https://keskustelu.suomi24.fi/t/17820911/maahanmuuton-vastustaminen-on-terveellista
Maahanmuuton vastustaminen on terveellistä
Moktar.Gubta
2023-04-12 19:31:33
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/20a88bbf-d4bd-49b2-aeae-729fe3b80d7e
”Kokoomus haluaisi kasvattaa valtion tuloja uudella terveysverolla, jolla nostetaan sokeripitoisten ruokien ja juomien hintaa.”
Tästä sitä persujen hallitushaaveet saavat ihan uutta ja terveellistä vauhtia. Liallinen sokeri, rasva ja suola elintarvikkeissa laitetaan verolle.
Voi olla, että Riikka ja Lulu eivät moisista veroista kärsi. Onko kuitenkin vaikea kuvitella kuikan peruspersu jälttää perjantai-ilta pelkkää kaalia, kun hänen perusruokavalioonsa aiemmin kuului kebabpitsa ja 6 pitkää paikallisessa. Pilkun jälkeen sitten mennään vielä snäkärille ja sieltä ostetaan tuplaporilainen kahdella munalla ja kaikki mausteet.
Tämä on karman laki.
Huutonaurua vartti. ;)
EI LIITY MAAHANMUUTTOPALSTAAN MITENKÄÄN!!!
ja kun äijä tekee kirjoitusvirheitään, hän hyökkää muita kohtaan:
Moktar.Gubta
2023-04-13 08:26:49
UUSI
Korjataan nyt muutama virhekin:
Liallinen -Liiallinen
kuikan -> kuinka
perjantai-ilta -> perjantai-illan
Wannabe on tietojeni mukaan tiputuksessa. Kun tulee itku silmään, yrjöt rinnuksille ja vellit housuun, keho menettää samalla nestettä ja se taas voi johtaa elimistön kuivumiseen. Eiköhän tuo vappuun mennessä vety riittävästi ja sitten taas iso remmi päälle.
Vointeja sinne sairaalaan
Toivottaa, Moktar. ;)
0
304
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029