Hyvää ja edullista autohuoltoa?
Löytyykö Nokialta
12
933
Vastaukset
- Anonyymi
Ei , ei löydy mistään . Sellaista että on hyvä ja halpa ei ole olemassakaan!
- Anonyymi
Löytyy! Jätä se paska viikonlopuksi sahalle tai löytiksen parkkipaikalle
- Anonyymi
Prisman lähellä Huoltokeskus eli Nissan Opel ym. Huolto mutta tekevät muitakin merkkejä. Kesällä laittoi ohjauksen kuntoon mukava ja kokenut asentaja. Oli huolellinen työn jälki.hinnat on kyllä kovat kaikissa paikoissa melkein, autokorjaamot on tuottoisaa bisnestä ja asiakkaat maksavat kun eivät mitään autoista ymmärrä.
- Anonyymi
Vaikka ymmärtäisi, niin pitää kenties olla paljon erikoistyökaluja, eikä niitä joka jampalta löydy.
- Anonyymi
Hehehehehhehh.....muka huolellinen....päivän vitsin päräytit, no hinnat on kyllä kovat tai oli...
- Anonyymi
Huuskonen kohtuu hintainen. Manninen myös hyvä, hieman hintavampi.
- Anonyymi
Tukkikyrpä rane panee auton kun auton kuntoon
- Anonyymi
Latelaan viet.. autosta tulee 76vm taunus.
- Anonyymi
Mina korja halpa hinta.
- Anonyymi
Löytyy kyllä. Mekonomen Kolmenkulma M1 on paras
- Anonyymi
Mekonomen näyttäisi olevan autokorjaamoketju, johon kuuluu useita eri autokorjaamoja. Taitaa jokainen paikka olla täysin oma korjaamoyrittäjiä.
- Anonyymi
Löytyy....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512