Entinen kansanedustaja, sekä moni muu satuilee, ettei edustaja ehdi työpaikalle ilman taksikorttia. Taksikorttia ei tietenkään tarvita, se jos mikä on edesvastuutonta jakaa taksikortteja, kun jo julkiset ovat edustajille ilmaisia lennoista lähtien. Taksikortti pois terveiltä edustajilta. PISTE..
ROSA MERILÄINEN
5
130
Vastaukset
- Anonyymi
Kauas ovat kansanedustajat kaikonneet rahvaan arjesta, jos töihinkään ei ehdi ilman taksia. Veronmaksajien piikkiin on kuitattu kyytejä mm ravintoloista poistuttaessa aamuyöllä. Palkat nousivat 7.9 prosenttia äskettäin, joten taksilla on varaa ajella omilla rahoillaan..
- Anonyymi
Perussuomalaisten ”pojat” puhuu asiaa!
- Anonyymi
Ainakin kaikkien vihreiden pitäisi luopua jo ideologiankin vuoksi taksikorteistaan!
- Anonyymi
Asioista päättävät ovat edustajien kavereita. Härskiä toimintaa, kun taksilla on ajettu esim 100 metriä. Mitään kontrollia ei ole, töistäkin voi olla pois ilman sairauslomaa, ja palkkio juoksee. Äänestyksissä poissa joka kerta kymmeniä edustajia. Paikalle tullaan vain silloin kun tv kamerat ovat paikalla..
- Anonyymi
Kepu edustajat ovat katkeria järisyttävän vaalitappion myötä, ja yrittävät dissata persujen nuoria..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072