Onko Dacialla riemukasta ajaa

Anonyymi-ap

Mites on, onko Dacia riemurasia täyttänyt odotuksenne. Onko laatu ollut vähän niin ja näin? Vieläkö Daciat toimitetaan peltivanteilla? Eikö nyt olisi kannattanut laittaa vähän enemmän euroja jonoon ja hankkia ehta länsiauto. Eikö

23

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Dacia on ylittänyt odotukset. Laatu: öljynkulutus nolla, 6v. ajoa ilman vikoja. Kilometrejä vielä alle 100.000. Miksi pitäisi laittaa enemmän euroja tiskiin? Miksi? Saa niitä peltivanteillakin ja mitä vikaa on peltivanteissa?

      • Anonyymi

        Minulla on Dusterissa kesä- ja talvirenkaat aluvanteilla. Jos ei ajatella ulkonäköä, ei niistä mitään hyötyä ole, päinvastoin, kiinnostaa ehkä varkaita enemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on Dusterissa kesä- ja talvirenkaat aluvanteilla. Jos ei ajatella ulkonäköä, ei niistä mitään hyötyä ole, päinvastoin, kiinnostaa ehkä varkaita enemmin.

        No ei taida dacia tai sen vanteet kiinnostaa varkaita. Itse asiassa ei kiinnosta ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei taida dacia tai sen vanteet kiinnostaa varkaita. Itse asiassa ei kiinnosta ketään.

        Dacian omistajien ei tarvitse valvoa öitään ja kytätä ikkunasta ettei kukaan vie elämän tärkeintä omaisuutta eli niitä vanteita.
        Timi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei taida dacia tai sen vanteet kiinnostaa varkaita. Itse asiassa ei kiinnosta ketään.

        Sen verran kuitenkin, että täällä olet kommentoimassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacian omistajien ei tarvitse valvoa öitään ja kytätä ikkunasta ettei kukaan vie elämän tärkeintä omaisuutta eli niitä vanteita.
        Timi

        Tuskin kukaan valvoo öitään ja vahtii autonsa vanteita?


    • Anonyymi

      Ihan mukavasti on toiminut. Laatu on ollut mitä odotinkin ja olen tyytynyt siihen. Peltivanteet on olleet ihan hyvät ja toimineet kuten pitää.

    • Anonyymi

      SKDL:n puoluekokouksessa näin toverilla dacia tuulipuvun takin. Sellaisen okran värisen. Mielestäni oli reteen näköinen. Mistäköhän saisin sellaisen?
      -Timi

      • Anonyymi

        Tiedä ajon riemukkuudesta, mutta nettisivu ällötti, kun mainoksen mukaan v. 2022 myymättä jääneitä autoja olisi esittelyssä ja halvalla.
        Ei mitään autoluetteloa näkynyt vaan piitkä rimpsu tutkivia kysymyksiä selvittämään esim. mikä auto minulla on. Toiseksi autoksi olisin mahd. ostanut sellaisen myymättä jääneen - no olkoon sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä ajon riemukkuudesta, mutta nettisivu ällötti, kun mainoksen mukaan v. 2022 myymättä jääneitä autoja olisi esittelyssä ja halvalla.
        Ei mitään autoluetteloa näkynyt vaan piitkä rimpsu tutkivia kysymyksiä selvittämään esim. mikä auto minulla on. Toiseksi autoksi olisin mahd. ostanut sellaisen myymättä jääneen - no olkoon sitten.

        Hyvä että jätitasian sikseen. Olen jo aiemmin sanonut että parasDacia on sellainen jonka jättää kauppaan pölyttymään. Ai miksikö, koska itäkinnerin ostaminen etoo mua. Ja myös sua.


      • Anonyymi

        Jos se oli ilmaistakki jota jäljität niin siinä luki varmaan Lada mutta ei Dacia sulle niitä ilmaiseksi jakele. Siellä Togliatin tehtaassa ei enää koota Dacioita vaan Ladoja ,Renault korjasi sieltä luunsa jo vähän aikaa sitten. Ei Dacia/Renault anna SKDL.n jäsenille ilmaiseksi peräti kamppeita,se riittää jo jos he myyvät autoja halvalla !!


    • Anonyymi

      Onko Dacialla riemukasta ajaa:.......Kyllä ,sen on todennut useampi ja useampi Euroopassa ja nousu vain jatkuu,,,missähän lie vika, koetappa kesiä tuohon vastaus !!

    • Anonyymi

      Uudella omalla velattomalla autolla, jossa 3v. takuu, on riemukasta ajella.

      • Anonyymi

        Eeeei mä hajoon. Mulla on takuu loppununna volkkarista jossa DSG ja TSI teknologiaa. Pitäiskö vaihtaa uuteen Daciaan. Välirahhaa ei vissiin paljoakaan joudu antamaan kun vaihtaisi länsiautosta itäautoon. Kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeeei mä hajoon. Mulla on takuu loppununna volkkarista jossa DSG ja TSI teknologiaa. Pitäiskö vaihtaa uuteen Daciaan. Välirahhaa ei vissiin paljoakaan joudu antamaan kun vaihtaisi länsiautosta itäautoon. Kommentteja.

        Miksi kyselet täältä neuvoja? Jos olet aikuinen teet itse omat valintasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeeei mä hajoon. Mulla on takuu loppununna volkkarista jossa DSG ja TSI teknologiaa. Pitäiskö vaihtaa uuteen Daciaan. Välirahhaa ei vissiin paljoakaan joudu antamaan kun vaihtaisi länsiautosta itäautoon. Kommentteja.

        Eeeei mä hajoon.......Ei ne muuta sulle VW.st hyvitä kuin vararenkaan hinnan jos se on käyttämätön !!


    • Anonyymi

      TRÖÖÖÖÖLLL ! ! TROOOOOLLL ! ! Massapostaus trollitehtailia kymmeniä tuhansia avauksia spammänny aautisti keehari vaaaajuuk laitoshoidokki on vailla ymmärrystä oleva, ei oikeus toimi kelpoinen ei kelpais edes oikeuteen todistajaks,sellainen on tämä massapostus trolli. Hullu ja auto hullu ja täysi vaaajuuk laitoshoidokki. Älä kommentoi tulevaisuudessa mihinkään sen trollaus yrityksiin, jatkuvasti suoltaa provoa ja narsu luonne kerjää huomiota mutta jättäkää hullu ihan vaille kommentteja.

      • Anonyymi

        Miten selität että näitä trolleja on kolme tai neljä täällä? :D


    • Anonyymi

      Dacia on hintaluokassaan pätevä peli ja onhan se kovin paljon myytykin Euroopassa.

      • Anonyymi

        Eeeeii mä hajoon. Salaa ihailen Daciaa. Miksikö. Koska mulla on wanha ruosteinen auto ja Dacia on hyvä auto. Siksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeeeii mä hajoon. Salaa ihailen Daciaa. Miksikö. Koska mulla on wanha ruosteinen auto ja Dacia on hyvä auto. Siksi.

        Minäkin ihailen salaa Daciaa, tuota riemurasiaa. 3 vuoden takkuu, karvanopat ja wunderbaumit rulettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ihailen salaa Daciaa, tuota riemurasiaa. 3 vuoden takkuu, karvanopat ja wunderbaumit rulettaa.

        Minä en salaa ihaile Daciaa, ajan sillä tyytyväisenä ilman karvanoppia ja wunderbaumeja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe