Mites on, onko Dacia riemurasia täyttänyt odotuksenne. Onko laatu ollut vähän niin ja näin? Vieläkö Daciat toimitetaan peltivanteilla? Eikö nyt olisi kannattanut laittaa vähän enemmän euroja jonoon ja hankkia ehta länsiauto. Eikö
Onko Dacialla riemukasta ajaa
24
147
Vastaukset
- Anonyymi
Dacia on ylittänyt odotukset. Laatu: öljynkulutus nolla, 6v. ajoa ilman vikoja. Kilometrejä vielä alle 100.000. Miksi pitäisi laittaa enemmän euroja tiskiin? Miksi? Saa niitä peltivanteillakin ja mitä vikaa on peltivanteissa?
- Anonyymi
Minulla on Dusterissa kesä- ja talvirenkaat aluvanteilla. Jos ei ajatella ulkonäköä, ei niistä mitään hyötyä ole, päinvastoin, kiinnostaa ehkä varkaita enemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on Dusterissa kesä- ja talvirenkaat aluvanteilla. Jos ei ajatella ulkonäköä, ei niistä mitään hyötyä ole, päinvastoin, kiinnostaa ehkä varkaita enemmin.
No ei taida dacia tai sen vanteet kiinnostaa varkaita. Itse asiassa ei kiinnosta ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei taida dacia tai sen vanteet kiinnostaa varkaita. Itse asiassa ei kiinnosta ketään.
Dacian omistajien ei tarvitse valvoa öitään ja kytätä ikkunasta ettei kukaan vie elämän tärkeintä omaisuutta eli niitä vanteita.
Timi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran kuitenkin, että täällä olet kommentoimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dacian omistajien ei tarvitse valvoa öitään ja kytätä ikkunasta ettei kukaan vie elämän tärkeintä omaisuutta eli niitä vanteita.
TimiTuskin kukaan valvoo öitään ja vahtii autonsa vanteita?
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178224561
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ihan mukavasti on toiminut. Laatu on ollut mitä odotinkin ja olen tyytynyt siihen. Peltivanteet on olleet ihan hyvät ja toimineet kuten pitää.
- Anonyymi
SKDL:n puoluekokouksessa näin toverilla dacia tuulipuvun takin. Sellaisen okran värisen. Mielestäni oli reteen näköinen. Mistäköhän saisin sellaisen?
-Timi- Anonyymi
Tiedä ajon riemukkuudesta, mutta nettisivu ällötti, kun mainoksen mukaan v. 2022 myymättä jääneitä autoja olisi esittelyssä ja halvalla.
Ei mitään autoluetteloa näkynyt vaan piitkä rimpsu tutkivia kysymyksiä selvittämään esim. mikä auto minulla on. Toiseksi autoksi olisin mahd. ostanut sellaisen myymättä jääneen - no olkoon sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä ajon riemukkuudesta, mutta nettisivu ällötti, kun mainoksen mukaan v. 2022 myymättä jääneitä autoja olisi esittelyssä ja halvalla.
Ei mitään autoluetteloa näkynyt vaan piitkä rimpsu tutkivia kysymyksiä selvittämään esim. mikä auto minulla on. Toiseksi autoksi olisin mahd. ostanut sellaisen myymättä jääneen - no olkoon sitten.Hyvä että jätitasian sikseen. Olen jo aiemmin sanonut että parasDacia on sellainen jonka jättää kauppaan pölyttymään. Ai miksikö, koska itäkinnerin ostaminen etoo mua. Ja myös sua.
- Anonyymi
Jos se oli ilmaistakki jota jäljität niin siinä luki varmaan Lada mutta ei Dacia sulle niitä ilmaiseksi jakele. Siellä Togliatin tehtaassa ei enää koota Dacioita vaan Ladoja ,Renault korjasi sieltä luunsa jo vähän aikaa sitten. Ei Dacia/Renault anna SKDL.n jäsenille ilmaiseksi peräti kamppeita,se riittää jo jos he myyvät autoja halvalla !!
- Anonyymi
Onko Dacialla riemukasta ajaa:.......Kyllä ,sen on todennut useampi ja useampi Euroopassa ja nousu vain jatkuu,,,missähän lie vika, koetappa kesiä tuohon vastaus !!
- Anonyymi
Uudella omalla velattomalla autolla, jossa 3v. takuu, on riemukasta ajella.
- Anonyymi
Eeeei mä hajoon. Mulla on takuu loppununna volkkarista jossa DSG ja TSI teknologiaa. Pitäiskö vaihtaa uuteen Daciaan. Välirahhaa ei vissiin paljoakaan joudu antamaan kun vaihtaisi länsiautosta itäautoon. Kommentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eeeei mä hajoon. Mulla on takuu loppununna volkkarista jossa DSG ja TSI teknologiaa. Pitäiskö vaihtaa uuteen Daciaan. Välirahhaa ei vissiin paljoakaan joudu antamaan kun vaihtaisi länsiautosta itäautoon. Kommentteja.
Miksi kyselet täältä neuvoja? Jos olet aikuinen teet itse omat valintasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eeeei mä hajoon.......Ei ne muuta sulle VW.st hyvitä kuin vararenkaan hinnan jos se on käyttämätön !!
- Anonyymi
TRÖÖÖÖÖLLL ! ! TROOOOOLLL ! ! Massapostaus trollitehtailia kymmeniä tuhansia avauksia spammänny aautisti keehari vaaaajuuk laitoshoidokki on vailla ymmärrystä oleva, ei oikeus toimi kelpoinen ei kelpais edes oikeuteen todistajaks,sellainen on tämä massapostus trolli. Hullu ja auto hullu ja täysi vaaajuuk laitoshoidokki. Älä kommentoi tulevaisuudessa mihinkään sen trollaus yrityksiin, jatkuvasti suoltaa provoa ja narsu luonne kerjää huomiota mutta jättäkää hullu ihan vaille kommentteja.
- Anonyymi
Miten selität että näitä trolleja on kolme tai neljä täällä? :D
- Anonyymi
Dacia on hintaluokassaan pätevä peli ja onhan se kovin paljon myytykin Euroopassa.
- Anonyymi
Eeeeii mä hajoon. Salaa ihailen Daciaa. Miksikö. Koska mulla on wanha ruosteinen auto ja Dacia on hyvä auto. Siksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eeeeii mä hajoon. Salaa ihailen Daciaa. Miksikö. Koska mulla on wanha ruosteinen auto ja Dacia on hyvä auto. Siksi.
Minäkin ihailen salaa Daciaa, tuota riemurasiaa. 3 vuoden takkuu, karvanopat ja wunderbaumit rulettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin ihailen salaa Daciaa, tuota riemurasiaa. 3 vuoden takkuu, karvanopat ja wunderbaumit rulettaa.
Minä en salaa ihaile Daciaa, ajan sillä tyytyväisenä ilman karvanoppia ja wunderbaumeja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844