Mun luona Lieto saa panna ja nauttia mä haluisin ainoastaan nähdä livenä kuinka sinua nussitaan oikein kunnolla ym onnistuuko ottakaa yhteyttä Naiset,Parit Ja Miehet Kaikki Tämä Täysin Salassa [email protected]
Paikan Tarjoaja
13
366
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://seksi24.online/H/A8j3H8
- Anonyymi
Kerro ihmeessä lisää
- Anonyymi
Haista paska hönö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista paska hönö
Nimenomaan spede teki tepposen ja käy tamtam niuvanniemi here I cam....buaahaa
- Anonyymi
Ei tulla ikinä sun luokse limanuljaska ja vielä HAISTA PASKA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thats it buaahaa
- Anonyymi
Mee jo hevon kuuseen idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan spede teki tepposen ja käy tamtam niuvanniemi here I cam....buaahaa
Oh hoh hoo nythän spede on ihan pihalla. Hyvä kun tajusit tehdä oikean valinnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletkos oikeesti pääseväsi joskus Niuvanniemeltä poiskin. Siellä olet ja pysyt hoitajat vaihtaa sun vaippas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee jo hevon kuuseen idiootti
Idiootti sä juurikin olet ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti sä juurikin olet ihan itse.
Hyppää jokeen kaappihomo runkkari
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://seksi24.online/H/S6t7X6
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943