Vanhempi rouva

Anonyymi-ap

Parasta mitä tiedän on että noin 70 vuotias rouva ottaa ahnaasti suihin loppuun saakka ja nielee kaiken, viimeiseen tippaan saakka. Salaa olen haaveillut yhdestä naisesta noin 30 vuotta joka on nykyään leski… jos pääsis edes jalkovälistä koittamaan… minkälaista olis saada päälle… ja olis kivat alusvaatteet, tai saunaan yhdessä jne…. Itellä ikää 43, mutta haaveena vaan on…

12

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokemuksesta voin kertoa parasta ikinä.
      Ite oon 42v ystävä 73v seksi kuuluu ystävyyteen, lämpö ja aitous jota kestänyt parisen vuotta.
      Kaluani kukaan pitänyt suussaan koskaan ennen niin aidosti, hellä imutus koko varrelle joka päättyy kiihtyvään naintiin suussa laukeamiseen.
      Nainen nielee kaikki, miten lopuksi nuolee terskan pään kun puristelee samalla kaluani. T. Onnen Pekka

      • Anonyymi

        Melkonen sika ei voi muuta sanoa kuin että röh röh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkonen sika ei voi muuta sanoa kuin että röh röh

        Ai olet kiva kun kerroit tuonkin. Ei ollut muuta sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai olet kiva kun kerroit tuonkin. Ei ollut muuta sanottavaa.

        Sää mää ja bää mikä juntti piip piip


    • Anonyymi

      Olin 42 vuotias kun sain käsi/suu hoidon 68v naiselta ,oli elämäni orgasmi , oli sen aikaisen vaimon täti.

      • Anonyymi

        Tuokin vain unelmissas onneton eunukki


    • Anonyymi

      Minun ihanan kiimainen 83v anoppi ottaa hyvin suihin, parasta kun ottaa tekarit pois ja imee voimalla, tuntuu hyvältä kun ikenillä välillä puristaa kullini vartta ja kun laukean niin nielee kaiken, antaa kyllä kiimaista märkää pillukin ja tiukkaa anaaliakin välillä.

    • Haluun kanssa yli 65 vuotiasta..kiihottavia..itse 50v Lahdesta

    • Anonyymi

      Nyt on oikeaa asiaa. Vain miehet, jotka ovat saaneet vanhempaa naista tietävät, 60+ naiset ovat parasta mitä mies voi saada, kun kyse seksistä.
      Ja pakko sanoa, naimisissa olevat vanhemmat naiset kaikkein kiimaisimpi ja anteliaimpia, kaikki käy heidän kanssa.
      Eka kerran jälkeen, kun sain 73v varattua naista nussia, en ole muunlaisista kiinnostunut - vanhempi nainen, isot raskaat tissit, kunnon pakarat ja muhkea karvainen pillu, ei mikään ole kiihottavampaa.

      • Anonyymi

        Sillälailla spede se kertoo taas satuja buaahaa


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe