen opetukset ovatkin ihan hyviä eli niistä kannattaisi ottaa mallia.
- Anonyymi
No ei ainakaan jos haluaa saada aikaan jotain konkreettista, rakentaa tai viljllä maata.
Pilviveikon ohjeet oli huuhaata.
- Anonyymi
Minä en jaksaisi pysyä Jeesuksessa varttia pidempään, ja näin heterona en ollenkaan.
Jeesus oli "isänsä" poika. Ainakin narsismi oli periytynyt hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403027- 722585
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?352081- 181446
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221373- 131259
- 101254
- 221231